Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (68695)
Vierailija kirjoitti:
Oon just se ihminen, joka viihtyis 4kk putkeen mökillä ja se ois ihan parasta.
Minäkin. Tässähän ei puhuttu siitä, missä se mökki olisi ;D
Ja mökille voi tulla vieraita.
Mielellään viettäisin vaikka puolet vuodesta mökillä, jos olisi ihanalla paikalla ja saisi sinne seuraakin.
Ei mun tarvi kertoa etunimeä. Olen 100% varma että hän on tarkka ja näkee että tunteita on. Täältä saakoon vain vihjeitä, jos käy samaan aikaan. Kaikki oikea oikeassa elämässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahat ihmiset unohtuu kyllä nopeasti, hyvät ei milloinkaan.
Voikohan kaivattu olla sitten paha???
Luulen että olemme siinä molemmat parhaamme yrittäneet, mutta ei mene läpi. (Sivu)
IKI= Irti kaipauksen ikeestä
Ryhmään mahtuu kymmenen osallistujaa. Osallistujilta edellytetään IKI-ohjelmaan sitoutumista, jotta päästään hyviin tuloksiin. Jos tiedät, että haluat jatkaa kaipauskoukussa, IKI ei ole sinua varten. Jos olet motivoitunut irrottautumaan ikeestä, ohjelma kuin tehty sinulle. Älä enää aikaile!
Se on uskomatonta miten paljon voi ikävöidä ihmistä jonka lähelle ei oikeasti halua.
Vierailija kirjoitti:
IKI= Irti kaipauksen ikeestä
Ryhmään mahtuu kymmenen osallistujaa. Osallistujilta edellytetään IKI-ohjelmaan sitoutumista, jotta päästään hyviin tuloksiin. Jos tiedät, että haluat jatkaa kaipauskoukussa, IKI ei ole sinua varten. Jos olet motivoitunut irrottautumaan ikeestä, ohjelma kuin tehty sinulle. Älä enää aikaile!
Pahempia on ehkä tällaiset munlaiset, jotka tulevat ketjuun pyörimään, vaikka ovat päässeet jo kauan sitten kaipauksen ikeestä irti, menneet eteenpäin ja elämässä kaikki ihan hyvin D:
Musta tuntuu, et oon vaan niin sosiaalinen, että tarvin enemmän ja siksi tulen tänne haahuilemaan turhaa. Siis tarvin yhteisöllisen asuinpaikan/ympäristön. Silloin ei tule kuikuiltua nettiä/somea juuri ollenkaan, jos on laumassa.
Millaisia tunteita olet osoittanut kaipaamallesi?
Vierailija kirjoitti:
Piilotin kaiken minkä pystyin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla koskaan ole mulle uutisia. Kiellot ja ukaasit pysyy, joten mitäpä minäkään sinua havittelemaan.
🔼
Käsityksesi rakkaudesta
Vierailija kirjoitti:
Tee mulle rakkauden teko - lähde ja säästä tunteitani, jos haluat vain seikkailla.
Ei seikkailijat osaa ajatella toisen tunteita, koska tärkeintä on oma hauskanpito.
Mukavaa ke-iltaa, niiltä jäänsinisiltä tummansinisille. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. :) -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee mulle rakkauden teko - lähde ja säästä tunteitani, jos haluat vain seikkailla.
Ei seikkailijat osaa ajatella toisen tunteita, koska tärkeintä on oma hauskanpito.
Kaivatun kanssa voisi seikkailla ja hauskaa. Ei se minusta estä sitä että on samalla tosissaan. -sivu
Leppoisaa alkuiltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Lämpimiä, rakastavia ja ystävällisiä. 😍🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. :) -Sivusta
Toivottavasti löydät ne oikeat. minä lähetin aiemmin jäänsinisille, mut...
Vierailija kirjoitti:
Odotatko minua?
Niinhän lupasin useita vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Odotatko minua?
On tässä jo sen verran vuosia ooteltu, että vastaus on kyllä, ei ja ehkä.
Tällä menolla alan vihata sinua ja ihan syystä. Se olisi looginen kehityskulku tässä, kun valitset joka päivä barrikadisi.
Mä sen sijaan viihtyisin saman ajan kaivatun kainalossa, enkä siltikään saisi tarpeekseni. 😊