Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (71576)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 40v miehillä keskustelutaidot ja toisen huomioiminen on ihan eritasolla kuin 50+ miehillä. 😊
Keskustelutaidot = ei ole eri mieltä naisen kanssa.
Keskustelutaidot = ottaa toisen huomioon, ei kiihdy jos toinen on eri mieltä vaan kuuntelee toisenkin perustelut eikä tuputa vain omaa näkemystään. Asioista voi olla eri mieltä ja silti keskustella hyvässä hengessä.
Eli suurimmalla osalla +30v naisista ei ole keskustelutaitoja.
Kertoo piireistäsi, jos noin käy.
Jostain syystä kuplassasi kasvaa tossukoita tyttöjä, jotka woimaantuu elämän realiteettien myötä rasittaviksi - ja joutuvat kenties vahtimaan rajojaan voimakkaasti.
Yleensähän se on päinvastoin, eli nuorena jos joskus ollaan rasittavia ja kaikkitietäviä, ja 30+ seestyneitä.
Mietin sua nykyään aina kun kuljen sen tietyn liikkeen ohi.
Vierailija kirjoitti:
En ole enää edes muistanut sinua. Mutta viime yönä tulit vahvasti ajatuksiini. Emilia. Mietin vähän kaikkea ja toisaalta en mitään. Missähän menet, mitähän teet, mitä sinulle kuuluu jne.
Kyllähän sua se ryppyreikä koko ajan kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa seuraava lause:Vaik tyhjän päälle sun kaa yhes astuisin?
Sitä että on vähän pöhkö.
Sulta puuttuu empatiakyky muita ihmisiä kohtaan. Itsellesi kerjäät kyllä sääliä ja voivottelet omaa surkeaa elämääsi. Olet sellainen minä minä tyyppi. Hiukan liian suuret luulot itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yö halit..-A😘
Huomenta ja kivaa päivää! -A 😘
Kivaa päivää..-A😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole enää edes muistanut sinua. Mutta viime yönä tulit vahvasti ajatuksiini. Emilia. Mietin vähän kaikkea ja toisaalta en mitään. Missähän menet, mitähän teet, mitä sinulle kuuluu jne.
Juu ei ole koskaan mitkään ryppyreiät kiinnostelleet. Ap
Kirjoitteleekohan minun kaveri tänne? Epäilen, että hän on minuun ihastunut. Yhteydenpito loppui kun kerroin seurustelevani.
Muistan edelleen, kun painoit arasti kätesi oikealle olkapäälleni. Taisimme molemmat hieman säpsähtää.
J en ole kiinnostunut sinusta mitenkään. Lopeta haaveilu ja viestittely. Olet nolo.
-L-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole koskaan mitkään ryppyreiät kiinnostelleet. Ap
Se on eri tyyppi ja ne on osoitettu mulle. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa seuraava lause:Vaik tyhjän päälle sun kaa yhes astuisin?
Ehkä suurta rakkautta?
Ton vihreepykusen mulkkuhan on pitkällä lahkeessa.
Miesten 400m unkarilainen. Taidan kattoo tätä yleisurheilua ennen töitä.
Mun yleisurheilukilpailukiinnostus loppui noin 20 vuotta sitten. 🙂
Juu. Ja usein muulloinkin, vaikka en tiedä miksi.