Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (70784)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ennen syksyä pysty näkemään jaksan kyllä odottaa siihen asti. Olenhan odotellut jo vuosia sun näkemistä. En edes tajua miten olen selvinnyt. Toki toivon mies että nähtäis jo pian
Järjestelykysymys. Jollet sattumoisin ole huomannut, olen ottanut yhteyttä ja yrittänyt saavuttaa huomiosi. Ehdota jotakin soveliasta aikaa ja paikkaa, minulle sopisi mikä tahansa noin 24-30 tunnin varoajalla. Mieheltä naiselle.
Pääsisimme viimeinkin alkuun ja eteenpäin.
Jaa täällä vai? Kuka tärähtänyt nainen tosissaan täältä nappaa mitään tapaamisehdotusta ja kertoo tarkkaan missä ja minne. Mutta joo oon siellä aina aamuisin jos on vapaata 😘
Äläpä sekoittele toisten viestejä, tulit sivusta sinä edellinen. Ap
Toki,toki toivot!
Sinuako ei minulle, koskaankoo?
Juuei. Ei ole kaivatut tänään täällä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon mukaan lopussa huomaamme kaiken olleen vain suurta väärinkäsitystä ja saamme toisemme.
Tässä on ollut paljon mutkia matkassa. Mut jospa nyt aika olis oikea. Anna meille mahdollisuus jutella
Vierailija kirjoitti:
Vihreäsilmäinen kaunotar, näen sinusta unia.
Näin sinusta unia jo muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä tipu💖
Hyvää yötä, kauniita unia💖
Vierailija kirjoitti:
Sinuako ei minulle, koskaankoo?
?
Rankka viikko takana. Sitten yksi tuttu pysäytti, huusi mun nimen ja kysyi mitä kuuluu. Kuunteli vielä vastauksenkin. Väärä henkilö pysäytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon mukaan lopussa huomaamme kaiken olleen vain suurta väärinkäsitystä ja saamme toisemme.
Lopussa? Minkä lopussa?
Ei ollut minulta mutta haluan kaivattuni elämääni, en pelaa, mutta haluan olla varma. Mies sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopussa? Minkä lopussa?
Vieterin?
Jatkakaamme toisaalla puolilta öin.
Hyvää yötä. Laitan vielä viestin toisaalle.k
Aurinkoista viikonloppua ***** Johanna
Vierailija kirjoitti:
Ikävä
Ikävä vieläkin, vaikka vain täällä sen tunnustan.
Hänellä on yhteystietoni, en huijo pimeässä.