Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (70784)

Vierailija
70721/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi kertoo AINA heikosta impulssikontrollista. En halua sitä ominaisuutta kumppanilleni enkä jälkikasvulleni.

Ei ne tatuoinnit periydy jos naisen kanssa teet lapsen. Ei tatuoinneissa ole mitään vikaa vaan sun ajattelutavassasi.

Juuri näin. Ihmiset voisivat enemmän miettiä mistä eivät itsellä tykkää. Muut voi jättää rauhaan. Arvostelijoilla on iso ego. Henkinen kasvu pahasti kesken. 

Eri

Eli minun pitäisi ottaa kumppaniksi joku, jolla on niin huono impulssikontrolli, että tatuointikiiman ja tatuoinnin välistä puuttuu kaikki välivaiheet kuten "Paljonko se maksaa? Miten se vaikuttaa työllistymiseen ja pariutumiseen? Miltä se näyttää vanhempana? Mitä jos kaduttaa, kuinka halpaa ja helppoa poistaminen on, jos se edes onnistuu?" Ja sitten pitäisi vielä lisääntyä sen kanssa, muuten olen isoegoinen arvostelija, jonka henkinen kasvu on pahasti kesken?

Kaikkea sitä tatskakallujen kynästä lähtee.

Vierailija
70722/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi kertoo AINA heikosta impulssikontrollista. En halua sitä ominaisuutta kumppanilleni enkä jälkikasvulleni.

Ei ne tatuoinnit periydy jos naisen kanssa teet lapsen. Ei tatuoinneissa ole mitään vikaa vaan sun ajattelutavassasi.

Juuri näin. Ihmiset voisivat enemmän miettiä mistä eivät itsellä tykkää. Muut voi jättää rauhaan. Arvostelijoilla on iso ego. Henkinen kasvu pahasti kesken. 

Eri

Jos estetiikka on tärkeässä arvossa, on yleensä myös vahva käsitys siitä että joku näyttää omaan silmään epäsopivalta. Siinä ei ole mitään pahaa, mutta ei sitä tietysti tarvitse turuilla ja toreilla huudella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
70723/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin, rakas. Pidä järki päässä, mä tänne kirjottasin ja miten. Joku eilen esiintyi muna. No, kukin tyylillään. Suukkoja. Oot mun ajatuksissa

-Mangusti

Vierailija
70724/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tua vaan fakta. Monesti näkee myös sitä että on kyvyttömyyttä sitoutua. Erotaan, otetaan tatuointi, siihen perään joku whore phase. Ehkä toivoisin kaivatulta sitä että voisi nauttia yhdessäolosta ja jahdata omia unelmia jollain muulla tavalla. Vaikkei sitä kukaan myönnä, niin se estoton vieraiden miesten paneminen ja tatuoinnit alkaa hyvin äkkiä kiinnostaan kun terävin kärki dopamiinihuumasta on ohi. 

Jos joku suunnittelee vaikka pari vuotta tatuointiaan, niin miten se kertoo heikosta impulssikontrollista? -tatuoimaton sivusta

Vierailija
70725/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Onko kaivatullasi tatuointeja?

En ole nähnyt. Ehkä on mennyt keski-iän kriisissään laittamaan, hämmästyn jos sellaisen hänellä näen. On vähän toisenlaisen ihmisryhmän juttuja, en tiedä samastuuko hän pohjimmiltaan wt-porukoihin. 

En ole laumahenkinen enkä harrasta tai harjoita outouksia kuten alkoholia, huumeita, tupakkaa, lävistyksiä, metallimusiikkia tms. Rappio ei puhuttele minua.

Vierailija
70726/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton impulssikontrolli? Se että minä olen halunnut ottaa tatuointeja ihooni on minun asiani ja minun ihoni johon sinulla ei onneksi ole määräysvaltaa.

Esimerkiksi tuo 0-100 kiihtymisesi. Ja se, että otit tatuoinnin miettimättä loppuun asti kaikkia sen seurauksia. Impulssikontrolli: heikko.

Vierailija
70727/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten ulkonäön ( tatuoinnit, hiusten värjäys ym) ruotiminen ja arvostelu kertoo yleensä arvostelijan umpimielisyydestä ja epävarmuudesta. Annetaisiinko kaikkien kukkien kukkia?  Öitä ketjuun!

Eli minun pitäisi ottaa kumppaniksi joku, jolla on niin huono impulssikontrolli, että tatuointikiiman ja tatuoinnin välistä puuttuu kaikki välivaiheet kuten "Paljonko se maksaa? Miten se vaikuttaa työllistymiseen ja pariutumiseen? Miltä se näyttää vanhempana? Mitä jos kaduttaa, kuinka halpaa ja helppoa poistaminen on, jos se edes onnistuu?" Ja sitten pitäisi vielä lisääntyä sen kanssa, muuten olen umpimielinen ja epävarma?

Vierailija
70728/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Eli minun pitäisi ottaa kumppaniksi joku, jolla on niin huono impulssikontrolli, että tatuointikiiman ja tatuoinnin välistä puuttuu kaikki välivaiheet kuten "Paljonko se maksaa? Miten se vaikuttaa työllistymiseen ja pariutumiseen? Miltä se näyttää vanhempana? Mitä jos kaduttaa, kuinka halpaa ja helppoa poistaminen on, jos se edes onnistuu?" Ja sitten pitäisi vielä lisääntyä sen kanssa, muuten olen isoegoinen arvostelija, jonka henkinen kasvu on pahasti kesken?

En tiedä kun ei itsellä ole tatuointeja, mutta en usko että kaikki ottavat ne tuolla vakavuudella :D Ei tatuointi nyt mikään elämän ja kuoleman kysymys ole monellekaan.

Vierailija
70729/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua syksyyn. 

Mut onneksi vielä on kesää jäljellä. 🌞

Vierailija
70730/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua kurpitsapäänä silmät ja suu hehkuen.

Vierailija
70731/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin, rakas. Pidä järki päässä, mä tänne kirjottasin ja miten. Joku eilen esiintyi muna. No, kukin tyylillään. Suukkoja. Oot mun ajatuksissa

-Mangusti

Sivustakin arvelin näin,kun olen sinun viestejäsi lukenut.Kyllä tervepäinen ihminen erottaa kaipaajansa viestit kaikesta roskasta.

Sivusta todella.

Vierailija
70732/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua syksyyn. 

Mut onneksi vielä on kesää jäljellä. 🌞

Kuulostipa pahalta. Haluaisin sinut luokseni jo nyt!

Vierailija
70733/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tua vaan fakta. Monesti näkee myös sitä että on kyvyttömyyttä sitoutua. Erotaan, otetaan tatuointi, siihen perään joku whore phase. Ehkä toivoisin kaivatulta sitä että voisi nauttia yhdessäolosta ja jahdata omia unelmia jollain muulla tavalla. Vaikkei sitä kukaan myönnä, niin se estoton vieraiden miesten paneminen ja tatuoinnit alkaa hyvin äkkiä kiinnostaan kun terävin kärki dopamiinihuumasta on ohi. 

Jos joku suunnittelee vaikka pari vuotta tatuointiaan, niin miten se kertoo heikosta impulssikontrollista? -tatuoimaton sivusta

Tatuoitu ei ole minunlaiseni eikä tyyliseni ihminen. Se riittäköön perusteluksi. 

Vierailija
70734/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa huomaa kuinka tatskakalluilta puuttuu impulssikontrolli tyystin. Aivoista lähtee impulssi "raivoa" ja tatskakalluhan raivoaa.

Vierailija
70735/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Käskikö joku ottamaan tuollaisen kumppanin? Kaikkea sitä idioottijankkaajienkin kynästä lähtee🤦

Vierailija
70736/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksvuotta on aika lyhyt aika. Itse ainakin arvostan niin paljon henkilökohtaista kasvua ja kehitystä ihmisessä. Sekä tiedän etten ole, eikä minun täydy olla asioista samaa mieltä enää kahden vuoden päästä. Vaikea kuvitella älykkäänä ihmisenä mitään sellaista tatuointia, jonka takana voisin seistä vielä 60 vuoden päästä.

Hyvin lapsellista. Värjätkää tukka, ostakaa joku kiva kesämekko, ottakaa vaikka valokuvia ja kehystäkää ne seinälle. Mutta ei hyvätavaton niitä tatskoja. Ne on kamalia. 

Vierailija
70737/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku suunnittelee vaikka pari vuotta heroiinin rännittämistä, niin miten se kertoo heikosta impulssikontrollista? -raitis sivusta

Vierailija
70738/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on vuoden romanttisin aika. Vinkiksi vaan, otollista aikaa meidän löytää toisemme.

Meinaatko, että seitsemännen elokuun pimeydessä?

Vierailija
70739/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sama kuin käyttääkö huumeita/ onko käyttänyt. Jos jollekin tuollainen kysymys on vähän se ja sama tyyliin relax, tiedän heti ettei meillä synkkaisi yhdessä. Sivu

Vierailija
70740/70784 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä olisithan sä sen selkeesti ilmaissut jos.