Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (76449)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Btw, hirveän vaikea löytää keksejä, joita ei ole tehty palmuöljyyn tai muuhun moskaan
Ime sitten munaa.
Syön munaa päivittäin
Mihin sitten keksejä tarttet? Epäterveellistä moskaa.
Vierailija kirjoitti:
..kiintopisteenä sumussa
Kun olet siellä kaukana, jota kohden olen tulossa. Kunpa kuulisin äänesi opastamaan kulkua.
Ikävä. Kuinka kaipaisinkaan syliisi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Gallup: Onko hän lähettänyt sinulle somessa kaveri- tai seurauspyynnön? Oletko hyväksynyt sen?
Vierailija kirjoitti:
Söin just kaneliässän, ässät on hyviä
Tämmöstäki viestiä alkaa kummasti arvostaa, kun lukee näitä raastupa-juttuja. 🍪🍰🧁
Hyvää yötä ja unta kaipaamalleni.
Olet kuin seireeni joka houkuttaa minua 😚
Melkein 26 000 askelta tänään, jalkani (auh) kaipaavat käsiäsi... 💗
Kauniita unia blondi mies 💋💕
Vierailija kirjoitti:
Kananmunassa on kaikki ihmiselle tarpeelliset ravintoaineet, paitsi c-vitamiini. Syökää munia. Mieluiten luomu tai vapaan kanan.
Iltapalana auttaa myös nukahtamaan, koska tryptofaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöstäki viestiä alkaa kummasti arvostaa, kun lukee näitä raastupa-juttuja. 🍪🍰🧁
Mikä siinä otsikon mukaan keskustelemisessa teillä kehareilla niin vaikeeta oikeen on?
Terveiset. Kaivatulle. Lähetä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Onko hän lähettänyt sinulle somessa kaveri- tai seurauspyynnön? Oletko hyväksynyt sen?
Ei ole ainakaan omalla nimellään.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden juhannuksena näin sut unessa. Ei siis tämän vuoden vaan edellisen. Siitä syystä oon tuntenut aika paljon rauhaa huolimatta... kaikesta. Ei yllätä.
Oliko enneuni vai tunsitteko. Jos haluat kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Oisko susta kiva olla minun asemassani? Mitä tykkäisit sun meiningeistä?
Ei olisi kiva olla sinun asemassasi, eikä sillä ole mitään tekemistä oman meiningin kanssa. Pakkomielle ei ole hauska asia, etenkään harhoihin yhdistettynä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tykkään kaneliässistä, varsinkin itse tehdyistä. Oliko sakarat oikein päin kuten seinässä?
Ruoka menee helposti luihin ja ytimiin, sisuksiin ja alkaa väsyttämään, ramaisemaan.
Ruoka kuin ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Btw, hirveän vaikea löytää keksejä, joita ei ole tehty palmuöljyyn tai muuhun moskaan
Ime sitten munaa.
Syön munaa päivittäin
Mihin sitten keksejä tarttet? Epäterveellistä moskaa.
Joka päivä pitää saada vähän jotain hyvää, kuuluu nautinnolliseen elämään
Siksi munan imemistä tarjosinkin. Jäit nyt jotenkin umpisolmuun omine ajatuksinesi.
No vähän kyllä kieltämättä. En mä herkkuja niin miettis kun kaivattu ottais halaukseen
Vierailija kirjoitti:
Muusa
Totally gone.
"Yleinen nykypäiviin säilynyt taika on tapa laittaa paikkakunnasta ja perinteestä riippuen juuri tietty määrä, esimerkiksi seitsemän tai yhdeksän erilaista kukkaa tyynyn alle juhannusyöksi. Nukkuessa pitäisi sitten aviopuolison ilmaantua unessa."