Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (61969)
Mahtavaa viikkoa sulle, murmeli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai eihän me ikinä muuta olla oltukkaan..
Mulla oli toiveena paljon muutakin, mutta sinähän sen sitten määritit kaveruudeksi.
Piilotit toiveesi niin hyvin.
Et kai nyt selitä, että määrität elämääsi pelkästään muiden toiveiden tai niiden puutteen perusteella?
Rakastava sydän toivoo toiselle pelkkää hyvää.
Terveisin Rakastava Sydän
On yksi joka välittää sinusta enemmän kuin minä: Puolisosi. En olisi itse katsellut tuollaista menoa. Rispektit hänelle, vaikka vähän säälittääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli toiveena paljon muutakin, mutta sinähän sen sitten määritit kaveruudeksi.
Et kai nyt selitä, että määrität elämääsi pelkästään muiden toiveiden tai niiden puutteen perusteella?
Nyt oli outo kysymys. En ala lähjestymään ihmistä joka piilottaa kaikki tunteensa, vaikka alkuun olisi niitä hieman näyttänytkin.
Vierailija kirjoitti:
On yksi joka välittää sinusta enemmän kuin minä: Puolisosi. En olisi itse katsellut tuollaista menoa. Rispektit hänelle, vaikka vähän säälittääkin.
Ei ole puolisoa enää. Yksin on ihan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä täällä nyt riitelee?
Tuo sama nainen riitelee päivittäin yksinään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli outo kysymys. En ala lähjestymään ihmistä joka piilottaa kaikki tunteensa, vaikka alkuun olisi niitä hieman näyttänytkin.
Niin no sitä tuppaa saamaan, mitä tilaa. Kuten sanoin, määritit kaveruudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin nähdään kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, ettei sinulla ollut mahdollisuutta toimia toisin. Kuten ei minullakaan. Siksi on ihan turha syytellä itseään tai toisia. Täällä on paljon syyttelyä ja "siitäs sait" -meininkiä, mutta en osallistu niihin ikinä. Se olisi julmaa.
Kukaan ei voi mennä sen taakse, että ei olisi voinut toimia toisin. Vaikka ei olisi voinut ja on toiminut vahingoittavasti, asiat täytyy hoitaa edes siihen malliin, että tekee voitavansa niiden korjaamiseksi. Se on sitä kuuluisaa vastuunsa kantamista. Aika hullu maailma olisi, jos vahingot jäisivät aina kärsijälle.
Vierailija kirjoitti:
Jeesuskaan ei paranna ketään, kyllä se parantaminen on Jumalan hommia edelleenkin.
Jeesushan on Jumala ja todellakin parantaa, ihan konkreettisesti. Muuten Jumala olisi jäänyt etäiseksi hahmoksi jossain tuolla ylhäällä, mitä hän ilmeisesti tuolle kirjoittajalle onkin. Nyt meillä on mahdollisuus läheiseen ja lämpimään suhteeseen, todelliseen vuorovaikutukseen hänen kanssaan, jola muuttaa elämää. Kyse ei ole uskonnosta, vaan uskosta.
Älä yritä, minua et voi huijata.
Huomenta!Jos meillä olis vähän toisenlainen yhteys, lähettäisin sulle kuvan, millaisissa maisemissa juon aamukahvia. Aurinko paistaa ja järvi kutsuu uimaan.Toivon sulle vähintään yhtä hyvää päivää sinne. Tämä oli aamun ensimmäinen viesti.
Vierailija kirjoitti:
Tunteiden terroristi
Olen tästä ylpeä.
En ole tehnyt mitään pahaa, vain soittanut suutani kohdattuani vääryyksiä vääryyksien perään! Enkä riitele eli väärin maalitettu taas, pullamössönarsku.
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt mitään pahaa, vain soittanut suutani kohdattuani vääryyksiä vääryyksien perään! Enkä riitele eli väärin maalitettu taas, pullamössönarsku.
Sinulle ei ollut yhtäkään viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, ettei sinulla ollut mahdollisuutta toimia toisin. Kuten ei minullakaan. Siksi on ihan turha syytellä itseään tai toisia. Täällä on paljon syyttelyä ja "siitäs sait" -meininkiä, mutta en osallistu niihin ikinä. Se olisi julmaa.
Kukaan ei voi mennä sen taakse, että ei olisi voinut toimia toisin. Vaikka ei olisi voinut ja on toiminut vahingoittavasti, asiat täytyy hoitaa edes siihen malliin, että tekee voitavansa niiden korjaamiseksi. Se on sitä kuuluisaa vastuunsa kantamista. Aika hullu maailma olisi, jos vahingot jäisivät aina kärsijälle.
OHi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ei ollut yhtäkään viestiä.
Ei ehkä täällä, mutta muualla oli ja omin täältä sen, joka kuulosti liian tutulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin nähdään kaveri?
Ei tietoa.
Älä inise, tekosyylläsi ei ole mitään pohjaa.