Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (59515)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Siua Nainen. Eilen viestintä jumitti, ärrör 5.04. Oot mielessä ja syämessä. Hyvää yötä lounaaseen.
Jk, tarjoisin kaakaon.
rakastan siuoo kihtikoipi mies myös. Patterin kaukelon kautta kuului kuitennää kun haarp ääniö siustas pöästit jotennä alä huoli. Hyvvee yötä vuan lounaaseen.
Jk, tarjoisit kaakaon. Oi, Kun on niin kohteliasta. Pistettäisiin lopulta mukit tiskikonneeseen, konneet käynnistettäisiin, ja sannotaiisin oli niin hyvvee.
Vierailija kirjoitti:
Tänään olisin tarvinnu apuvoimia. Olis varmaan pitänyt kaivatun kautta rekrytoida lisäkäsiä hommiin.👷😉<3
😘💪
Vierailija kirjoitti:
Terkut supernätille naiselle reilun kilsan päähän!
Entä 70metrin päähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit et sua mun täytyy pyytää, vaikka muilla seisoo kun ohi kävelen, ha! En kuule ala anelemaan. Totta, oot ainoa mies johon mun täytyy jatkuvasti tehdä aloite. Oikeen kalastelet sitä, tunnut nauttivan siitä. Joten tuntuu ykspuoliselta koko homma. Millanen mies tykkää et nainen ottaa ohjat kokoajan? Pitkästyttävä, tylsä, oikutteleva, temppuileva etc. Terveiset. Nyt loppu. En pyydä enää. Ota tai jätä. Ottajia kyllä löytyy.
Valitse jonosta parempi.
Eipä ole paljon vaihtoehtoja. Raskasta ja uuvuttavaa yrittää ja yrittää, toivoa ja pyydellä. Ja mitä saan. En mitään. Tyhjää.
Kyllä noin upea mimmi löytää miehiä mistä vaan.
Ihan vaan sivusta. Jos olisit tosissasi, et sanoisi noin, vaan tekisit paljon sen eteen että saisit tuon mimmin... Jos noin sanoo, on jo omassa ongenkoukussa napannut muu saalis. Menikö pahasti pieleen arvaus?
Meni pieleen.
Jep, ja taas tyhjää tarjolla. Ei vastausta itse asiaan mistä kiikastaa 👍 yllätys
Sinussa muuttui jokin.
Niin, vai muutuitkohan sinä ja asenteeni ja käytökseni muuttui sen myötä? = Samat sanat sulle
Niin se varmaan meni lopulta. Ei muistella pahalla, kaveri.
Oon muusina, koska emme ole toistemme muusina.
Oli miten oli. Meillä on mahdollisuus aloittaa puhtaalta pöydältä. Ja toivon sitä.
Onko Piipiitä näkyny vai pitääkö lähtee etsimään?
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Sulla on mies enää vähän aikaa. Annan pian toisellw mahdollisuudwn. Vaikka tykkään susta.
Viimeinen mahdollisuus selvittää tää. Jos et ota yhteyttä muutaman päivän sisällä mies aion antaa yhelle toiselle mahdollisuuden. Vaikka suhun oon ihastunut.
Se on sinun mielipiteesi ja minun on toinen.