Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (74631)
Vierailija kirjoitti:
Mennäänkö huomenna yhdessä sieneen? Sulla taitaa olla aika hyvät mestatkin siin missä käyt poikiesi kanssa lenkillä.
Taitaa sataa,,tunnetko sienet hyvin?
Tunnen kantarellin ja punakärpässienen. Eikös tällä jo pärjää. 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennäänkö huomenna yhdessä sieneen? Sulla taitaa olla aika hyvät mestatkin siin missä käyt poikiesi kanssa lenkillä.
Ei minua sade haittaa. Tunnen hyvin myrkkysienet ja syön vain sieniä mitkä tunnen. :)
Vierailija kirjoitti:
Sun luo sun luo sun luo
Halki taivaan tieni raivaan....
Emilialle hyvää vkl! <3 -M-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua sade haittaa. Tunnen hyvin myrkkysienet ja syön vain sieniä mitkä tunnen. :)
Ota kori ja veitsi mukaan nähdään sitten huomenna") mäen huudeilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmaan parempi tunnistautua eka jollain yhteisellä jutulla, niin voisi sitten sopia tarkemmin. :) En mä pelkän v.fi:n mukaan juokse ympäriinsä.
Kyllähän se lääkkeen ja myrkyn ero annostus, niin että onkohan kärpässienellä lääkinnällisiä vaikutuksia, en tosin suosittele ketään kokeilemaan
Olen alaston edessäsi, enkä osaa piiloutua. Tarvitsen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Peittämään strategiset kohdat?
Vierailija kirjoitti:
Paljon sanottu. Tuossa on kolme lausetta, mutta ainakaan yksi niistä ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää illansuuta💖
Kulta, sinä tarvitset minua ajatuksen ja ketjun tasolla. Enempään minusta ei ole koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kulta, sinä tarvitset minua ajatuksen ja ketjun tasolla. Enempään minusta ei ole koskaan ollut.
Ot selvää
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta ja viikonloppua heppatyttö. Olis kiva nähdä muuallakin kuin unissa. 🌞💕
Miksi heppa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta ja viikonloppua heppatyttö. Olis kiva nähdä muuallakin kuin unissa. 🌞💕
Miksi heppa?
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmaan parempi tunnistautua eka jollain yhteisellä jutulla, niin voisi sitten sopia tarkemmin. :) En mä pelkän v.fi:n mukaan juokse ympäriinsä.
Pistä joku mikä vaan tiedetään
Kiitos tästä. LOL. Joo et sä oo ikinä ollu täällä :D
Sun luo sun luo sun luo