Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11529)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja H jos se olet sinä joka on trollannu mua, niin välillä oon jopa menny lankaan. Hyvin tehty.
Täällä helposti pää sekoo. Koita kestää.
Niin jos ei nuku, mut oon kerran nähny Häneltä varman tunnisteen, ni siksi epäilen kokoajan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja H jos se olet sinä joka on trollannu mua, niin välillä oon jopa menny lankaan. Hyvin tehty.
Niin jos ei nuku, mut oon kerran nähny Häneltä varman tunnisteen, ni siksi epäilen kokoajan...
Ei oo täällä varmoja tunnisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi aivan järkkyä esiintyä ihmisille täysin ehostamatta. En kehtaisi, ihan kunnioituksesta muita kohtaan.
😃
En ole ehostanut itseäni juuri koskaan. Silti jopa minulle riittää pari ihailijaa.
Kunnioitus on ihan muissa, todemmissa asioissa. Eikö niin?
Tosiasiat pysyvät sellaisina myös ehostuksella. Kerro, mistä johtuu ettei viitsi?
Siitä, että ihmisen ihoa ei ole luotu kemikaaleilla pläträttäväksi.
Ja käytän sen ajan mieluummin muuhun. Esim. tällä palstalla syvällisten kirjoittamiseen 🤭
Sitä varten juuri, rasvat pintaan ja menoks.
Olen ollut innokas
fashion person/
meikkaaja aiemmin.
Nyt sinkkuna lahdella
ei tarvitse olla urban
chic yhtään kellekään.
Pidän kyllä ihoni tiptop,
mutta olen aina meikittä.
Asut casual street wear.
Stilettokorot eivät tulleet
Savon muuttokuormaan
edes mukaan.
*Päivän ainoa minulta.
.
Toivoa torstaihinne.
Katselen sivulehtereiltä.
📧🌤🤍🖐
Yritän pitäytyä siinä että mitä kirjoitan sanoisin kasvotusten ja mitä ajattelen voisin kirjoittaa. Mikä tunniste ja mikä sisältö?
Vierailija kirjoitti:
Pitäis varmaan mennä nukkumaan...
Hyvää yötä😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulla on semmoset tummat ja tuliset piirteet ettei se tarvii meikkiä.
Kenelläkään ainakaan yli nelikymppisellä ei ole sellaiset piirteet, ettei tarvitsisi meikkiä. Ihan nuorella natural look ehkä joissain tapauksissa toimii.
Miksi sitten miehet ei tarvii meikkiä? Eikö ne ota huomioon muita, kun eivät meikkaa? Huvittaa, että pitäisi kulkea Tikkurilaa naamassaan kelvatakseen. 😂 Sivu
Laita Elli vastaus siihen mikä poistettiin. Tiedän että luit sen. Täältä poistun kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo täällä varmoja tunnisteita.
Tietenkin voi olla, höpsö. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Laita Elli vastaus siihen mikä poistettiin. Tiedän että luit sen. Täältä poistun kokonaan.
Täältä poistuu niin paljon viestejä että mikä niistä kaikista 7.04?
Vierailija kirjoitti:
Nii vastausaihe vai...Yksinolo on muuten yksinkertaista ja helppoa, mutta en oikein meinaa kestää läheisyydenpuutteen kanssa. On sellainen tunne niin kuin alkaisi sisäisesti lakastua ilman läheisyyttä. Oon kuitenkin lopulta sellainen kiehnääjä joka tarvitsee toisen ihmisen jota koskea. Huomasin että halaileminen antoi ihan oikean virtapiikin ja tuntui elossa olevalta, mutta sekin vaikutus ajan kanssa katoaa niin kai jonkin ratkaisun etsin. Ajatus siitä, että joutuisin selittämään omia monimutkaisia mielenliikkeitäni estää vähän. Mutta tarvin läheisyyttä. Tältäköhän miehistä tuntuu? En millään jaksais tutustua uuteen ihmiseen ja vastata viesteihin mut kai se pakko olis että voisi mahdollisesti saada jonku tyypin halailemaan ja pussailemaan joskus. Aina sorrun outoon askeetikon elämään omaa sydäntäni järjestääkseni mutta eihän se sen enempää järjestykseen mene kuin koskaan ennenkään ja en tykkää siitä yksinäisyydestä edes. Tällaista...
Ootko sä se nainen, joka on täällä melkein joka ilta, varsinkin joskus about kymmenen–puoli yhdentoista aikaan illalla ihan tunnehuipussa, purkamassa ajatuksiaan rakkaudesta, miehistä ja parisuhteista sekä siitä, mikä kaikki tuntuu epäreilulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuin isoa kaveriasi nätiksi kerran jossain, niin vastaa siihen omalla tunnuksella jotain, ihan mitä vaan. Pitäis olla suht varma tunnistus :)
Trollit ainakin hiljeni, ku ei pääse ohi tosta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii vastausaihe vai...Yksinolo on muuten yksinkertaista ja helppoa, mutta en oikein meinaa kestää läheisyydenpuutteen kanssa. On sellainen tunne niin kuin alkaisi sisäisesti lakastua ilman läheisyyttä. Oon kuitenkin lopulta sellainen kiehnääjä joka tarvitsee toisen ihmisen jota koskea. Huomasin että halaileminen antoi ihan oikean virtapiikin ja tuntui elossa olevalta, mutta sekin vaikutus ajan kanssa katoaa niin kai jonkin ratkaisun etsin. Ajatus siitä, että joutuisin selittämään omia monimutkaisia mielenliikkeitäni estää vähän. Mutta tarvin läheisyyttä. Tältäköhän miehistä tuntuu? En millään jaksais tutustua uuteen ihmiseen ja vastata viesteihin mut kai se pakko olis että voisi mahdollisesti saada jonku tyypin halailemaan ja pussailemaan joskus. Aina sorrun outoon askeetikon elämään omaa sydäntäni järjestääkseni mutta eihän se sen enempää järjestykseen mene kuin koskaan ennenkään ja en tykkää siitä yksinäisyydestä edes. Tällaista...
Ootko sä se nainen, joka on täällä melkein joka ilta, varsinkin joskus about kymmenen–puoli yhdentoista aikaan illalla ihan tunnehuipussa, purkamassa ajatuksiaan rakkaudesta, miehistä ja parisuhteista sekä siitä, mikä kaikki tuntuu epäreilulta?
Tuotanko kauheen pettymyksen kun en ookaan Sinkkuelämää-Carrie.
Elämä ottaa ja antaa, kaikki on väliaikaista. Mitään epäreilua en jaksa siinä enää nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuin isoa kaveriasi nätiksi kerran jossain, niin vastaa siihen omalla tunnuksella jotain, ihan mitä vaan. Pitäis olla suht varma tunnistus :)
1,618:1 on ainoa mitä tulee ees mieleen. Ai mut pitikö vastata sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt muistin toisen hieman alastomamman kehun
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää heittää hukkaan kaikki. Viihdyttiin toistemme seurassa ja tuntuu että ajateltiinkin samoilla aivoilla. Silti omien pelkojesi takia pistit homman poikki. Olisiko auttanut jos olisimme treffanneet jossain muuallakin kuin sinun kotonasi, mielestäni todennäköisesti. Nyt emme saa koskaan tietää
Wääh. Anna mulle aikaa eka parantaa maailma.
Muuta mun lähelle, älä muuta pohjoseen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt muistin toisen hieman alastomamman kehun
Sellasia ei ole.