Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (59515)
Tänään olisin tarvinnu apuvoimia. Olis varmaan pitänyt kaivatun kautta rekrytoida lisäkäsiä hommiin.👷😉<3
Vierailija kirjoitti:
Lähes 40 sivua viestejä tänään tässä ketjussa? Onko taas jauhettu ohi aiheen.
Ei yhtään ohi aiheen, kannattaa lukee huolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain meni rikki mitä ei voi enää korjata.
Joo oot niin samaton vätys. Ei kukaan halua miestä mitä pitää vetää perässä. Ei anna itestään mitään ja luulee että viiden vuoden odotuttamisen jälkeen nainen vielä jaksaa odottaa häntä kun on ensin käyttäytynyt tylysti ja työntänyt käytöksellään pois. Haluan miehen joka näyttää että nainen on hänelle erityinen ja arvokas.
Olit varasijan varasijalla ja nyt kiukuttaa, ymmärrän.
Jos sanoo toista elämänsä rakkaudeksi, laulaa ja sepittää hälle rakkausrunoja, niin sekö tarkoittaa varasijan varasijaa? Nyt menee mielenkiintoiseksi. Popparit kattilaan. jei.
Ai meinaat, että se on 5 vuoden ajan nukkunut kaikki yönsä yksin?
Minä olen ja erosta on noin 5 vuotta eli kyllä kaikki on mahdollista.
sivusta
Yksikään mies jota tässä ketjussa kaivataan ei todellakaan ole 5 vuotta kokonaan yksin haloo :D
Vierailija kirjoitti:
Hyviä unia.Hali..-A😘
Hyviä öitä. Hali. -A😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitpä neito mustikkaan kanssani, ennemmin kuin karhun. Maistaisitpa mansikkaa, ennen kuin täytän sillä tacon. Kyllä nuolisin kirsikkaa, kokeilisin kypsyyttä persikan. Jos vain maistaisit mansikkaa, kunnes mättäälle kostealle astuisin. Jos oikein kaikki menisi, kyllä tatti kankaasta nousisi. Sen kuin poimit pois. Aah, metsässä sielu lepää, kesällä saanti on varmaa. Pois risut ja männynkävyt, antaa tantereen tömistä ja kivien vieriä vailla sammalta. Aah, kesä, ja sinä. Aah.
Tämä teki vaikutuksen.
Neljä Ruusua: Missä vaan
Aah, nauttikaa nuoruudesta 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit et sua mun täytyy pyytää, vaikka muilla seisoo kun ohi kävelen, ha! En kuule ala anelemaan. Totta, oot ainoa mies johon mun täytyy jatkuvasti tehdä aloite. Oikeen kalastelet sitä, tunnut nauttivan siitä. Joten tuntuu ykspuoliselta koko homma. Millanen mies tykkää et nainen ottaa ohjat kokoajan? Pitkästyttävä, tylsä, oikutteleva, temppuileva etc. Terveiset. Nyt loppu. En pyydä enää. Ota tai jätä. Ottajia kyllä löytyy.
Valitse jonosta parempi.
Eipä ole paljon vaihtoehtoja. Raskasta ja uuvuttavaa yrittää ja yrittää, toivoa ja pyydellä. Ja mitä saan. En mitään. Tyhjää.
Kyllä noin upea mimmi löytää miehiä mistä vaan.
Ihan vaan sivusta. Jos olisit tosissasi, et sanoisi noin, vaan tekisit paljon sen eteen että saisit tuon mimmin... Jos noin sanoo, on jo omassa ongenkoukussa napannut muu saalis. Menikö pahasti pieleen arvaus?
Meni pieleen.
Jep, ja taas tyhjää tarjolla. Ei vastausta itse asiaan mistä kiikastaa 👍 yllätys
Sinussa muuttui jokin.
Niin, vai muutuitkohan sinä ja asenteeni ja käytökseni muuttui sen myötä? = Samat sanat sulle
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia komialle miehelle 😍
Hyvää yötä, rakas.
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisitpa tässä niin voisin hukuttaa sinut hellyyden osoituksiin. 🥰
Häh. Siis onko tissit pehmeät. Mulla ne on semmoset kovat/tiiviit. 😰
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain meni rikki mitä ei voi enää korjata.
Joo oot niin samaton vätys. Ei kukaan halua miestä mitä pitää vetää perässä. Ei anna itestään mitään ja luulee että viiden vuoden odotuttamisen jälkeen nainen vielä jaksaa odottaa häntä kun on ensin käyttäytynyt tylysti ja työntänyt käytöksellään pois. Haluan miehen joka näyttää että nainen on hänelle erityinen ja arvokas.
Olit varasijan varasijalla ja nyt kiukuttaa, ymmärrän.
Jos sanoo toista elämänsä rakkaudeksi, laulaa ja sepittää hälle rakkausrunoja, niin sekö tarkoittaa varasijan varasijaa? Nyt menee mielenkiintoiseksi. Popparit kattilaan. jei.
Ai meinaat, että se on 5 vuoden ajan nukkunut kaikki yönsä yksin?
Miksi tulette heti sotkemaan sivusta?? T. Eka vastaaja joka laittoi vain yhden viestin
Päteekö täällä siis joku ihan oma lakinsa? Kun yksi ehtii vastata niin muut eivät enää saa?
Mulla ei ole ikinä ollut kameravalvontaa. Jos se on jollakin lähitienoon naapurilla se ei koske minua, enkä ole siitä vastuussa. Sulla ei ole puhtaat jauhot pusseissa, mutta muistan kyllä kuinka hyvin juttu luisti ovella, myös isäs kanssa muualla. Tanssistahan en muista mitään 🐒
Vierailija kirjoitti:
Tänään olisin tarvinnu apuvoimia. Olis varmaan pitänyt kaivatun kautta rekrytoida lisäkäsiä hommiin.👷😉<3
Hetkinen, miten niin kautta 🤨 mä oon itsekin ihan kelvollinen lisäkäsi vaikkei uskois. Osaan tehdä muutaki kun voileipii! 😁 paitsi jos oli joku raskas homma niin teen mielummin niit voileipii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit et sua mun täytyy pyytää, vaikka muilla seisoo kun ohi kävelen, ha! En kuule ala anelemaan. Totta, oot ainoa mies johon mun täytyy jatkuvasti tehdä aloite. Oikeen kalastelet sitä, tunnut nauttivan siitä. Joten tuntuu ykspuoliselta koko homma. Millanen mies tykkää et nainen ottaa ohjat kokoajan? Pitkästyttävä, tylsä, oikutteleva, temppuileva etc. Terveiset. Nyt loppu. En pyydä enää. Ota tai jätä. Ottajia kyllä löytyy.
Valitse jonosta parempi.
Eipä ole paljon vaihtoehtoja. Raskasta ja uuvuttavaa yrittää ja yrittää, toivoa ja pyydellä. Ja mitä saan. En mitään. Tyhjää.
Kyllä noin upea mimmi löytää miehiä mistä vaan.
Ihan vaan sivusta. Jos olisit tosissasi, et sanoisi noin, vaan tekisit paljon sen eteen että saisit tuon mimmin... Jos noin sanoo, on jo omassa ongenkoukussa napannut muu saalis. Menikö pahasti pieleen arvaus?
Meni pieleen.
Jep, ja taas tyhjää tarjolla. Ei vastausta itse asiaan mistä kiikastaa 👍 yllätys
Sinussa muuttui jokin.
Niin, vai muutuitkohan sinä ja asenteeni ja käytökseni muuttui sen myötä? = Samat sanat sulle
Niin se varmaan meni lopulta. Ei muistella pahalla, kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että sinuun on ottanut moni nainen yhteyttä, olet torjunut jokaisen ja kertonut yhteydenotoista kumppanillesi. Ei ole mitään syytä, miksi ihmeessä minulle kävisi toisin etenkin, kun oikeassa elämässä ei ole merkin merkkiä kiinnostuksesta.
Hienoa että on vielä kunnon miehiäkin olemassa.
Yhteydenottoja voi myös haalia, jotta saa torjua ja kertoa kumppanille, että olen näin suosittu mutta sinulle uskollinen.
Kauniita unia komialle miehelle 😍