Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (61893)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttavaa ei ole
Ei niin, ehtii tekemään muutakin.
Tällaiset miekanpistot on naurettavia. Jostain tunteestahan tuokin aloitus (+vastaus) lause kumpuaa, syvästä pettymyksestä? Ja muitakin tunteita selkeästi on. Sivusta
Joo on kyllä huomattu että vain sinulla ja muutamalla muulla on oikeus tunteisiin.
Hä? Juurihan sanoin että kiellätte tunteenne. Ja ette näytä/käsittele todellisia tunteitanne, vaan heitätte hanskat tiskiin/vetoatte mykkäkouluun. (Nuo ekat lausahdukset) Sama sivusta
Älä jaksa, en ole näitä ihmisiä.
Jumalan siunausta ja tilannetajua.
Vierailija kirjoitti:
Jumalan siunausta ja tilannetajua.
Kiitos. Tämä kolahti 🙏Oon 3päivää sanonut Jumalalle että lupaan kiinnittää sanoihini ja käytökseeni erityistä huomiota, jos x poistaa eston. En halua muuta kuin et kaikki on taas hyvin ja ollaan puheväleissä. Ja niin just kävi 🤗😁
Kiitos tästä mahdollisuudesta. Yritän kaikkeni, että en mokaa tätä mahdollisuutta 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vituttaako sinua että mokasit suhteesi kaivattuusi?
Mistä ei tiedä, ei voi satuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50v. Haluan sua ;)
mäki
Pitääkö olla tasan 50?
Ei hän nyt päivälleen 50v ole
Laittakaa sivusta kun tuutte sivusta
99,9 % tulee sivusta täällä. No nyt tiedät tämänkin. -sivusta totuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron sulle ehkä vielä jonain päivänä jotain.
Joo niin minäkin kerron jotain kun otan joku päivä yhteyttä. Se on ihan varma juttu se. Tipusille.
Monikossa? Oon pettynyt suhun muru! 🥺
Vierailija kirjoitti:
Tiesit tänne tulla?
Tulin tuolta.
Hienomotoriikka hieman sakkaa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Olisin kaivatulleni pettymys. Olen intohimoton videopelien pelaaja ketä ei osaa oikein puhua mistään mitään. Tykkään liikaa mukavuusalueella nysvätä muutamassa asiassa mitkä kiehtovat.
Todennäköisesti, ellet kaipaa jotain sohvaperunaa.
Vierailija kirjoitti:
Hienomotoriikka hieman sakkaa joskus.
Kahvikuppineuroosi? - sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron sulle ehkä vielä jonain päivänä jotain.
Joo niin minäkin kerron jotain kun otan joku päivä yhteyttä. Se on ihan varma juttu se. Tipusille.
Monikossa? Oon pettynyt suhun muru! 🥺
Aluksi katsoin sivusilmällä ja ihmettelin kenelle vastailet, sitten luin noi ylemmät kommentit ja sitten sytytti "Niin niin, minullehan pienelle trollaukselle sinä vastasit". Hauska kun välillä unohtaa itsekin mitä on kirjotellu tänne 😂
Sulla on varmaan ollut sellainen rakkauden kesä. Tpasit jonkun, olette viettäneet aikaa yhdessä ja kokeneet paljon. Olette rakastumisen huipulla ja onnellisia siitä että löysitte toisenne. Syksyn tullen ja arjen koittaessa alatte miettiä että olisi kätevää ja mukavaa majailla samassa osoitteessa.
Ja sillä aikaa minä olen toivonut ja odottanut syksyä, jotta näkisin sut taas.
Olisin kaivatulleni pettymys. Olen intohimoton videopelien pelaaja ketä ei osaa oikein puhua mistään mitään. Tykkään liikaa mukavuusalueella nysvätä muutamassa asiassa mitkä kiehtovat.