Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (73495)
Mä oon niin tosi kyllästynyt tähän palstaan. Miten tästä pääse eroon? Varmaan siten ettei kaipaa enää parisuhdetta. Eli varmaan pitäis ottaa eka kiva irl-lähestyminen ja juosta sen kanssa taaksepäin katsomatta.
Ikävä. Olet rakas. Haluaisin lähellesi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuhysteerikoille tiedoksi että viestini oli eronneelle miehelle joten lakatkaa paheksumasta
Hyihyi, eronnut ja haaska heti kimpussa. Hyi.
Et tiedä hänen etkä minun asioista niin pidä suus kiinni.
J en ole kiinnostunut sinusta, vaikka poistattaisitkin viestini. Sun kannattais jo lopettaa täällä viestittely.
-L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuhysteerikoille tiedoksi että viestini oli eronneelle miehelle joten lakatkaa paheksumasta
Et sinäkään tiedä minun joten tuki ite turpas
Olemme molemmat eronneet ja kohta olemme toistemme kimpussa. Mitäs siihen sanot moralisoija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinäkään tiedä minun joten tuki ite turpas
Anna sitte toisten olla äläkä vahdi täällä muita!
R-miehelle lämpimät terveiset.
Vierailija kirjoitti:
Haluisin olla ihan erilainen.
Jos olet mun kaivattuni, niin olet kyllä just täydellinen noin!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin tosi kyllästynyt tähän palstaan. Miten tästä pääse eroon? Varmaan siten ettei kaipaa enää parisuhdetta. Eli varmaan pitäis ottaa eka kiva irl-lähestyminen ja juosta sen kanssa taaksepäin katsomatta.
Lähesty kaivattuasi irl, se on varmin tie pois. muuten sulla on uusi puoliso mistä et pidä ja silti roikut täällä. :D
Vierailija kirjoitti:
Kalluppiin: Xxxxx Xxxxxxxx
Tämä mätsää yhteen ihanaan, mutta kaipaan täällä erästä toista.
Vierailija kirjoitti:
R-miehelle lämpimät terveiset.
Kiitos samoin.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sut mun elämääni. Miten sen sinulle sanoisin, kun pelkkä "Moi!" on vaikeaa artikuloida. Ehkä olet lukenut sen mun silmistä jo useasti, vaikka luulen olevani hyvä näyttelijä. Nähdäänhän pian mies?
Näkeminen jää nähtäväksi, luotetaan siihen. Sivusta.
Kunpa näkisin tähdenlennon. Silloin voisi kaipaava toivoa.
Sun takias mun yöunet on jäänyt melko vähäisiksi viime aikoina. Kuvittelen aistivani ilmassa kaikenlaista: merkitseviä katseita, jännitystä jutellessa, hienovaraista huomiointia...
Tylsää suhdetta ja seuraa en tahdo, jumissa.
Kauniita unia blondi mies! Jos oltaisi törmätty kaupassa tai ulkona niin olisin pyytänyt joko tiukan halauksen tai iltateelle, luultavasti molemmat. 💗💋
Hyvvee yötä Muaailmoni napa, elämännin tapa. Ollenhan Siun vasen lapa <3