Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (70784)
Haluat viettää aikaa mun kanssa, mutta välttelet yön yli näkemistä. Alat taas vähän jänistää ja kutistaa näkemistä. Miksi? Pelkäätkö, että mä odotan jotain, mihin et ole valmis? Vai et vaan halua? Vähän hämmentää. Nuku hyvin rakas.
-Mangusti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ennen syksyä pysty näkemään jaksan kyllä odottaa siihen asti. Olenhan odotellut jo vuosia sun näkemistä. En edes tajua miten olen selvinnyt. Toki toivon mies että nähtäis jo pian
Järjestelykysymys. Jollet sattumoisin ole huomannut, olen ottanut yhteyttä ja yrittänyt saavuttaa huomiosi. Ehdota jotakin soveliasta aikaa ja paikkaa, minulle sopisi mikä tahansa noin 24-30 tunnin varoajalla. Mieheltä naiselle.
Pääsisimme viimeinkin alkuun ja eteenpäin.
Ei hän ole ottanut yhteyttä. Numeronsa on edelleen tallessa
Vierailija kirjoitti:
Mr.Jones and me. Cheers!
Shalalaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle
Kiitos ja sitä samaa sinulle.
Me voitais antaa toisillemme lupa olla sitä mitä tämä on jo
Kurkkaa patjan alle ja pöydän alle ja siivouskaappiin myös. Ei se niin helppo ole et peiton alla olis 😅🤣🤣
Söin just iltapalan ja kohta laadin iltakaakaon. Tarjoaisin Siullekin, oisitpa täällä. Kuuntelen ratiota ja aattelen meitä. Toivottavasti siulla on olluna kiva päivä, itelläin juoksevien asiain hoitoa, lenkin talsintaa ja kaupassa käynti. Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ennen syksyä pysty näkemään jaksan kyllä odottaa siihen asti. Olenhan odotellut jo vuosia sun näkemistä. En edes tajua miten olen selvinnyt. Toki toivon mies että nähtäis jo pian
Järjestelykysymys. Jollet sattumoisin ole huomannut, olen ottanut yhteyttä ja yrittänyt saavuttaa huomiosi. Ehdota jotakin soveliasta aikaa ja paikkaa, minulle sopisi mikä tahansa noin 24-30 tunnin varoajalla. Mieheltä naiselle.
Pääsisimme viimeinkin alkuun ja eteenpäin.
Jaa täällä vai? Kuka tärähtänyt nainen tosissaan täältä nappaa mitään tapaamisehdotusta ja kertoo tarkkaan missä ja minne. Mutta joo oon siellä aina aamuisin jos on vapaata 😘
Äläpä sekoittele toisten viestejä, tulit sivusta sinä edellinen. Ap
Toivon mukaan lopussa huomaamme kaiken olleen vain suurta väärinkäsitystä ja saamme toisemme.
Hyvää yötä, olkaa hyviä toisillenne.
Vihreäsilmäinen kaunotar, näen sinusta unia.
Hyvää yötä ruotsinkielinen rouva erityisopettaja Helsingistä
Vierailija kirjoitti:
Me voitais antaa toisillemme lupa olla sitä mitä tämä on jo
Niin. Miksi pitkität?
Mitä tämä on sinun mielestäsi? Vai.. 2+ jos aika loppuu:)
Vierailija kirjoitti:
Toivon mukaan lopussa huomaamme kaiken olleen vain suurta väärinkäsitystä ja saamme toisemme.
Lopussa? Minkä lopussa?
Hyvät yöt mammoille. Muistakaa se iltarukous.
Nope