Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (62895)

Vierailija
62741/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kukaan ole sanonut valinneensa minua. 😂

Nää valintajutut muistuttaa mua aina yhdestä noloimmista sekoiluistani. Olin umpirakastunut varattuun ja jonkinlaisessa rakkauspsykoosissa ja sekaisin omien tunteideni kanssa jne, tilassa, jossa en ollut koskaan ollut, enkä järjen ihmisenä ymmärtänyt täysin, mitä tapahtuu. 

En muista, miten keskustelu siihen meni, mutta aloin jauhaa jotain käsittämättömän typerää siitä, kuinka kaivattu valitsee puolisonsa minun sijaani. Ikään kuin olisi edes ollut mitään valintatilannetta. Luulin vain niin, koska olin kuin huumeissa omissa tunteissani. Typerästi kuvittelin hänelle samoja tunteita kuin itselläni oli, vaikka jälkikäteen ajatellen olin kevyt huvitus jonka perään ei käännytä katsomaan kun on se yhden yön ilottelu saavutettu. Tietenkin hän unohti mut ja jatkoi puolisonsa kanssa, jonka kanssa oli perhe, historia, tulevaisuus ja kaikki. Hävettää edelleen. Kaipaan edelleen.

Mulla muuten sama tarina, mutta en tod. kaipaa ko. henkilöä enää, en sen jälkeen kun toivuin mun psykoosista. Enkä tajua koko tapahtumaketjua, ihmettelen koko asiaa vieläkin. 😂 Sivu

Minä kaipaan, koska kyllä hän ihan itsenään minut hurmasi ja rakastuin häneen. Ei sitä mikään pettymys ja harmitus ole pois pyyhkinyt.

Vierailija
62742/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päädytäänköhän me lopulta samalle hautausmaalle.

Samaan marmoriin, niin kuin Antti Railiokin laulaa. 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62743/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi kaivatun kanssa lyhyempikin hauskanpito, ehkä se olisi jopa parempi niin kummallekkin.

Vierailija
62744/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sukuhautaan, eikä johonkin sankarihautoihin.

Vierailija
62745/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi kaivatun kanssa lyhyempikin hauskanpito, ehkä se olisi jopa parempi niin kummallekkin.

Lupaan olla nopea.

Vierailija
62746/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ois rakastunut eikä kaipaisi, tuntuisikohan, että tarvitsee rakkautta? Monet elävät yksin ja ihan tyytyväisinä kaipaamatta mitään tai ainakaan parisuhdetta. Kun kaivattua ei ole saatavilla, miten pääsee tilaan, jossa voi elellä ilman rakkautta?

Ei ilman rakkautta tarvii elellä kenenkään, vaikka ei suhteessa oliskaan. Pitää vaan löytää tiensä alkulähteelle, mistä kaikki rakkaus on saanut alkunsa. Silloin ei elä enää koskaan ilman rakkautta eikä tarvitse ketään toista ihmistä, ollakseen täysin kokonainen.

Jumalan rakkaus ei poista inhimillisen rakkauden tarvetta.

Ei tietenkään. Taivaan Isän rakkaushan ilmenee meille tosi usein ihmisten kautta. Ja eläinten. Ja muun luonnon. Jotkut vaan sekoittaa himon rakkauteen, ja ovat siksi aina vailla jotakin. Tyytymättömiä, masentuneita, ahdistuneita, levottomia, koska ei himo koskaan tyydyty himoitsemalla.

Vierailija
62747/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaan olla nopea.

Sori, en pidä hauskaa miesten kanssa. :)

Vierailija
62748/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ollaan samaa tuhkaa.

Vierailija
62749/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kukaan ole sanonut valinneensa minua. 😂

Nää valintajutut muistuttaa mua aina yhdestä noloimmista sekoiluistani. Olin umpirakastunut varattuun ja jonkinlaisessa rakkauspsykoosissa ja sekaisin omien tunteideni kanssa jne, tilassa, jossa en ollut koskaan ollut, enkä järjen ihmisenä ymmärtänyt täysin, mitä tapahtuu. 

En muista, miten keskustelu siihen meni, mutta aloin jauhaa jotain käsittämättömän typerää siitä, kuinka kaivattu valitsee puolisonsa minun sijaani. Ikään kuin olisi edes ollut mitään valintatilannetta. Luulin vain niin, koska olin kuin huumeissa omissa tunteissani. Typerästi kuvittelin hänelle samoja tunteita kuin itselläni oli, vaikka jälkikäteen ajatellen olin kevyt huvitus jonka perään ei käännytä katsomaan kun on se yhden yön ilottelu saavutettu. Tietenkin hän unohti mut ja jatkoi puolisonsa kanssa, jonka kanssa oli perhe, historia, tulevaisuus ja kaikki. Hävettää edelleen. Kaipaan edelleen.

Just tuon takia kannattaa jättää se yhen yön ilottelu väliin, niin ei menetä mitään ja voi jatkaa helposti matkaansa. Eri

Vierailija
62750/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy luovuttaa ja päästää irti ajatuksesta, että jotain olisi saati tulisi. Yksipuolista, se taisi olla totuus.

Näin varmasti on, jos olet asian henkilökohtaisesti kysynyt ja selvittänyt. Silloin onkin viisasta mennä eteenpäin.

Olisi varmasti 'luonnollisesti' esille tullut, jos kiinnostus molemminpuolista olisi. 

Millä tavalla sinun kiinnostuksesi tuli esille hänelle?

Ei sillä ole väliä.

Miten ajattelit, että se näkyy toisesta, jos et itsekään näytä?

Vierailija
62751/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puoliso oli kaiken yhteistyön ja ymmärryksen este, mutta ymmärrä tahallas väärin tai ihan miten haluat. 

Vierailija
62752/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurssi kohti oikeaa satamaa. 

Vierailija
62753/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sun silmiäsi.

…etenkin perssilmää

Miten sulla voi olla sitä ikävä kun et ole päässy....?

Eiks se ollukaa OF? Esittelee rypytetyissä per. Silmäänsä.. Aika paha jos ei rahallakaan saa... 

Vierailija
62754/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se puoliso oli kaiken yhteistyön ja ymmärryksen este, mutta ymmärrä tahallas väärin tai ihan miten haluat. 

Ymmärrän sinua. :)

Vierailija
62755/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vaikka kertoisit asiat minulle eikä menneelle puolisolle?

Vierailija
62756/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te aina syyllistätte ihmisiä jotka on tehny päätöksensä?

Tää on kaipausketju eikä täällä saa luovuttaa, ei olla huonoja päiviä eikä kokea toteumaa toivottomana. Ilon kautta vaikka väkisin!

Luovuttaminen tapahtuu niin että häivyt huitsin Nevadaan ketjusta etkä selittele ja petä itseäsi kirjoittamalla luovuttamisesta. Jos olet luovuttanut et todellakaan tule kaipaus ketjuun. Ja muistathan kertoa myös kaivatullesi!

Kauheen kiree oot. Ketä kaipaat?

Vierailija
62757/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurssi kohti oikeaa satamaa. 

Tai oikeammin maaliviivaa😅

Vierailija
62758/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kahdesta asiasta. Jos meitä ei tule, en tiedä, olenko täällä lopun elämää sivusta kitumassa. Jos tulee, en tiedä, kenen kanssa haluat tulla haudatuksi.

Vierailija
62759/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt isommat asiat kyseessä kuin jotkut puolisot. Mitenkään väheksymättä ketään.

Vierailija
62760/62895 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt isommat asiat kyseessä kuin jotkut puolisot. Mitenkään väheksymättä ketään.

Mutta kerroppa miten näin isot asiat voi mennä näin pieleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi