Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (60251)
Vierailija kirjoitti:
Tyytyväinen henkilö ei hae huomiota muualta.
Kunnolliset tyytyväiset miehet ei hae. Huonot miehet voi hakea kun huonon itsetunnon, paskan luonteen, mielenterveysongelmienaa vuoksi tai juopot pettää aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllästynyt nussimaan väärää 🤬
Kenen vika se on?
Oma vika kun mokasin 🤬
Millä tavalla mokasit? Onko se väärä sun puoliso tai ex?
Nykyinen on puoliso on se väärä. Hänen kanssa olen onneton. Exä on se ketä rakastan ja ainoa ketä olen koskaan rakastanut. Vaikka naisia on ollut paljon niin hän on se ainoa joka merkitsee. Nussin kännissä toista joka oli suuri virhe. Toinen sai tietää ja heitti pihalle vaikka kuinka pyysin anteeksi.
Tämä ei ole
ainakaan minun exäni.
En muuten ole koskaan
koskenut idän mieheen.
En tule koskemaan
jatkossakaan.
Maksan idän miehen
logistiikkapalveluista
riihikuivalla.
Mutta en rönttösellä.
Tämä selvennyksenä.
E
Ei ole myöskään mun ex-mies, sillä me ollaan käsitelty asiat ja ollaan terveissä väleissä vaikka jotakin saman sorttista oli. Hän ei kirjoita asioista nettiin eikä muutenkaan tykkää seurata mitä teen. Sille ei sitten tietty voi mitään jos joku random tapaaminen menee jollain ihan yli ja alkaa kuvitella rakastavansa ihmistä jota ei edes tunne ollenkaan ja välttämättä pitää olemattomista asioista yrittää saada huomiota ja luoda draamaa. Näitäkin on.
Ookoo. I hear.
Ei koske minua. En paneskele
siellä sun täällä. Olen aina ollut
yksin > pitkien parisuhteideni välissä.
👋No casual fukifuki.
Ei siis ole mitään *yhden yön
hoitoja perääni huutelemassa.
Sensijaan näyttäisi senkin edestä
olevan tuikituntemattomia
*laholatvoja Vauva/Kaksplus.fi
saittien kautta. 🧐 Näistä p3rkeleistä
en näytä eroon pääsevän. E
Se on noitten nykyisten deittipalvelujen iso ongelma, että jos niissä erehtyy kirjoittelemaan pidempään jonkun kanssa. Pitäisi aina ensin nähdä kasvotusten. Joskus se ei vaan oo mahdollista, mutta silloinkin on syytä tietoisesti välttää pitkiä kirjoitteluja. Sen oppii ehkä kantapään kautta. Tuo sitten aiheuttaa kummallisia tilanteita kun ihminen esim. on jotenkin tosi erilainen kasvotusten tai tulee vaan fiilis että ei.
Totta puhelet. Minulla ei tosin kokemuksia
ladattavista seuranhakuäpeistä.
Olen havainnut/nähnyt ilmiselvää
the thrill of the chase-ilmiötä näissä.
Jengi jää koukkuun itse kalastamiseen.
Ei koskaan todella pysähdy; käydään ehkä
polkemassa pari kertaa uutta löytöä.
Matka jatkuu.. eikun uutta matoa koukkuun.
Aina löytyy nuorempi, kauniimpi, lihaisampi, kenties rikkaampi. Mikään ei riitä. x
Niin totta. Tuo on myös ihan tiedostettu ongelma. Niin monta kertaa mulle on avauduttu siitä, että omat aivot on pilalla noitten äppien vuoksi. Mikä on aika surullista, ymmärrettävääkin, eikä oikein tiedä mitä siihen sanoisi. Että ollaan ihmisiä ympäristössä mitä ei oo ihmiselle tehty.
Mutten mä ainakaan tapaa niin paljon miehiä muualla, tai vähintään burgeroin tilanteet jotka tulee yllättäen. Ikävä kyllä entisaikaa ja aitoja kohtaamisia.
Kaikesta selvii kun pitää vaan sisällään jotain korkeaa ihmisstandardia niin ulkomaailman on pakko taipua. Tai rukoilee tarpeeksi tai jotain. En tiedä. Sellaista se.
Kaivattuni; hear dis request, pls.
Voisitko tehdä Myers-Briggs
testin nyt vkl? Kirjoita sen tulos
K+ yöhön. Haluaisin tietää
MB-tyyppisi. Haluaisin
myös kuulla *nataalikarttasi
asteluvat, toistuuko esimerkiksi
luku 23, 26, 27, 29? Pretty please,
lemme know. 🧐😘😍 I don't care,
jos joku väittää pseudotieteeksi..
Olen mystikko/maagikko anyway. 😎
Mitkä huoneet dominoivat?
Minulla 8 ja 9.. -E-
Toistuva 23 = Plejadit.
Olet tähteläinen. x 🖐
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni; hear dis request, pls.
Voisitko tehdä Myers-Briggs
testin nyt vkl? Kirjoita sen tulos
K+ yöhön. Haluaisin tietää
MB-tyyppisi. Haluaisin
myös kuulla *nataalikarttasi
asteluvat, toistuuko esimerkiksi
luku 23, 26, 27, 29? Pretty please,
lemme know. 🧐😘😍 I don't care,
jos joku väittää pseudotieteeksi..
Olen mystikko/maagikko anyway. 😎
Mitkä huoneet dominoivat?
Minulla 8 ja 9.. -E-
Se testi on muuten vähän niin ja näin. Mulle se antaa itsepintaisesti F:n. Tiedän tosi hyvin olevani T. Mutta tunnepuoli silti dominoi 🤷
Muut kirjaimet menee oikein.
🧐 Ok. Peukutan sinut, boo. E 😚
I love u more than u can imagine
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnolliset tyytyväiset miehet ei hae. Huonot miehet voi hakea kun huonon itsetunnon, paskan luonteen, mielenterveysongelmienaa vuoksi tai juopot pettää aina.
Entäs naiset?
Vierailija kirjoitti:
Ansku ajatuksissani.
Kuka on Ansku?
Hyvää vkl. Tulen ensi viikolla taas vilkaisemaan oletko vielä täällä. 😘
Vierailija kirjoitti:
I wish that we show our love to each other some day soon.
Vierailija kirjoitti:
Tää aika onkin mustikkapiirakka aika 😊
Haistelisin ja maistelisin ja hotkisin kerralla koko herkun suuhuni, siinä ois lihomisvaara😍
Kävin asioilla monessa paikassa. Etsin sinua kaikkialta katseellani. Jotenkin on ollut jo kauan semmonen olo, että olet lähempänä minua kuin oletan tietäväni.
- ajattelin ääneen
AI-yhteenveto
Väärät ihmiset saavat meissä esille pahimmat puolet, koska he aktivoivat puolustusmekanismejamme, rikkovat rajojamme ja heijastavat huonoa kohtelua takaisin.
Syyt reaktioihin
Turvattomuus: Myrkyllinen tai manipulatiivinen ihminen luo ilmapiirin, jossa oma olo on uhattu, jolloin mieli turvautuu puolustukseen, ärtymykseen tai vihaan.
Rajojen puute: Toinen osapuoli saattaa ylittää jatkuvasti rajoja, mikä pakottaa reagoimaan tavalla, josta et itsekään pidä.
Peilaaminen: Ihminen reagoi usein siihen energian ja käytöksen määrään, jota itse saa osakseen – pahan olon siirtäminen eteenpäin on inhimillistä mutta kuluttavaa.
Näitä ai-tyyppejäkkään ei kaipaa kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Wuuv juu MegaBoo0oo.
😍😘🥳🗿x
Vaaleansinihousu apina kirjoitti:
Aamupäivää! Tänään alkaa klo 16 Vietnamissa Maailman Poliisin häätöoperaation testaus.
Miten ne saa täällä häädettyä kannoilta. S3ntää KO antoi oikeutta eräälle kansanedustajalle, kjäh kjäh. Arvatkaa nauroiko Saara.
Vierailija kirjoitti:
Itseensä tyytymättömät ovat kyltymättömiä huomionhakijoita itsensä ulkopuolelta, kaikki käy jos se miellyttää eikä mistään huomiosta haluttaisi luopua ellei siitä aiheudu omasta mielestä vahinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö rakennuslupaa ole vieläkään tullut?
Ei tänne mitään kartanoja rakenneta, vaikka niin luulette.
Ikävä