Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (59489)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyisitkö sen ihana mies?
Nii minkä
Ig
me ollaan onnistuttu kehittämään aika uniikki versio ystävyydestä. veikkaan ettei kovin monella ole samanlaista kuviota. terkkuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyisitkö sen ihana mies?
Nii minkä
Ig
Kaivatulle kyllä.
Ajattelen sua.
Vaikka et oo lähelläni.
Oot sydämessäni.
Kukaan ei voi viedä sua sieltä pois.
Ihana. Kaunis. Suloinen nainen.
Sä oot kaikki maailman värit.
Mun maailma on mustavalkoinen.
Lähtisitpä neito mustikkaan kanssani, ennemmin kuin karhun. Maistaisitpa mansikkaa, ennen kuin täytän sillä tacon. Kyllä nuolisin kirsikkaa, kokeilisin kypsyyttä persikan. Jos vain maistaisit mansikkaa, kunnes mättäälle kostealle astuisin. Jos oikein kaikki menisi, kyllä tatti kankaasta nousisi. Sen kuin poimit pois. Aah, metsässä sielu lepää, kesällä saanti on varmaa. Pois risut ja männynkävyt, antaa tantereen tömistä ja kivien vieriä vailla sammalta. Aah, kesä, ja sinä. Aah.
Onks tainnut kohde vaihtua?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin pyytänyt pysymään pois, en odottaisi hänen tulevan luokseni.
Tulisin hänen luo, mutta ei mikään vihjaa siihen että se olisi mitenkään toivottua. Se ettet kiellä lähestymistä ei anna kovinkaan selvää kuvaa haluistasi ja hartaimmista toiveistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyit että minkä ikäisiä lapsia mulla on. Olen muuten eronnut eli ei esteitä. Sinusta en tiedä edes oletko vapaa vai varattu.
Toivottavasti et kysy vielä lähiaikoina sitä suoraan, niin vältytään kiusalliselta ja oudolta keskustelulta. Lyhyen aikaa joudun vielä pakon edessä virallisesti olemaan varattu. Mutta huomaat, kun alan puhua exästä, jos semmosia keskusteluita käydään.
Ehkä meni ohi kun ei me olla päästy vielä edes juttelemaan mitään sen viimeisimmän jälkeen joka tapahtui alkukesästä. Haluaisin tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Joo, se pitää mielen virkeenä.
Vierailija kirjoitti:
H on ja pysyy. Elä huoli.
Huomenna voidaan taas katsella toisiamme syvälle silmiin. Ok? Olisko se sitten kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vuosia ollut sama💕
Vierailija kirjoitti:
me ollaan onnistuttu kehittämään aika uniikki versio ystävyydestä. veikkaan ettei kovin monella ole samanlaista kuviota. terkkuja!
Voi kuule jos tietäisit mun ystävät. Uniikkeja tapauksia ovat. Ei se Uniikki räppäri, häntä en tunne.
Sä ja mä Meikolla. Pikku pulahdus ja rakkautta siinä ehkä jonkun silmän alla.
Kaipaan sua ihan helvetisti.
Meikosta tulee muistoja, makee mesta.
Ens kuussa lähdet pois mun elämästä lopullisesti. Suhtaudun sen jälkeen suhun kuin tuntemattomaan ihmiseen, jos satutaan törmäämään Suomessa tai ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Ens kuussa lähdet pois mun elämästä lopullisesti. Suhtaudun sen jälkeen suhun kuin tuntemattomaan ihmiseen, jos satutaan törmäämään Suomessa tai ulkomailla.
Sitten voidaan alottaa ihan alusta kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se pitää mielen virkeenä.
Pysykin sitte sen luona. Eiks vaan!
Yep, kerättyjä & luonnosta varastettuja, lol, plus myös ostettuja