Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli seksiä kaivatun kanssa. Ei jaksais lukea tuota keskustelua, vaan mieluummin alkaa toimia. 😊
Pistäppä viestiä, niin tulen kylään!
Et ole hän. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi että tulen jatkamaan noiden off-topiccia mutta kerron että itse lähdin kristillisestä yhteisöstä mm. sairaan epätasa-arvon takia ja todellakin hiljainen oletus on että miehen halu on se juttu ja naiset aviossa tyydyttelee kuninkaita ja avion ulkopuolella ovat vastuussa veljiensä silmänliikkeistä
Tutut propagandat täällä esillä
Se ei ole kuitenkaan kristinuskon sanoma, sitä ei vaan suurin osa patriarkaatti-asetelmaan uskovista näytä tajuavan.
Sen kristinuskon sanoman voi julistaa muualla kuin täällä, tajuaisittepa te ääliöt sen. Oikeastiko uskonto tekee ihmisen noin vtun tyhmäksi ja muista piittaamattomaksi, että pakottaa sitä ihan väärässä kontekstissa joka ikinen päivä vaikka on miljoona kertaa kehotettu lopettamaan. Vttu mikä aivosyöpäideologia.
Kristinuskon sanoma on rakkaus, ihan riippumatta mitä minä tai sinä asiasta ajattelee. Rakkaus on oikein hyvä ideologia.
Kaukana on rakkaudesta tää teidän pakotus tässä ketjussa. Rakkaus on epäitsekästä, teidän käytös ei. Olette huonoja kristittyjä ja saatte ihmiset vihaamaan jumalaa.
Ei kukaan toinen ihminen ole vastuussa siitä, että vihaat Jumalaa. Turha yrittää syyllistää. Hoida omat asiasi kuntoon ensin.
Olette te. Kysyvällä mielellä oleva etsijä kääntyy helposti pois, kun näkee teidän käytöstänne ja te vastaatte siitä Jumalalle.
Ottaisit mies syliin. Siinä vieressä istuessa melkein jo olinkin sun sylissä.
Täytetään ketju kauniilla kaipauksella ei jankkauksella!
Kerran kävelimme yhdessä ja joku luuli meitä pariksi. Olin niin ylpeä mutten voinut näyttää siltä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli seksiä kaivatun kanssa. Ei jaksais lukea tuota keskustelua, vaan mieluummin alkaa toimia. 😊
Pistäppä viestiä, niin tulen kylään!
Et ole hän. 😊
Olen olen. Laita vaan rohkeasti kutsua.
En oikein tajua millaiseen suhteeseen nämä seksiloukkaantujat täällä toista kaipaavat. Ei ainakaan seksisuhteeseen, joten se olisi jonkinlainen muu parisuhteen muoto. Ehkä suhde, jossa he voivat päättää ettei sitä olekaan. Kuulostaa valheelliselta suhdetoiminnalta. 😆
Vierailija kirjoitti:
No tuu. Mikä minä oon estelemään.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajua millaiseen suhteeseen nämä seksiloukkaantujat täällä toista kaipaavat. Ei ainakaan seksisuhteeseen, joten se olisi jonkinlainen muu parisuhteen muoto. Ehkä suhde, jossa he voivat päättää ettei sitä olekaan. Kuulostaa valheelliselta suhdetoiminnalta. 😆
Seksi kuuluu parisuhteeseen, mutta ihminen ei ole robotti. Jos seksi on ainoa asia millä on merkitystä, niin ei ole kovin hyvällä tolalla asiat.
Vierailija kirjoitti:
Siinä pakussa?
Syntinen olen, kun sinua kaipaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunnistanut enää irl vanhoja tuttuja. Hyvää jatkoa teille.
Pari kertaa jouduin lukemaan viestisi että tunnistin sinut. Huomiseen.
Ei ollut sinulle. Olet sivusta.
Ok,mutta minä juon nyt kahvia!
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ihmisten tarkoitus on viedä toiselta paineita.. että ei toinen ota liikaa stressiä seksistä kun toisessa kiinnostaa se sielujen yhteys. Mutta uskoville tämä on ilmeisesti hepreaa
Milloin on kävelty yhdessä? Tai istuttu vierekkäin?
Vierailija kirjoitti:
Tosi ihanaa loppuiltaa pupu! 🧡
nn?
Pari kertaa jouduin lukemaan viestisi että tunnistin sinut. Huomiseen.