Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (73413)
Milla, onpa ollut mukavia tapaamisia <3
Olet upea!
MM
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aivan täysin rakastunut suhun nainen. Kukaan ei oo ikinä ennen sua ollut mulle näin joka tavalla merkityksellinen.
Ootko nainen siis naista kaipailet?
Vierailija kirjoitti:
Auringon pimennyksen vois kohta nähdä. Katseleekohan kaivattukin siellä sitä kotimaisemissaan. Häntä taas ajattelen saman ilmiön äärellä.
Ei voi ilman laseja!
Vierailija kirjoitti:
Muikkuja
Kuusamon ovat parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aivan täysin rakastunut suhun nainen. Kukaan ei oo ikinä ennen sua ollut mulle näin joka tavalla merkityksellinen.
Ju
Vierailija kirjoitti:
Kunpa näkisin vielä joskus sen ujon hymyn ja punan poskillasi. 😍
Milloin näit sen hymyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua lähelleni.
Meillä olisi niin hyvä olla lähellä toisiamme.
Aiotko tulla lähelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala juttu jos olisit mun kaivattu, jota ikävöin joka hetki ihan vatsa sikkuralla, enkä ikinä saisi tietää tuota minkä kirjoitit! 🥺😢
Kuulostaa n-n jutulta ehkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Touhukas syksy ja loppuvuosi tulossa. Nyt pitää painaa. Tiedän että sinullakin on kiireitä. Toivottavasti ajattelet kuitenkin minua välillä 🧡 Törmäillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa näkisin vielä joskus sen ujon hymyn ja punan poskillasi. 😍
Milloin näit sen hymyn?
Keväällä, sit se hieman hyytyi ja lopulta katosi näköpiiristä.
Kuka sanoikaan kaivatulleen, että tämä ei tule koskaan saamaan onnellista parisuhdetta. Varmaan hyvä ennuste jatkolle. 👍
Vierailija kirjoitti:
Olin kiinnostunut
Sano tunnisteella, että mihin se kiinnostus haihtui?
Hyvää yötä ja kauniita unia hevosharrastajalle.
Vierailija kirjoitti:
Olin kiinnostunut
👎
Auringon pimennyksen vois kohta nähdä. Katseleekohan kaivattukin siellä sitä kotimaisemissaan. Häntä taas ajattelen saman ilmiön äärellä.