Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (66707)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku perse rupesi trollaan eilistä viestiäni. Ei liittynyt eilisiltaiseen viestiini mitenkään. Ihan itse olen eronnut enkä kadu sitä. Se oli ainoa oikea vaihtoehto. Vihaan tätä palstaa.
Ei ole palstan vika jos kirjoittelee henkilökohtaisia asioita nettiin. Ihan on oma vika ja täydellistä typeryyttä, vaikka kuinka on anonyymiä. Ei uskoisi aikuisista ? ihmisistä.
Mutta mitä tyydytystä joku tuollaisesta saa? En vaan käsitä.
Kaikilla ei elämä sujuu kuin leikki eivätkä asiat rullaa helposti tai työläästi. Ei, vaikka kuinka tekisi töitä kuinka paljon tahansa.
No eipä siinä. Sain taas voimaa tehdä jotain irl että pääsee noista kyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Trollaaja nappaa aina viestistä jonkun saman lauseen ja muuttaa viestin sisältöä mieleisekseen. Ei se sattumaa ole. Miten sairas voi ihminen olla?
Kieli on yhteinen. Etkö tajua, että ihmisillä on samanlaisia asioita elämässään, joten saattaa jopa käydä niin, että kirjoittaa samoin sanoin. Se ei tee kenestäkään trollaajaa saati sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku perse rupesi trollaan eilistä viestiäni. Ei liittynyt eilisiltaiseen viestiini mitenkään. Ihan itse olen eronnut enkä kadu sitä. Se oli ainoa oikea vaihtoehto. Vihaan tätä palstaa.
Ei ole palstan vika jos kirjoittelee henkilökohtaisia asioita nettiin. Ihan on oma vika ja täydellistä typeryyttä, vaikka kuinka on anonyymiä. Ei uskoisi aikuisista ? ihmisistä.
Miten te olette noin pelokkaita ja harhaisia? Olen lukenu 5kk ajan lähes kaiken ja nähny 2 viestiä mistä on ulkopuolinen voinu tunnistaa henkilöt. Nekin poistettiin minuutissa, tai parissa. -Sivusta
Muuta mun lähelle niin pidän susta huolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan turvaa, pysyvyyttä ja rakkautta.
Rupea lessuksi niin ratkeaa sillä.
Opettelepa puhumaan kauniisti ihmisistä.
Niin metsä vastaa kun sinne huutaa
Missähän kohtaa langassa puhuin rumasti?
En tiedä. Oli vain yleinen toteamus -sivusta
Vierailija kirjoitti:
G: Ottaisitko pitkäaikaistyöttömän tai pätkätyöläismiehen?
Olen ottanut aiemmin, ottaisin nytkin ja ottaisin tulevaisuudessakin. Mua kiinnostaa se millainen ihminen sisäisesti on eikä se millaiset ulkoiset puitteet on. Sisäiset asiat on pysyviä, ulkoiset muuttuvia.
Mulle on aivan sama vaikka joku tunnistaisikin mut, terkkuja vaan.
Mies kuin veistos 🥰 Kiitos hyvistä näkymistä.
Vierailija kirjoitti:
Missä siinä on hyvä asuu?
Päivän suunnitelma muuttui.
Vierailija kirjoitti:
G: Ottaisitko pitkäaikaistyöttömän tai pätkätyöläismiehen?
Sillä ei ole mitään väliä, mikä on, jos rakastuu.
Vierailija kirjoitti:
Pikku mökkiin voisin muuttaa )) osaan huolehtia kyllä itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan kuin kaipaamalleni. Me voitais pitää toisistamme huolta. Pitäis tavata että sais tietää sun suunnitelmista. Jos asuisit vielä näillä seuduilla se olis paremmin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aivan sama vaikka joku tunnistaisikin mut, terkkuja vaan.
Se voi olla jopa toivottavaa täälllä. -Sivusta
Musta ei pidä kukaan huolta. Paitsi minä itse. Ei, vaikka kovasti eräs on luvannut.
Onneksi kohta tulee uusi harrastuksen aihe niin ei tarvitse täällä käydä.
Jos tulisit mies takaisin voitais muuttaa vierekkäisiin asuntoihin jos löytyis joku sopiva mikä kävis molemmille.
Kiva ilta on aina plussaa, ei ehtinyt kun oli vieraita.
Aamulla olikin jo menoja mukavasti.
Hetken nyt saa huilia kohta taas jatkuu hommat.
Hyvää jatkoa päivään missä oletkin.