Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (66664)
G: Ottaisitko pitkäaikaistyöttömän tai pätkätyöläismiehen?
Pusu ihanalle opettajalle Turkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä saan tästä? Aika tyhjältä näyttää saanti puoli. Pitää olla tasapainossa.
Mitä itse annat?
Harjoittele luetun ymmärrystä.
Kun annat ymmärtää, että sinä olet antava osapuoli, niin väite täytyy osata perustella.
Ei täällä tarvitse kenellekkään perustella yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kohtelen jatkossa ihmistä samoin kuin millaista kohtelua saan tai kävelen pois.
Juu, minunkin olisi pitänyt kohdella sinua sinun tavallasi eli pitää olemattomana ja sillä tavalla mitätöiden.
Vierailija kirjoitti:
Ei tollaset asiat vaikuta jos olen ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Yläkerran herra on mielivaltias, joka antaa lisää niille, joilla olla ja ja ottaa pois niiltä, joilta paljon puuttuu. Ei ole minun päätelmäni vaan ihan hänen omasta suustaan. Sellaisen hyvyyteen on hiukan vaikea uskoa.
Tuo mihin viittaat, liittyy tähän:
"Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan."
Se jolla on lapsenkaltainen usko Häneen, omistaa jo kaiken tarvittavan. Ja toisinpäin. Ei se ole Jumalan mielivaltaisuutta, vaan ihan looginen seuraus asioista.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, jos rakastaisin häntä. Jos sulle ei kelpaa kuin joku hienossa pestissä oleva, ota sellainen. Onhan sulla nytkin erittäin yläluokkaisessa tehtävässä oleva puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupea lessuksi niin ratkeaa sillä.
Ootko opistoseuroissa tai kuunteletko seuraradiota?
En. Kuuntelen mahdollisimman vähän seuroja, on sen verran pahat traumat. Eikä muutenkaan innosta kun niin harvalla puhujalla on oikeaa tietämystä asioista, eivät jaksa syventyä asioihin. Yritän kuitenkin elää kristillis-moraalisesti ja kuuntelen silloin tällöin synninpäästön.
Silti kaipaat?
Niin. Satuin rakastumaan, minkäs sille voi. Enkä sitä paitsi ole päättänyt mitä ajatella tietyistä tulkinnallisista kysymyksistä. Kaipaan ja uskon Jumalan olemassaoloon, ei millään tavalla mahdoton yhtälö.
Enkä sitä paitsi ole päättänyt mitä ajatella tietyistä tulkinnallisista kysymyksistä.
Eli olitkin itse se, joka ei ole ottanut selvää asioista, joten syytät pappeja. 😴Kasvahan nyt aikuiseksi. Sitä paitsi tämä ketju on kaipausterveisiä varten, ei kenenkään hlökohtaisia terapia-avautumisia. Ne ei oikeasti kiinnosta yhtään ketään.
What? En pysy nyt kärryillä. Siitä en tykkää, että asiaan perehtymättömät miehet julistaa seuroissa mustavalkoisia totuuksia omista tarkoitusperistään käsin. Se ei ole totuudellista, ei kehittynyttä, eikä tervettä.
Ai, tää olikin miesvihaa.
Ei ne ole perehtymättömiä, vaan sinä olet. 😴 Kannattaa hoitaa omat asiat kuntoon eikä vahdata muita, jokainen vastaa kyllä itse siitä mitä puhuu.
Ei ole miesvihaa, eikä muutakaan vihaa. En pidä siitä, jos pelolla/valheilla/tietämättömyydellä hallitaan ihmisiä. Olipa se tarkoituksellista tai ei. Tosiasia vaan on, että olen monesti seurapuhetta kuunnellessani tajunnut lukeneeni aiheesta enemmän kuin puhuja tai ajatelleeni sitä useammasta näkökulmasta. Ei keneltäkään tietenkään täydellisyyttä vaadita, mutta siinä on erittäin iso vastuu kun ihminen puhuu sadoille ja tuhansille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläkerran herra on mielivaltias, joka antaa lisää niille, joilla olla ja ja ottaa pois niiltä, joilta paljon puuttuu. Ei ole minun päätelmäni vaan ihan hänen omasta suustaan. Sellaisen hyvyyteen on hiukan vaikea uskoa.
Tuo mihin viittaat, liittyy tähän:
"Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan."
Se jolla on lapsenkaltainen usko Häneen, omistaa jo kaiken tarvittavan. Ja toisinpäin. Ei se ole Jumalan mielivaltaisuutta, vaan ihan looginen seuraus asioista.
Hyvä on hyväosaisen Raamatulla todistella omaa menestystään.
Vierailija kirjoitti:
Kohtelen jatkossa ihmistä samoin kuin millaista kohtelua saan tai kävelen pois.
Oon tehnyt jo pitkään näin, hyvin toimii. Tosin jonkun erityisen kohdalla annoin kyllä useita mahdollisuuksia, mutta ei sekään kannattanut. Eli on varmaan ihan hyvä periaate. 👍
Saat tyydytystä tuhoamisesta. Miten Jumalasi siihen suhtautuu?
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kohdalla joo.
Vierailija kirjoitti:
Ukkoa ei kiinnosta paskaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkoa ei kiinnosta paskaakaan.
Myönsit nauttivasi toisten tuhoamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Toivon pääseväni pois pian.
Miksi?!
Vierailija kirjoitti:
Joku perse rupesi trollaan eilistä viestiäni. Ei liittynyt eilisiltaiseen viestiini mitenkään. Ihan itse olen eronnut enkä kadu sitä. Se oli ainoa oikea vaihtoehto. Vihaan tätä palstaa.
Ei liity sinun viesteihisi mitenkään. Lopeta harhailu.
Vierailija kirjoitti:
Joku perse rupesi trollaan eilistä viestiäni. Ei liittynyt eilisiltaiseen viestiini mitenkään. Ihan itse olen eronnut enkä kadu sitä. Se oli ainoa oikea vaihtoehto. Vihaan tätä palstaa.
Ei ole palstan vika jos kirjoittelee henkilökohtaisia asioita nettiin. Ihan on oma vika ja täydellistä typeryyttä, vaikka kuinka on anonyymiä. Ei uskoisi aikuisista ? ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon pääseväni pois pian.
Miksi?!
Liian kauan kestänyt turvattomuus.
Kun annat ymmärtää, että sinä olet antava osapuoli, niin väite täytyy osata perustella.