Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (71765)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä antautuisin sulle ihan joka tavalla, jos nähtäis..
Jos et sitä ennen luikkisi pakoon. 😘
Meillä se on kaivattu, joka juoksee pakoon. En mä häntä kiinni saa, vaikka haluaisin..
Miten se ilmenee? Oletko ollut häneen yhteydessä irl?
Käyttäytyy viileästi ja kertoo syitä, miksi ei kannata edes nähdä tai viestiä.
Olet siis jutellut hänen kanssaan kasvotusten?
No varmasti tuosta oli luettavissa, etten ole. Koska hän ei halua viestiä ja nähdä. 😕
Et voi tietää, jos et ole yrittänytkään. 😃
Miksi ajattelit, etten ole yrittänyt. Viime kerralla, kun oltiin yhteydessä nimenomaan sanoin, että haluaisin viestitellä ja nähdä. Ja sain kylmää vettä niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja omena on huono yhdistelmä.
Sinä ja sanat ovat huono yhdistelmä. Sulta ei ole kovin monta järkevää ajatusta kuultu.
Omatunto se on semmonen poika.
Käytät väärin Raamattua. Kaivat kirjainta, mutta et ymmärrä sen henkeä.
Sinä kiellät luomistyön ja sen voiman.
En. "Mies rakasta koon vaimoaan kuin Kristus seurakuntaansa." Olet unohtanut, että uusi liitto kumosi vanhan.
Vierailija kirjoitti:
Lumouksen alla olevalta en pyytäis mitään, koska mitä ikinä pyytäisin, se tulee vaan lumouksen vaikutuksesta.
Sitten et voi pyytää multa mitään koska olen jatkuvasti lumouksesi alla
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt tajuta että sinä vain leikit.
En leikkinyt, ja nyt se sitten kostautui. Olis pitänyt ottaa vaan kepeästi ja rennosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja sanat ovat huono yhdistelmä. Sulta ei ole kovin monta järkevää ajatusta kuultu.
En. "Mies rakasta koon vaimoaan kuin Kristus seurakuntaansa." Olet unohtanut, että uusi liitto kumosi vanhan.
Jep tää kaveri on yhdessä omenassa kiinni 😅🤣 sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisit että voisit pyytää multa melkein mitä tahansa koska olen lumouksen alla, mitä pyytäisit?
Pyytäisin keskittymään omaan parisuhteeseensa ja jättämään mut rauhaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika. Voitkohan sinä olla noin sokea? Katsohan, sinä puhut täällä lauseista, sanoista ja kirjasta, mutta et ymmärrä sitä lihallista voimaa, joka siellä alla jyllää. Kun sinä syytät voiman kiellosta, niin sokea reettakin näkee sen, miten sinä puristat sitä kirjaa persposket tiukasti yhdessä, peläten että se villi ja alaston luomistyö pääsee sieltä vapaaksi. Omatuntosi ei ole mikään kiltti pikkupoika, vaan se on kuin kiimainen ori kesälaitumella, joka kaipaa päästä syvälle sinun miehuuden meheviin uumeniin. Että älä sinä täällä sanoista saarnaa tuollaista liirum laarumia kun sinun oma sielusi suorastaan huutaa pientä hengellistä isällistä puskemista ja lihallista voitelua!
En haluaisi tuhlata aikaa riitelyyn. Ihan turhaa. Tai en perusta trollailustakaan, koska se johtaa siihen useasti. 😕
Vierailija kirjoitti:
Voisitte jo lopettaa ton helvetin jeesustelun!
Ei. Se ei onnistu ihan millään, koska olemme älyllisesti jälkeen jääneitä, ei meillä ole kykyjä hallita impulsseja. Jos meistä olisi johonkin, emmehän me silloin olisi uskossa. Tietenkään.
Leppoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumouksen alla olevalta en pyytäis mitään, koska mitä ikinä pyytäisin, se tulee vaan lumouksen vaikutuksesta.
Sitten et voi pyytää multa mitään koska olen jatkuvasti lumouksesi alla
Okei, mun lumouksen alla? Sit pyytäisin, et voisitko lakata kohtelemasta kuin roskaa. Niin päästäis asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitte jo lopettaa ton helvetin jeesustelun!
Ei. Se ei onnistu ihan millään, koska olemme älyllisesti jälkeen jääneitä, ei meillä ole kykyjä hallita impulsseja. Jos meistä olisi johonkin, emmehän me silloin olisi uskossa. Tietenkään.
Ymmärrän, jatkakaa vaan. Olen pahoillani, että vaadin liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisit että voisit pyytää multa melkein mitä tahansa koska olen lumouksen alla, mitä pyytäisit?
Ahdisteleeko joku varattu sitten sua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdisteleeko joku varattu sitten sua?
Luultavasti täällä, mutta ei irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika. Voitkohan sinä olla noin sokea? Katsohan, sinä puhut täällä lauseista, sanoista ja kirjasta, mutta et ymmärrä sitä lihallista voimaa, joka siellä alla jyllää. Kun sinä syytät voiman kiellosta, niin sokea reettakin näkee sen, miten sinä puristat sitä kirjaa persposket tiukasti yhdessä, peläten että se villi ja alaston luomistyö pääsee sieltä vapaaksi. Omatuntosi ei ole mikään kiltti pikkupoika, vaan se on kuin kiimainen ori kesälaitumella, joka kaipaa päästä syvälle sinun miehuuden meheviin uumeniin. Että älä sinä täällä sanoista saarnaa tuollaista liirum laarumia kun sinun oma sielusi suorastaan huutaa pientä hengellistä isällistä puskemista ja lihallista voitelua!
Neandertal-amis hiljaa. E sivulta
Vierailija kirjoitti:
Mies on perheen munanpää
Joltain sitä munaa on löydyttävä.