Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (73370)
Haluisin olla ihan erilainen.
Nelosesta vitoseen haliterkkuja.
Nuuskamuikkunen ja sinä mätsäsitte eilen ja toissapäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan koira ihmisen.
Ihmisen jolla on koira, vai ihmisen joka pitää koirista?
Yhdyssanan puuttuessa päättelen, että taisi ilmoittaa koiralle haluavansa ihmisen?
Mitähän koira vastasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tekis mieli mustikoita ja Milbonan vaniljarahkaa.
Hmmm... 😘
Arvasin että tuo mustikka-viesti oli tunnisteellinen terveinen kaivatulle, vaikka ei mulle avautunutkaan 😊
Kas kun ohishilluja ei ole vieläkään saapunut paikalle keuhkoomaan…
Tuskin on, tässä pikkuketjussa. Sivusta
Mä oon aivan täysin rakastunut suhun nainen. Kukaan ei oo ikinä ennen sua ollut mulle näin joka tavalla merkityksellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aivan täysin rakastunut suhun nainen. Kukaan ei oo ikinä ennen sua ollut mulle näin joka tavalla merkityksellinen.
Laitappa toi sama hänelle wa:ssa
Vierailija kirjoitti:
Kamala juttu jos olisit mun kaivattu, jota ikävöin joka hetki ihan vatsa sikkuralla, enkä ikinä saisi tietää tuota minkä kirjoitit! 🥺😢
Vierailija kirjoitti:
Kerro naisesta enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vain minulle?
Minulla on jo kilometrin
mittainen fanclub.
🤭🤔😀 -x-
Vierailija kirjoitti:
Oletko peseytynyt tänään?
En. Annan ihon rauhoittua yli 30 min päivittäisistä suihkuistani. Suihku on itsehoito rutiineista suosikkini. Iho saa lämpimän kosketuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vain minulle?
Minulla on jo kilometrin
mittainen fanclub.
🤭🤔😀 -x-
Sen takia kirjoittelet nykyään niin vähän?
Vierailija kirjoitti:
Mitä söitte tänään?
Kaalikeittoa..
Utah Beachin valtaus liittolaisina nyt vuorossa 👋🏻 Huomenna olen kaupungin sydämessä liikenteessä ennakkoani noutamassa.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Tiedätkö kaivattusi kaikki nimet?
Helposti. Ne menevät näin: xxxxxx xxxx xxxxx. Terkut <3
Gallup: kaivattusi kaikki etunimet tähtinä! Esim. Markku Juhani (Suomen yleisin miehen nimi) ****** ******
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kaivattusi kaikki etunimet tähtinä! Esim. Markku Juhani (Suomen yleisin miehen nimi) ****** ******
oooo ooooo
Yhdyssanan puuttuessa päättelen, että taisi ilmoittaa koiralle haluavansa ihmisen?