Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (62803)
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, vihaan mitään kilpailuasetelmia. Ajattelen, ettei rakkaudessa kuulu kilpailla, vaan sun pitäisi valita mut samalla lailla kuin mä valitsin sinut. Sit samalla ajattelen, et ennen kuin oon valmis suhteeseen, mun pitäisi olla saavuttanut sitä ja tätä. Ja aika vaan kuluu ja mitään ei tapahdu. Etkä sinäkään asiaa helpommaksi tee, jos nyt et vaikeutakaan. Huokaus.
Minä en ainakaan rupea kilpailemaan kenenkään huomiosta eikä minun kiinnostukseni riipu kaivatun saavutuksista. Jos kaksi ihmistä on tarkoitettu toisilleen niin ei siihen mitään kilpailijoita tule.
Jos tänään on tarjolla samaa kuin illalla, niin pistä viestiä. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy luovuttaa ja päästää irti ajatuksesta, että jotain olisi saati tulisi. Yksipuolista, se taisi olla totuus.
Näin varmasti on, jos olet asian henkilökohtaisesti kysynyt ja selvittänyt. Silloin onkin viisasta mennä eteenpäin.
Olisi varmasti 'luonnollisesti' esille tullut, jos kiinnostus molemminpuolista olisi.
Millä tavalla sinun kiinnostuksesi tuli esille hänelle?
Ei sillä ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sun silmiäsi.
Niin mullakin sinun. Mä näen niitä turhan harvoin. Ainakin tarpeeseen nähden. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te aina syyllistätte ihmisiä jotka on tehny päätöksensä?
Tää on kaipausketju eikä täällä saa luovuttaa, ei olla huonoja päiviä eikä kokea toteumaa toivottomana. Ilon kautta vaikka väkisin!
Luovuttaminen tapahtuu niin että häivyt huitsin Nevadaan ketjusta etkä selittele ja petä itseäsi kirjoittamalla luovuttamisesta. Jos olet luovuttanut et todellakaan tule kaipaus ketjuun. Ja muistathan kertoa myös kaivatullesi!
No mitä helvettiä? Ei ne kaivatut täällä ole, ni ihan sama mitä tänne tuuttaa. :D
aattelin tulla ns. valmiiseen pöytään ;)
Hei kuuma mirri. Pääsiskö sua vähän pörröttämään?💚
Vierailija kirjoitti:
Jos tänään on tarjolla samaa kuin illalla, niin pistä viestiä. 😘
Juu sadetta piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy luovuttaa ja päästää irti ajatuksesta, että jotain olisi saati tulisi. Yksipuolista, se taisi olla totuus.
Näin varmasti on, jos olet asian henkilökohtaisesti kysynyt ja selvittänyt. Silloin onkin viisasta mennä eteenpäin.
Olisi varmasti 'luonnollisesti' esille tullut, jos kiinnostus molemminpuolista olisi.
Millä tavalla sinun kiinnostuksesi tuli esille hänelle?
Kerroin suoraan ihastuksesta.
'Kerroin suoraan ihastuksesta." Sivusta huutelen.
Kun suljen silmät, näen sun silmät.
Kertokaa/linkittäkää hyviä puolukkapiirakkaohjeita. Tekis mieli puolukkapiirakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi rakastun periaatepaavoihin?
Mä taas tykästyn turpaeinareihin, mutta ne ei piittaa musta, enkä kyllä tiedä, jaksaisinko itsekään niitä normiarjessa. Sitten päädyn (jos päädyn) suhteisiin sellaisten kanssa, joilla kestää puoli tuntia muodostaa lause, ja meinaa järki lähteä,
Ehdottomasti parempi pysyä ihan issekseen.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa/linkittäkää hyviä puolukkapiirakkaohjeita. Tekis mieli puolukkapiirakkaa.
Sulla taisi viesti tulla nyt pikkusen väärään ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Se vaatii vain sopivaa ajankohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kukaan ole sanonut valinneensa minua. 😂
Nää valintajutut muistuttaa mua aina yhdestä noloimmista sekoiluistani. Olin umpirakastunut varattuun ja jonkinlaisessa rakkauspsykoosissa ja sekaisin omien tunteideni kanssa jne, tilassa, jossa en ollut koskaan ollut, enkä järjen ihmisenä ymmärtänyt täysin, mitä tapahtuu.
En muista, miten keskustelu siihen meni, mutta aloin jauhaa jotain käsittämättömän typerää siitä, kuinka kaivattu valitsee puolisonsa minun sijaani. Ikään kuin olisi edes ollut mitään valintatilannetta. Luulin vain niin, koska olin kuin huumeissa omissa tunteissani. Typerästi kuvittelin hänelle samoja tunteita kuin itselläni oli, vaikka jälkikäteen ajatellen olin kevyt huvitus jonka perään ei käännytä katsomaan kun on se yhden yön ilottelu saavutettu. Tietenkin hän unohti mut ja jatkoi puolisonsa kanssa, jonka kanssa oli perhe, historia, tulevaisuus ja kaikki. Hävettää edelleen. Kaipaan edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kuin karjalanpiirakkaohje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko tahallaan mun voittaa shakissa sut saadaksesi jotain kivaa minulta?
Oon parhaimmillani altavastaajan asemassa, niin voi olla etten osaisi olla hakeutumatta sellaiseen asemaan suhteessa sinuun. Mutta kannattaa miettiä haluatko päästää mut siihen pisteeseen... 😇
Tiedätkö, olen se kakara, jonka piti kolme eri kertaa jäädyttää kielensä rautaputkeen, ennen kuin uskoi, että niin siinä todellakin käy.
Mahtavaa 😁 Tulkitsen tuon tietenkin niin, että haluat laittaa kielesi sellaiseen paikkaan mistä et pääse helposti irti. Tiedän jotakin mitä voisit kokeilla ja testata jäätkö kiinni 😄 Mäkin muuten kokeilin sitä, utelias kun olen, mutta lämmin vesimuki kädessä ja vain kerran
Ihailtavaa riskienhallintaa. Mun kohdalla lämmin vesimuki ei välttämättä riitä, miten olet ajatellut siitä irtautua jos nappaa kiinni?
Lämmin vesimuki on aina puoliksi täynnä niin se auttaa ajatuksen tasolla. Ei pelota. Nautin siitä tunteesta, mikä tulee jos jään suhun kiinni ja yritän nauttia siitä tunteesta että täytyy irrottaa, jos se eteen tulee. Ajattelen että kokonaistulos on positiivinen jos lämpöä tuli maailmaan lisää. Enkä pane yhtään pahakseni jos huomaan jääneeni pysyvästi jumiin.
Meinasin pyörtyä kun katsoit minuun.
Päädytäänköhän me lopulta samalle hautausmaalle.
Luovuttaminen tapahtuu niin että häivyt huitsin Nevadaan ketjusta etkä selittele ja petä itseäsi kirjoittamalla luovuttamisesta. Jos olet luovuttanut et todellakaan tule kaipaus ketjuun. Ja muistathan kertoa myös kaivatullesi!