Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (12069)

Vierailija
6201/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luonto on ihmistä varten, ei ihminen luontoa varten. Jos luonto tuhoutuu, se on Jumalan vastuulla luoda lisää uutta luontoa. Ihmisellä ei ole kykyä ylläpitää luomakuntaa."

Luonto ei tuhoa, ihminen tuhoaa. Syytätkö isääsi omista sotkuistasi?

Luonto on tappanut tuhansia ja taas tuhansia lajeja sukupuuttoon ihan ilman ihmistäkin. Muun muassa kaikki dinosauriit. Kuolema ei ole moraalikysymys. Lajit saavat toimia luontonsa mukaan. Ihminen saa vallata koko luomakunnan, se on luontomme mukaista. Aivan kuten haukka saa syödä kaikki pienemmät linnut, vaikka olisi kuinka harvinainen sirkuttaja kyseessä.

Vierailija
6202/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä teknistä tietoa kirjoittamisistani saa selville tai millä porukalla niille nauretaan,  mitä pidemmälle tänne kirjoitetut erkanee tosielämästä niin sitä enemmin tukee sitä perushypoteesia että hämmennys on pääpointti ja että olen täysi vitsi. Tilannetta on ollut helpompi kestää heittäytymällä itse vitsiniekaksi, niin voin edes lohduttaudua että osittain sillekin nauretaan eikä vaan minulle henkilönä. Psykologinen puolustuskeino. Toki huumorilla voi muutenkin käsitellä kipeitä aiheita, mutta tämä on varmaan perimmäinen syy. Kiitos ymmärryksestä ja hyvää iltapäivää.

Itse olen kaikessa epäonnistunut ja täysi vitsi, jolle taatusti naureskellaan selän takana. En välitä enää hittojakaan. Olen jo menetetty tapaus, joten en jaksa välittää tuollaisista. Lähinnä ajattelen, että ne jotka luulevat olevansa paremmassa asemassa eivät luultavasti tiedosta ollenkaan, kuinka helposti heilläkin voi alamäki alkaa - enkä tunne mitään empatiaa sitten kun niin käy. 

Suosittelen sinulle nopeaa eutanasiaa jotta vapautat resursseja luonnolle.

Luonto on ihmistä varten, ei ihminen luontoa varten. Jos luonto tuhoutuu, se on Jumalan vastuulla luoda lisää uutta luontoa. Ihmisellä ei ole kykyä ylläpitää luomakuntaa. 

Onpahan sairas ajatus, mutta samalla osoittaa, miksi luonnolla menee niin heikosti. Uskovat eivät piittaa, koska Jumala eli vapaasti saa tuhota.

Vain ne, jotka unohtavat varjelun ja vain ottavat eivätkä anna mitään takaisin, ajattelevat noin. Luonnon riistäminenn on synti. Sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6203/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä teknistä tietoa kirjoittamisistani saa selville tai millä porukalla niille nauretaan,  mitä pidemmälle tänne kirjoitetut erkanee tosielämästä niin sitä enemmin tukee sitä perushypoteesia että hämmennys on pääpointti ja että olen täysi vitsi. Tilannetta on ollut helpompi kestää heittäytymällä itse vitsiniekaksi, niin voin edes lohduttaudua että osittain sillekin nauretaan eikä vaan minulle henkilönä. Psykologinen puolustuskeino. Toki huumorilla voi muutenkin käsitellä kipeitä aiheita, mutta tämä on varmaan perimmäinen syy. Kiitos ymmärryksestä ja hyvää iltapäivää.

Ei minulta! Hyvää myöhäisiltapäivää.

Ihan kuin joku yrittäisi saada minut

näyttämään klovnilta, joka vihaà itseään.

Ei, en todellakaan vihàà. Sensijaan 

arvostan itseäni terveellä tavalla. 

Olen aina ollut humoristi, joka

saa ihmiset rentoutumaan ja

nauramaan. Uskoisitteko? -x-

Vierailija
6204/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kaikessa epäonnistunut ja täysi vitsi, jolle taatusti naureskellaan selän takana. En välitä enää hittojakaan. Olen jo menetetty tapaus, joten en jaksa välittää tuollaisista. Lähinnä ajattelen, että ne jotka luulevat olevansa paremmassa asemassa eivät luultavasti tiedosta ollenkaan, kuinka helposti heilläkin voi alamäki alkaa - enkä tunne mitään empatiaa sitten kun niin käy. 

Vaikuttaa tröllin teksteiltä. 😸 x

Vierailija
6205/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti

Vierailija
6206/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden ystäväni kanssa olemme molemmat tykänneet leipomisesta. Olin iloinen siitä että hän piti korvapuusteistani sillä hän oli itse taitava keittiössä. Kaikkea sitä mieleen sitten tuleekin.

Leipominen tottakai kuuluu kaipausketjun aiheisiin, miten muutenkaan :)

Kuuluu. Teen parhaat mokkikset. Vein niitä töihinkin, ihan vain häntä varten oikeastaan. 

S tekee parhaat mokkapalat 😋.

Tämän allekirjoitan.

Oon ihan ässä leipomaan, mutten S.

Olenko maistanut tekemiäsi mokkapaloja? Missä?

Töissä.

Vierailija
6207/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auki, kiinni, auki 😁

Oot kyllä suloinen ilmestys

Tämä on viime aikoina ollut niin helvetin vaikeaa, etten ole voinut vetää sinua mukaan vielä. Nyt kun kuulin haaveesi, tajusin ettei aikaa välttämättä enää ole. Kumpikin meistä pakenee jotain, niin miksi ei tehtäisi sitä yhdessä?

🕺Nämä ei OgEn messuja.🕺

Vierailija
6208/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollu muiden nettipalstojen miiteissä mutta en ikinä tulis tämän palstan miittiin. Olen varma, että se olisi järkytys, kun näkisi millaisia mt-häröjä, autisteja, sairaalloisen pulskia ym. toivottomia tapauksia täällä kirjoittelee. Kaikista nettipalstalaisista kaipausketjulaiset vaikuttavat sairaalloisimmilta tapauksilta.

Tämä!!! En ikinä haluaisi tavata ketään tästä ketjusta :D

Miksi olet sit ketjussa? Tuskin sinuakaan kukaan kaipaa. 

Kirjoitan kaivatustani. En siis kenestäkään teistä.

Säälittävää. Miksi et ole irl yhteydessä? Arvatenkin ei kukaan haluu olla noin ilkeän ja ylimielisen kanssa. 

Ilkeä ja ylimielinen kun ei kaipaa juuri sinua. Voi pojat että palsta taas yllättää. Menisit ulos sinäkin, siellä on kaunis ilma! 

Sivusta

Tämä on totuus. Mielenterveysongelmainen potilas, jota tuskalliset tosiasiat ovat syvästi loukanneet, voi syyttää ketä tahansa.

Katsotaanpa, kuinka monta niitä 👎on.

Vierailija
6209/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa tröllin teksteiltä. 😸 x

Niimpä

Vierailija
6210/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen portinvartija, ollaan tavattu aiemmin eri merkeissä 😉

Vierailija
6211/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillun nuoleminen on rakkautta ja nautintoa puhtaimmillaan.

Suihkun ja hammaspesun jälkeen ehkä.

Vierailija
6212/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollu muiden nettipalstojen miiteissä mutta en ikinä tulis tämän palstan miittiin. Olen varma, että se olisi järkytys, kun näkisi millaisia mt-häröjä, autisteja, sairaalloisen pulskia ym. toivottomia tapauksia täällä kirjoittelee. Kaikista nettipalstalaisista kaipausketjulaiset vaikuttavat sairaalloisimmilta tapauksilta.

Tämä!!! En ikinä haluaisi tavata ketään tästä ketjusta :D

Miksi olet sit ketjussa? Tuskin sinuakaan kukaan kaipaa. 

Kirjoitan kaivatustani. En siis kenestäkään teistä.

Säälittävää. Miksi et ole irl yhteydessä? Arvatenkin ei kukaan haluu olla noin ilkeän ja ylimielisen kanssa. 

Ilkeä ja ylimielinen kun ei kaipaa juuri sinua. Voi pojat että palsta taas yllättää. Menisit ulos sinäkin, siellä on kaunis ilma! 

Sivusta

Tämä on totuus. Mielenterveysongelmainen potilas, jota tuskalliset tosiasiat ovat syvästi loukanneet, voi syyttää ketä tahansa.

Katsotaanpa, kuinka monta niitä 👎on.

Tässäkään chainissa 

ei yhtä ainoaa minulta.

Savolaiset lähärit 

tykittävät parastaan..?

Missä viipyy ovihiipparin

tunnustus ja tätä

seuraava sovinto/

korvausneuvottelu?

Missä? Odotan.

x

Vierailija
6213/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa rakas, joka välittää ja jolle riittäisin.

Vierailija
6214/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinot on monet. 

Vierailija
6215/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee ihan hyvin.

Toivottavasti olet hän, E. Minulla ei ole vaateita (ei koskaan ollut), ei toiveita (ei koskaan ollut), mutta oaljon rakkaudellisia ja välittäviä ajatuksia, jotka toivoivat hänelle pelkkää hyvää. <3

Vierailija
6216/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heli on kyllä maailman kaunein. Ei mulla muuta. 

Niin on. Valitettavasti luonteessa esiintyy merkittäviä puutteita.

Millaisia? En ole huomannut. Minusta hän on kiltti, herkkä ja suloinen. Liiankin.

Vierailija
6217/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v. Mies ja kyllähän se rehellisesti harmittaa ettei fysiikka kestä samoja juttuja kuin parikymppisenä, vaikka mieli pistää sen tekemään. Mieli on jumittanut sinne parin- kolmenkympin välille.

En voi silti sanoa että ihan kehäraakki oon vielä.🤭

Terkut ihanimmalle.

Vierailija
6218/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein ystävänpäivänä sydämenmallisia mokkapaloja töihin nelisen vuotta sitten.

Vierailija
6219/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että itse tietyissä tilanteissä tekeydyn hieman vanhemmaksi ja raihnaisemmaksi kuin oikeasti olen. Notkea ja vetreä vielä, vaikka vuosia kertyykin. En vain jaksa tietyssä seurassa olla kokoajan ja koko ikäni auttamassa muita saamatta itse mitään takaisin🤭

Vierailija
6220/12069 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee ihan hyvin.

Toivottavasti olet hän, E. Minulla ei ole vaateita (ei koskaan ollut), ei toiveita (ei koskaan ollut), mutta oaljon rakkaudellisia ja välittäviä ajatuksia, jotka toivoivat hänelle pelkkää hyvää. <3

👍💕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi