Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (62021)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta!Jos meillä olis vähän toisenlainen yhteys, lähettäisin sulle kuvan, millaisissa maisemissa juon aamukahvia. Aurinko paistaa ja järvi kutsuu uimaan.Toivon sulle vähintään yhtä hyvää päivää sinne. Tämä oli aamun ensimmäinen viesti.
Ihan hyvin meidän yhteys tuohon riittäis. Kiinnostais nähdä ja muutenkin viesti ilahduttais!
Vierailija kirjoitti:
Olethan ok? Toivon ettei hommia ole kasatunut ihan liikaa.
Sivusta hihittelen, että aina kasaantuu kaikkea hommaa.
Terveisin: nainen joka ui, sukeltaa ja lentää samaan aikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta hihittelen, että aina kasaantuu kaikkea hommaa.
Terveisin: nainen joka ui, sukeltaa ja lentää samaan aikaan
Sinusta on mahdoton päästä irti.
Vierailija kirjoitti:
Parempi ettet tiedä.
Väisti näköjään aseen, ampujan ja luodin.
Kun sanotaan noin on turha perään huudella toisen tietämättömyydestä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos tavoitteesi oli, et alan vihaamaan sua, niin onnittelut, olet saavuttanut tavoitteesi. Taistelen näitä tuntemuksia vastaan, mut aivan liikaa anteeksannettavaa.
Hyvä kun selvisi, ettei ollutkaan rakkautta, vaan vihaa.
Sairaita juttuja sairailta ihmisiltä heti aamusta.
Mitäs oikein sekoilit humalapäissäsi?
Harmi kun ei tavattu vasta nyt. Meistä olisi voinut tulla ainakin todella hyvät ystävät.
Pohdin pitkään mikä vetovoiman herätti. Se oli sun rehellinen puhe. Herättää luottamusta. Uskallat sanoa myös epäkohdista, mutta loukkaamatta. Katseeni kiinnittyi suhun kummallisesti kuitenkin ensinäkemältä ja herätit kiinnostusta, jo ennen kuin sanojasi edes kuulin.
Terkkuja sulle mies🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan miettinyt, miten saavuttamaton sinä minulle olet? Oot vielä lopettamassa..
Lopettamassa, liittyykö tää johonkin työsuhteeseen tms?
Milloin mihinkin, välitilaan tai yksipuoliseen kiinnostukseen, joka on vaan sun mielessä. Mun näkökulmasta sulla on jalka aina oven välissä, varuilla, et pääset lähtemään. Mikä mua ihmetyttää on se, että miksi nyt, kun oot saanut mut rakastumaan ja ottamaan yhteyttä monta kertaa. Miksei niinä vuosina, kun ei edes viestitty toisillemme? 🙂
Vierailija kirjoitti:
Miehelle: sun ihanat piirteet ovat ihania, valloittavia. Mutta. Jotkin toimintatapasi ja käytöksesi tekevät kaikesta mahdottoman yhtälön tässä.
Oon muuttunut… -joku sivusta
Ei ketään voi väkisin pidellä vaikka miten haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle: sun ihanat piirteet ovat ihania, valloittavia. Mutta. Jotkin toimintatapasi ja käytöksesi tekevät kaikesta mahdottoman yhtälön tässä.
Oon muuttunut… -joku sivusta
Mikä on saanut muuttumaan?
Hetkellisesti, väliaikaisesti vai pysyvästi?
sivu
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun ei tavattu vasta nyt. Meistä olisi voinut tulla ainakin todella hyvät ystävät.
Mä toivon, että meistä vieläkin tulee todella hyvät ystävät. Sellaiset, joille voi puhua nekin asiat, joita muille ei uskalla.🧡🥰
Tappion ja tosiasioiden hyväksyminen on ensiaskel toipumiseen.