Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (66950)
Mä en oo asunu unelma-alueella sitten lapsuuden, kun asuttiin hyvällä sijainnilla okt:ssa. Vanhemmat rakennutti mut sit ne mokomat meni myymään sen ja muutettiin ihan muualle, en ois halunnu, mutta lapsilta ei kyselty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta mun lähelle niin pidän susta huolta
Asun mun unelma-alueellani ja huolehdin ihan itse itsestäni. Arvaapa siis, muutanko.
Voinko mä sitten muuttaa sun lähelle niin pidät musta huolta😊😀
Voit muuttaa, jos sulla on varaa. En varmasti ala huolehtia yhtään kenestäkään.
Paljon maksaa jos muuttaa sun sängyn viereen esim tai vaikka vaatekaappiin?😊
Mun kotiini ei muuta kyllä kukaan, sori. Edes miljoonilla euroilla.
No onpas sulkeutunutta 😯 Mun kotiin saisi kyllä muuttaa. Tilaakin on ihan liikaa ja tuntuu vähän tyhmältä välillä lämmitellä tyhjiä huoneita. Sivusta
No ota sinä tuo huolenpitäjää etsivä kotiisi asumaan, tai vaikka koko ketju. Itse en halua että käy edes vieraita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en voi olla ajattelematta sitä kun a heikkilä sanoi nauttivansa puol litraa kermaa päivässä, voi pojat
Näyttää muuten viiskymppiseltä ja on 80. Kannattaa selvästi juoda kermaa 🙂
Ja syödä voita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun mun unelma-alueellani ja huolehdin ihan itse itsestäni. Arvaapa siis, muutanko.
Onko sinulla fantasiana olla sellanen vapaasti käytettävä orja? -Sivusta
Vaikka. Osaan laittaa ruokaa, siivota, trimmata koiria ja ihmisiä, kertoa huonoja juttuja. Miten ois? Tai toisaalta, oon kyl vapaudenhaluinen, että kunhan ei liikaa vapaudenriistoa.
Okei, et ainakaan mun kaivattuni siis ole, joten turhaan yritit ängetä asumaan. Koiraihmiset on täysin ei-ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en voi olla ajattelematta sitä kun a heikkilä sanoi nauttivansa puol litraa kermaa päivässä, voi pojat
Ja syödä voita.
Geeneistä kiinni että miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän kuului myös ruokalusikallinen kalanmaksaöljyä päivittäin, epäilen ettei myöskään syö kovin paljon eineshöttöä
Muistelen kuulleeni, että vitamiineja ja mineraaleja ottaa purkista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kelpasi katsella terhakkaa pyllyäsi ja lihaksikkaita käsivarsiasi. 🥵
Käärin hihat, kun tiesin sinun katselevan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo asunu unelma-alueella sitten lapsuuden, kun asuttiin hyvällä sijainnilla okt:ssa. Vanhemmat rakennutti mut sit ne mokomat meni myymään sen ja muutettiin ihan muualle, en ois halunnu, mutta lapsilta ei kyselty.
Unelmasijainti on vähän kaksipiippuinen juttu. Mä esimerkiksi jämähdin kaupunkiin johon en välttämättä olisi halunnut jäädä. Kaipasin enemmän lapsuuden maisemien kaltaista elämää. Mutta onnistuin sitten kuitenkin löytämään kodin joka on juuri sellainen kuin halusinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla fantasiana olla sellanen vapaasti käytettävä orja? -Sivusta
Vaikka. Osaan laittaa ruokaa, siivota, trimmata koiria ja ihmisiä, kertoa huonoja juttuja. Miten ois? Tai toisaalta, oon kyl vapaudenhaluinen, että kunhan ei liikaa vapaudenriistoa.
Okei, et ainakaan mun kaivattuni siis ole, joten turhaan yritit ängetä asumaan. Koiraihmiset on täysin ei-ei.
Ei mulla ole koiraa, osaan vaan sattuneista syistä trimmata niitä. 😄
Osaksi, mutta elintavoilla on iso merkitys.
Mutta en siis pidä siitä, koiran trimmaamsisesta, koska ne on dramaattisia eikä pysy rauhallisesti paikoillaan vaan tekee homman vaikeaksi. Oon vaan välillä ajautunu auttamaan näissä hommissa.
Vierailija kirjoitti:
Osaksi, mutta elintavoilla on iso merkitys.
Hyvin pieni. Geenit korjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpas sulkeutunutta 😯 Mun kotiin saisi kyllä muuttaa. Tilaakin on ihan liikaa ja tuntuu vähän tyhmältä välillä lämmitellä tyhjiä huoneita. Sivusta
No ota sinä tuo huolenpitäjää etsivä kotiisi asumaan, tai vaikka koko ketju. Itse en halua että käy edes vieraita.
Jep niin tehdään. Lähetä mun osoite myös sukulaisillesi niin voin kahvitella välillä heidätkin niin sun ei tartte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan yksi vanha tuttu tänä aamuna liikkeellä? Vai oliko joku muu?
Millä pelillä ja missä päin?
Vttuako intät lisätietoja jokaisesta kaipausviestistä? Helvetin ääliö!
Mitä hyötyä noista viesteistä on jos se kaipauksen kohde ei voi edes tunnistaa itseään :D Ihan turhaa täällä huudella että olitkohan liikkeellä, jos ei kerro mitään pientä yksityiskohtaa edes. -sivusta
Samaa mieltä sama kun laittais joka päivä kesän ajan että hei sinä joka olit liikenteessä shortsit jalassa 🤦🏻 hei sinä joka autoilit tänään ohi, hei sinä joka kävit kaupassa, jne mitä järkeä 🤦🏻🤦🏻🤦🏻koko suomi tekee niin
Unelmasijainti = kaivatun kainalo
Vierailija kirjoitti:
Mutta en siis pidä siitä, koiran trimmaamsisesta, koska ne on dramaattisia eikä pysy rauhallisesti paikoillaan vaan tekee homman vaikeaksi. Oon vaan välillä ajautunu auttamaan näissä hommissa.
Eivät eläimet ole koskaan dramaattisia, niitä vain ei ole valmisteltu tilanteeseen oikein. Pakottaminen lisää pelkoa.
Älä trimmaa niitä kun et kerran osaa käsitellä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep niin tehdään. Lähetä mun osoite myös sukulaisillesi niin voin kahvitella välillä heidätkin niin sun ei tartte.
Ei mulla ole sukulaisia kahviteltaviksi. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät eläimet ole koskaan dramaattisia, niitä vain ei ole valmisteltu tilanteeseen oikein. Pakottaminen lisää pelkoa.
Älä trimmaa niitä kun et kerran osaa käsitellä niitä.
Aika vaikea kyllä valmistella tuollaiseen jos ei vaan tykkää siitä tunteesta. Itse ainakin inhosin lapsena kynsien leikkaamista niin paljon ettei millään valmistelulla mua olisi saanut siitä tykkäämään. En koirien trimmaamisesta tiedä mutta muita eläimiä oon nähnyt. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän kuului myös ruokalusikallinen kalanmaksaöljyä päivittäin, epäilen ettei myöskään syö kovin paljon eineshöttöä
Eikä suosittele mikron käyttöä ruuan lämmitykseen.
Ei kukaan ole vihoitellut kenellekään, joten äläpä itse turhaan puutu sivusta.