Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (61969)

Vierailija
61941/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle: sun ihanat piirteet ovat ihania, valloittavia. Mutta. Jotkin toimintatapasi ja käytöksesi tekevät kaikesta mahdottoman yhtälön tässä.

Niitä sanotaan välttelykäyttäytymiseksi. 🙈

Älä inise, tekosyylläsi ei ole mitään pohjaa. 

Vierailija
61942/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa viikkoa sulle, murmeli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61943/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai eihän me ikinä muuta olla oltukkaan.. 

Mulla oli toiveena paljon muutakin, mutta sinähän sen sitten määritit kaveruudeksi.

Piilotit toiveesi niin hyvin.

Et kai nyt selitä, että määrität elämääsi pelkästään muiden toiveiden tai niiden puutteen perusteella?

Vierailija
61944/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastava sydän toivoo toiselle pelkkää hyvää. 

Terveisin Rakastava Sydän 

Vierailija
61945/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi joka välittää sinusta enemmän kuin minä: Puolisosi. En olisi itse katsellut tuollaista menoa. Rispektit hänelle, vaikka vähän säälittääkin.

Vierailija
61946/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli toiveena paljon muutakin, mutta sinähän sen sitten määritit kaveruudeksi.

Et kai nyt selitä, että määrität elämääsi pelkästään muiden toiveiden tai niiden puutteen perusteella?

Nyt oli outo kysymys. En ala lähjestymään ihmistä joka piilottaa kaikki tunteensa, vaikka alkuun olisi niitä hieman näyttänytkin.

Vierailija
61947/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä täällä nyt riitelee? 

Vierailija
61948/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yksi joka välittää sinusta enemmän kuin minä: Puolisosi. En olisi itse katsellut tuollaista menoa. Rispektit hänelle, vaikka vähän säälittääkin.

Ei ole puolisoa enää. Yksin on ihan kivaa.

Vierailija
61949/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä täällä nyt riitelee? 

Tuo sama nainen riitelee päivittäin yksinään

Vierailija
61950/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli outo kysymys. En ala lähjestymään ihmistä joka piilottaa kaikki tunteensa, vaikka alkuun olisi niitä hieman näyttänytkin.

Niin no sitä tuppaa saamaan, mitä tilaa. Kuten sanoin, määritit kaveruudeksi. 

Vierailija
61951/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin nähdään kaveri?

Vierailija
61952/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, ettei sinulla ollut mahdollisuutta toimia toisin. Kuten ei minullakaan. Siksi on ihan turha syytellä itseään tai toisia. Täällä on paljon syyttelyä ja "siitäs sait" -meininkiä, mutta en osallistu niihin ikinä. Se olisi julmaa.

Kukaan ei voi mennä sen taakse, että ei olisi voinut toimia toisin. Vaikka ei olisi voinut ja on toiminut vahingoittavasti, asiat täytyy hoitaa edes siihen malliin, että tekee voitavansa niiden korjaamiseksi. Se on sitä kuuluisaa vastuunsa kantamista. Aika hullu maailma olisi, jos vahingot jäisivät aina kärsijälle.

Vierailija
61953/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesuskaan ei paranna ketään, kyllä se parantaminen on Jumalan hommia edelleenkin.

Jeesushan on Jumala ja todellakin parantaa, ihan konkreettisesti.  Muuten Jumala olisi jäänyt etäiseksi hahmoksi jossain tuolla ylhäällä, mitä hän ilmeisesti tuolle kirjoittajalle onkin. Nyt meillä on mahdollisuus läheiseen ja lämpimään suhteeseen, todelliseen vuorovaikutukseen hänen kanssaan, jola muuttaa elämää. Kyse ei ole uskonnosta, vaan uskosta. 

Älä yritä, minua et voi huijata.

Vierailija
61954/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!Jos meillä olis vähän toisenlainen yhteys, lähettäisin sulle kuvan, millaisissa maisemissa juon aamukahvia. Aurinko paistaa ja järvi kutsuu uimaan.Toivon sulle vähintään yhtä hyvää päivää sinne. Tämä oli aamun ensimmäinen viesti. 

Vierailija
61955/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteiden terroristi

Olen tästä ylpeä.

Vierailija
61956/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään pahaa, vain soittanut suutani kohdattuani vääryyksiä vääryyksien perään! Enkä riitele eli väärin maalitettu taas, pullamössönarsku.

Vierailija
61957/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt mitään pahaa, vain soittanut suutani kohdattuani vääryyksiä vääryyksien perään! Enkä riitele eli väärin maalitettu taas, pullamössönarsku.

Sinulle ei ollut yhtäkään viestiä.

Vierailija
61958/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, ettei sinulla ollut mahdollisuutta toimia toisin. Kuten ei minullakaan. Siksi on ihan turha syytellä itseään tai toisia. Täällä on paljon syyttelyä ja "siitäs sait" -meininkiä, mutta en osallistu niihin ikinä. Se olisi julmaa.

Kukaan ei voi mennä sen taakse, että ei olisi voinut toimia toisin. Vaikka ei olisi voinut ja on toiminut vahingoittavasti, asiat täytyy hoitaa edes siihen malliin, että tekee voitavansa niiden korjaamiseksi. Se on sitä kuuluisaa vastuunsa kantamista. Aika hullu maailma olisi, jos vahingot jäisivät aina kärsijälle.

OHi.

Vierailija
61959/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei ollut yhtäkään viestiä.

Ei ehkä täällä, mutta muualla oli ja omin täältä sen, joka kuulosti liian tutulta. 

Vierailija
61960/61969 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin nähdään kaveri?

Ei tietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän