Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (70792)
Varatut laittelee hyvän yön viestejä ja sitten kellahravat puolisoidensa kainaloon. Kumpaa vedätetään enemmän, puolisoa vai kaivattua? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Varatut laittelee hyvän yön viestejä ja sitten kellahravat puolisoidensa kainaloon. Kumpaa vedätetään enemmän, puolisoa vai kaivattua? 🙄
Kerro sinä
En ole koskaan pitänyt Epuista. Hyvää yötä.
Kuolema on helpotus, kun on tarpeeksi paskana.
Vierailija kirjoitti:
Itselleen ne valehtelee. Tiedän kun tein tuota jo ennen kuin erosin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ketään vedätetä.
Vierailija kirjoitti:
Pieni sutina suuntaans ei ketään kaada. Vähän lämmintä värinää pitää olla. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni sutina suuntaans ei ketään kaada. Vähän lämmintä värinää pitää olla. ;)
Niin paska provo ettei viitsi edes alapeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaipaat mua syksyysi niin laita joku vihje
Eikö olisi helpompi laittaa itse? :D
Narsku yrittää aina laittaa toisen tekemään kaiken 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleen ne valehtelee. Tiedän kun tein tuota jo ennen kuin erosin.
Valehtelee mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaipaat mua syksyysi niin laita joku vihje
Eikö olisi helpompi laittaa itse? :D
Narsku yrittää aina laittaa toisen tekemään kaiken 🤮
kumman diagnosoit?
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Uskallanko vielä hyvät yöt ja unet toivotella kaipaamalleni?
Miks et uskaltaisi?
Aion panna (kaikissa mahdollisissa muodoissa) itseni kuntoon syksyllä. Uusista lenkkareista se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kummaksi mennyt, kun katkerot ei siedä hyvän yön toivotuksiakaan varatuiksi olettamiltaan. - Ei sitten enää.
Vierailija kirjoitti:
Aion panna (kaikissa mahdollisissa muodoissa) itseni kuntoon syksyllä. Uusista lenkkareista se lähtee.
Lenkkeily ja sali on tehokkaampaa. :)
Höpö höpö, aina jaksaa.