Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (66950)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta en siis pidä siitä, koiran trimmaamsisesta, koska ne on dramaattisia eikä pysy rauhallisesti paikoillaan vaan tekee homman vaikeaksi. Oon vaan välillä ajautunu auttamaan näissä hommissa.
Eivät eläimet ole koskaan dramaattisia, niitä vain ei ole valmisteltu tilanteeseen oikein. Pakottaminen lisää pelkoa.
Älä trimmaa niitä kun et kerran osaa käsitellä niitä.
Aika vaikea kyllä valmistella tuollaiseen jos ei vaan tykkää siitä tunteesta. Itse ainakin inhosin lapsena kynsien leikkaamista niin paljon ettei millään valmistelulla mua olisi saanut siitä tykkäämään. En koirien trimmaamisesta tiedä mutta muita eläimiä oon nähnyt. Sivusta
Pitää pilkkoa tarpeeksi pieniin ja helppoihin osiin eikä ruveta vain tekemään kerralla kuntoon. Yksi kynsi kerrallaan jne.
Eläimet tulee aina valmistella ja opettaa kaikkiin tilanteisiin ennalta. Ne eivät vastustele ollakseen hankalia saati dramaattisia, vaan siksi, että eivät ymmärrä mitä tapahtuu ja se pelottaa niitä.
Koiratrimmaamoissa ne koirat on usein tiukasti ketjuissa kiinni pöydällä just sen takia, ettei lähes yksikään koira tykkää kynsien tai turkin leikkaamisesta, vaikka jälkimmäinen ei takuulla satu millään tavalla. Ei liity mitenkään käsittelyyn, ne vaan ei pidä siitä ja pakko tehdä ”väkisin” ja antaa paljon herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö hyväksy sitä että hän sai tarpeekseen sinusta ja tekemästäsi pahasta? Hän häipyi etkä näe häntä enää. Hyväksy se. Oma moka. Laastareilla pärjää, mutta siinä ei ole hajuakaan onnesta. Teeskentelykin johtaa pahaan.
Outoa laittaa tämmösiä viestejä tänne tyhjästä kun muiden on ihan neutraaleja.
Mitä helvetin outoa tuossa on. Ihan hyvä huomio itse asiassa. Taidat olla itse outo ja ärtyisä.
Kukahan näitä vit..n ja helve..n vastauksia kirjoittaa..😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kelpasi katsella terhakkaa pyllyäsi ja lihaksikkaita käsivarsiasi. 🥵
Käärin hihat, kun tiesin sinun katselevan.
Hänellä oli hihaton ;)
Vierailija kirjoitti:
Koiratrimmaamoissa ne koirat on usein tiukasti ketjuissa kiinni pöydällä just sen takia, ettei lähes yksikään koira tykkää kynsien tai turkin leikkaamisesta, vaikka jälkimmäinen ei takuulla satu millään tavalla. Ei liity mitenkään käsittelyyn, ne vaan ei pidä siitä ja pakko tehdä ”väkisin” ja antaa paljon herkkuja.
Tässä kommentissa oli kaikki täysin väärin. Eläin nimenomaan pitää opettaa tykkäämään siitä tilanteesta, siitä saa huolellisella valmistelulla sille siisteimmän jutun ikinä.
Älkää käsitelkö eläimiä, jos osaamisen taso on tämä.
Olisko aika perustaa koirien trimmaamiselle oma keskustelu?
Pupu, kivaa alkuiltaa sulle! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kommentissa oli kaikki täysin väärin. Eläin nimenomaan pitää opettaa tykkäämään siitä tilanteesta, siitä saa huolellisella valmistelulla sille siisteimmän jutun ikinä.
Älkää käsitelkö eläimiä, jos osaamisen taso on tämä.
Nah. Ne ei vaan tykkää siitä, ei sen kummempaa.
Etsitään rakkautta, vaikka tämä ei ole seuranhakuketju. Asian saa kuitenkin täällä ilmoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisko aika perustaa koirien trimmaamiselle oma keskustelu?
Peruskoululaiset juttelee koirien trimmaamisesta!
Luulin jo, että se leijonajuttu oli sulta, mutta turhaan. Mikään ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele tekemään oletuksia toisten kehosta. Voi olla jotain muuta kuin luulet.
Oletan kyllä yleensä että naisen näköisellä on siellä myös naisen peli. Vielä en ole yllättynyt tai pettynyt, mutta voihan niin tietty joskus käydä. Se on sitten punainen lippu ja heipat se.
Samoin. Paitsi jos persreikä on vaalea niin voin ensin lipaista ainakin!
Asteikolla 1-10, kuinka todennäköisenä pidät sitä, että teistä tulee te?
Vierailija kirjoitti:
Luulin jo, että se leijonajuttu oli sulta, mutta turhaan. Mikään ei muutu.
Mikä leijonajuttu
Mistä löydän naisystävän jos kaivattu ei rakastukaan minuun palstakirjoitteluni takia?
Vierailija kirjoitti:
Asteikolla 1-10, kuinka todennäköisenä pidät sitä, että teistä tulee te?
-500 koska välimatka.
Toivotonta, sigh.