Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (64221)
Tää on vihonviimeinen paikka tuhlata kallista aikaansa. Katsella kun porukka riitelee, trollaa ja esittää eri palstahahmoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kysytkö sydämeltä vai järjeltä, joka toimii yhä selviytymismoodissa
Kysyn sinulta.
Olen monimutkainen ihminen jolla on menossa selviytymisen rimpuilu ja samalla on herkkä ja syvästi tunteva sydän joka on tähän vähän liian posliinia. Ei ole yhtä vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...kun tajuaa, että se olikin toiselta puolelta himoa.
Eikö toi ole hyvä? Aattele, jos olis inhoa?
Joo himosta se lähtee jos on lähteäkseen, ilman himoa ei oikeen lähe vaikka toinen ois miten ihana..
Eri
Vielä useampi vinkuu ketjussa reikää tai jopa kahta, vaikka kotona ois oma rei'itetty rouva.
Jos haluat saada mieluummin vastauksen sydämeltä, sun pitää auttaa selviytymään
Vierailija kirjoitti:
Miksihän me ei suudeltu kun viimeksi oltiin pitkään kahdestaan? Ootko miettinyt tätä?
Joo. Ehkä paikka vaikutti asiaan.
Lisäksi takaraivossani oli reissuun lähtö, joka oli vähän venähtänyt ja yritin pitää ajatukset kasassa ja hetkeen heittäytyminen oli liian järkeistettyä siinä tilanteessa. Typerää näin jälkikäteen ajateltuna.
Vierailija kirjoitti:
Tää on vihonviimeinen paikka tuhlata kallista aikaansa. Katsella kun porukka riitelee, trollaa ja esittää eri palstahahmoja.
Niiii ja tämä koko palsta kaikkinensa on hyvin häiriintyneiden ihmisten vallassa, sellaisten joiden olisi parempi vaan olla olematta kokonaan
Vierailija kirjoitti:
Ethän yritä enää mitään. Se aika meni jo.
En. Harmittaa et lähetin sulle viestin vaikka poistin sen. Kaikkea hyvää sulle kuitenkin. Oot mun sydämessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kysytkö sydämeltä vai järjeltä, joka toimii yhä selviytymismoodissa
Kysyn sinulta.
Olen monimutkainen ihminen jolla on menossa selviytymisen rimpuilu ja samalla on herkkä ja syvästi tunteva sydän joka on tähän vähän liian posliinia. Ei ole yhtä vastausta.
Kysyin häneltä, onko valehdellut rakastavansa. Siihen voi vastata kyllä tai en. Sen tietää, rakastaako vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista paska.
Haistapa kuule ite. Maailma on täynnä ihmisiä, jotka ei koskaan elämässään saa kokea toisen ihmisen kosketusta. Joten turpa kiinni, prinsessa.
Typerää vähättelyä, oma tuskasi yhdestä asiasta ei mitenkään poista toisen tuskaa eri asiasta. Tuollainen asenne muita kohtaan ei ainakaan paranna mahdollisuuksia siihen, että joku vielä joskus kokisi läheisyytesi turvalliseksi ja hyväksi.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo himosta se lähtee jos on lähteäkseen, ilman himoa ei oikeen lähe vaikka toinen ois miten ihana..Eri
Sivusta, joo vetovoimaa pitää olla, mutta kaikille ei vaan riitä elämänsisällöksi kanittelu. Se on ihana kirsikka kakun päällä, mutta sen itse kakun pitää olla jotain monipuolisemmista aineksista leivottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiii ja tämä koko palsta kaikkinensa on hyvin häiriintyneiden ihmisten vallassa, sellaisten joiden olisi parempi vaan olla olematta kokonaan
Hei bro nyt ei ollu kovin fresh!
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat saada mieluummin vastauksen sydämeltä, sun pitää auttaa selviytymään
Nyt on t/p moodista pakeneminen päällä. Mutta kyllä autan kunhan saan kerättyä vähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timolle mukavaa päivää..-A🌞
Mikä on sun etunimen viimeinen kirjain? A, E, I, U?
I
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se jaksat yläpeukuttaa vaikka sanoisin mitä 😍😜😅😘
Tykkäät siitä.
Niin tykkään 😍😜 mistä sinä tykkäät?
Vierailija kirjoitti:
Kirsi Ståhlberg on hottisten hottis. Harmi, ettei häntä voi kloonata.
Sanoppa muuta. Voihan sitä muihinkin rakastua, mutta harvassa on miehet, jotka ei Kirsiin vaihtaisi, jos se olisi mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se jaksat yläpeukuttaa vaikka sanoisin mitä 😍😜😅😘
Tykkäät siitä.
Niin tykkään 😍😜 mistä sinä tykkäät?
Mä oon aika kaikkiruokainen, ei ole pahemmin estoja. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo himosta se lähtee jos on lähteäkseen, ilman himoa ei oikeen lähe vaikka toinen ois miten ihana..Eri
Sivusta, joo vetovoimaa pitää olla, mutta kaikille ei vaan riitä elämänsisällöksi kanittelu. Se on ihana kirsikka kakun päällä, mutta sen itse kakun pitää olla jotain monipuolisemmista aineksista leivottu.
No ei se nyt sisältö tietenkään ole, vaikka himo onkin se mikä ratkaisee lähteekö mikään vai ei :D
Älkää nyt olko aina niin mustavalkoisina vetämässä ääripäihin kaikkea!
Vierailija kirjoitti:
Jotkut perkeleet puuttuu joka viestiin ja aina negalla.
Sinua, öitä 🤍