Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (72145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, toivottavasti olet viettänyt villin kesän, etkä kärvistellyt puutteessa! 🌞😘
Ihmisillä on pari kätöstä, jolla voi hoidella itsensä, ei tartte kenenkään olla puutteessa.
Ei läheskään sama asia harrastaa läheisyyttä ihmisen kanssa, kuin veivata lapaan. Voithan sinä puhua itseksesi myös, muttei se aja samaa asiaa, kuin toisen ihmisen kanssa puhuminen.
Kyllä se pahimpaan puutteeseen auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, toivottavasti olet viettänyt villin kesän, etkä kärvistellyt puutteessa! 🌞😘
Oon ollut liikaa sisällä 😓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele miltä susta tuntuis, jos tää tilanne olis toisinpäin.
Turha itkeä jos olet sekaantunut varattuun.
Miten oletat tommosta tuntemattoman tekstistä? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, vielä on kesää jäljellä tehdään siitä yhdessä villi! 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmat tai väsymys ja kesä on paha yhdistelmä. Voi mennä ohi, vaikka se vihreys ja aurinko on mitä tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele miltä susta tuntuis, jos tää tilanne olis toisinpäin.
Turha itkeä jos olet sekaantunut varattuun.
Huh, mitä kieltä ja törkeyttä. Olen kuullut joskus eläimiin sekaantujista, mutta että varattuihin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐥🐦
Kuka nyt iski silmänsä tipuun?
Tipu on mun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmat tai väsymys ja kesä on paha yhdistelmä. Voi mennä ohi, vaikka se vihreys ja aurinko on mitä tarvitsee.
Itse en kaipaa mielenterveysongelmaisia. Niillä on usein lörppäkikkeli.
Kyllä ihmiskontaktit voi hoitaa muutenkin kuin romanttisessa mielessä. Lisäksi kun on omat kädet niin menee tuo selitys kyllä paremmin kuin hyvin läpi. Joskus on muutenkin parasta nauttia vain yksikseen asiasta kuin asiasta.
Samoin, mt ongelmat ovat sellainen red fläg että mielummin viihtyy itsekseen kun katsoo itsensä kanssa kuukausitolkulla kamppailevaa murentunutta ihmisrauniota. Paljon muitakin onglelmia elämässä on, joten miksi ottaisi mieleltään heikon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiskontaktit voi hoitaa muutenkin kuin romanttisessa mielessä. Lisäksi kun on omat kädet niin menee tuo selitys kyllä paremmin kuin hyvin läpi. Joskus on muutenkin parasta nauttia vain yksikseen asiasta kuin asiasta.
Ole yksin sitten. Mä en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole yksin sitten. Mä en ole.
Kuka sanoi että olen yksin?
Ei kai tässä muu auta kuin vältellä, sillä huono olo tulee lukiessani tai kuullessani muiden näkökulmia. Pehmentävät tekijät puuttuvat.
Olemme muuttuneet lajina armottomiksi. Kovat arvot jylläävät.