Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (64234)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...kun tajuaa, että se olikin toiselta puolelta himoa.
Eikö toi ole hyvä? Aattele, jos olis inhoa?
Haista paska.
Haistapa kuule ite. Maailma on täynnä ihmisiä, jotka ei koskaan elämässään saa kokea toisen ihmisen kosketusta. Joten turpa kiinni, prinsessa.
Typerää vähättelyä, oma tuskasi yhdestä asiasta ei mitenkään poista toisen tuskaa eri asiasta. Tuollainen asenne muita kohtaan ei ainakaan paranna mahdollisuuksia siihen, että joku vielä joskus kokisi läheisyytesi turvalliseksi ja hyväksi.
Sivusta.
Ihan saatanan tyhmä oletus ja kommentti. Puhuinko jotain itsestäni? Toiset näkee elämää hlvetisti enemmän kuin toiset, näköjään. Kyllä on asiat melko hyvin, jos joku toivottu "vain" himoitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on vihonviimeinen paikka tuhlata kallista aikaansa. Katsella kun porukka riitelee, trollaa ja esittää eri palstahahmoja.
Niiii ja tämä koko palsta kaikkinensa on hyvin häiriintyneiden ihmisten vallassa, sellaisten joiden olisi parempi vaan olla olematta kokonaan
Te olette niin negatiivisia, että tulee paha mieli. 🙁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timolle mukavaa päivää..-A🌞
Mikä on sun etunimen viimeinen kirjain? A, E, I, U?
I
Mukavaa iltaa Annille.
En saa haluamaani, mutta etpä saa sinäkään. Himo on siitä ilkeä juttu, että se ei poistu samalla tavalla kuin tunteet voivat sammua. Minä pääsen tunteistani, kun tajuan, että rakkautta ei olekaan.
Laitan väliin Nuutille rakkaat terkut! Oot koko ajan mielessä! 🥰🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten me saadaan se puheyhteys hoidettua?
Vaatii oikean hetken.
Sitä voi joutua odottelemaan lopun elämää. Oikea hetki luodaan itse.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
En saa haluamaani, mutta etpä saa sinäkään. Himo on siitä ilkeä juttu, että se ei poistu samalla tavalla kuin tunteet voivat sammua. Minä pääsen tunteistani, kun tajuan, että rakkautta ei olekaan.
Jos sillä pääset täältä pois, niin hyvä että omit jotain mikä tuskin oli sinulle. :)
Vierailija kirjoitti:
Sori hytkähdin naurusta, mutta et kai ole mennyt kehittelemään rakkautta jotain sellasta kohtaan jonka kanssa et edes ole?
Rakkaushan tulee pikkuhiljaa, kun olet sen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on vihonviimeinen paikka tuhlata kallista aikaansa. Katsella kun porukka riitelee, trollaa ja esittää eri palstahahmoja.
Niiii ja tämä koko palsta kaikkinensa on hyvin häiriintyneiden ihmisten vallassa, sellaisten joiden olisi parempi vaan olla olematta kokonaan
Te olette niin negatiivisia, että tulee paha mieli. 🙁
Olen samaa mieltä.On meitä positiivisiakin täällä.Kaipaamme kauniisti ja unelmoimme.Kesä on taas kaunis eikä ikinä voi tietää mitä se tuo tullessaan.Kaunista kesää myös sinulle kuin kaivatuillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän pitäis tää vähintäänkin puhua läpi.
Näin pitkän ajan jälkeen ei ole enää mitään tarvetta.
Miksi sitten kaipaat täällä?
Satuttaakseen. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu tuu pyyhkimään!!!
Liian iso työmaa, ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku sattui kaipaaamaan mua, niin oon sairastunut ja en tiedä mikä mulla on. Toivottavasti ei mitään vakavaa.
Paskantamisongelmaa. Ripulia.
No ei kyllä mitään sellaista. Neurologisia ongelmia.
Pikaista paranemista sulle, kuka oletkaan! sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu tuu pyyhkimään!!!
👁🗨 👁🗨
👃🏻
🧻 👄
💪🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän pitäis tää vähintäänkin puhua läpi.
Näin pitkän ajan jälkeen ei ole enää mitään tarvetta.
Miksi sitten kaipaat täällä?
Kaipaan toista.
Miksi sitten puhut toisesta ja kaipaat toista?
Satuttaakseen. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori hytkähdin naurusta, mutta et kai ole mennyt kehittelemään rakkautta jotain sellasta kohtaan jonka kanssa et edes ole?Rakkaushan tulee pikkuhiljaa, kun olet sen ihmisen kanssa.
Olen ollut naimisissa yli 20 vuotta, joten turhaan opetat.
Tätä en ois halunnut enää nähdä. Olen toki tajunnut, että rakastava ihminen ei toimi, kuten hän toimii, mutta on silti oiva kolaus tajuta, että ei hän rakasta edes omasta mielestäänkään. Vaikka on niin sanonut. (En kaipaa neuvoja.)