Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11529)
Vierailija kirjoitti:
Vahva meikki on samanlainen psykologinen suoja kuin aurinkolasit ja lippis.
Aurinkolasit on siitä kätevät, että niiden takaa voi huoletta katsella kaikenlaista. En käytä.
Vierailija kirjoitti:
Antaisit mahdollisuuden.
Mahdollisuus on ollut auki vuosia.
No se mahdollisuus on jo mennyttä. Tunnistin sinut H jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Antaisit mahdollisuuden.
Samoin. Annan kyllä. Kultaseni.
Ja H jos se olet sinä joka on trollannu mua, niin välillä oon jopa menny lankaan. Hyvin tehty.
Vierailija kirjoitti:
Nyt keskityn vain tulevaan.
Muista laittaa kaikki päälle mitä annetaan.
Tää piti mennä ilamn tappeluita, mut et pysty siihen?
laita mielummin wa, tässä jaksa tapella.
Vierailija kirjoitti:
Tää piti mennä ilamn tappeluita, mut et pysty siihen?
Ei pygee Kerran toissavuon nähtyjen ihmisten kanssa edelleen matsii pakko ottaa.
Elli sinuun haluisin tutustua paremmin, toivottavasti siihen on vielä maahdollisuus.
Aurinkoista aamua kaivatulleni !
Eikä hänenkään laskut ole ihan paikkaansa pitäviä.
Pitäis varmaan mennä nukkumaan...
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulla on semmoset tummat ja tuliset piirteet ettei se tarvii meikkiä.
Kenelläkään ainakaan yli nelikymppisellä ei ole sellaiset piirteet, ettei tarvitsisi meikkiä. Ihan nuorella natural look ehkä joissain tapauksissa toimii.
No sanotaan et jossain siellä.
Nii vastausaihe vai...Yksinolo on muuten yksinkertaista ja helppoa, mutta en oikein meinaa kestää läheisyydenpuutteen kanssa. On sellainen tunne niin kuin alkaisi sisäisesti lakastua ilman läheisyyttä. Oon kuitenkin lopulta sellainen kiehnääjä joka tarvitsee toisen ihmisen jota koskea. Huomasin että halaileminen antoi ihan oikean virtapiikin ja tuntui elossa olevalta, mutta sekin vaikutus ajan kanssa katoaa niin kai jonkin ratkaisun etsin. Ajatus siitä, että joutuisin selittämään omia monimutkaisia mielenliikkeitäni estää vähän. Mutta tarvin läheisyyttä. Tältäköhän miehistä tuntuu? En millään jaksais tutustua uuteen ihmiseen ja vastata viesteihin mut kai se pakko olis että voisi mahdollisesti saada jonku tyypin halailemaan ja pussailemaan joskus. Aina sorrun outoon askeetikon elämään omaa sydäntäni järjestääkseni mutta eihän se sen enempää järjestykseen mene kuin koskaan ennenkään ja en tykkää siitä yksinäisyydestä edes. Tällaista...