Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (59515)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin pyytänyt pysymään pois, en odottaisi hänen tulevan luokseni.
Tulisin hänen luo, mutta ei mikään vihjaa siihen että se olisi mitenkään toivottua. Se ettet kiellä lähestymistä ei anna kovinkaan selvää kuvaa haluistasi ja hartaimmista toiveistasi.
Miten voin ilmaista asian?
Sanoit et sua mun täytyy pyytää, vaikka muilla seisoo kun ohi kävelen, ha! En kuule ala anelemaan. Totta, oot ainoa mies johon mun täytyy jatkuvasti tehdä aloite. Oikeen kalastelet sitä, tunnut nauttivan siitä. Joten tuntuu ykspuoliselta koko homma. Millanen mies tykkää et nainen ottaa ohjat kokoajan? Pitkästyttävä, tylsä, oikutteleva, temppuileva etc. Terveiset. Nyt loppu. En pyydä enää. Ota tai jätä. Ottajia kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä ja mä Meikolla. Pikku pulahdus ja rakkautta siinä ehkä jonkun silmän alla.
Kaipaan sua ihan helvetisti.Hyvä olla valvovia silmiä niin pysyy nipin napin aisoissa
Joo aisa. Unohinkin sen. Ai että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain meni rikki mitä ei voi enää korjata.
Olikohan se kiinalainen sanonta että särkynyt ruukku korjataan kultaisilla saumoilla
Olipa kaunis sanonta. Sivu
Missä sulle voisi mitään näyttää, kun sua näkee hyvin harvoin ja liikut neljällä jalalla? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Jotain meni rikki mitä ei voi enää korjata.
Mitenköhän sellainen pääsi tapahtumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vaan menisin luokse ja kertoisin, että se ei pidä paikkansa ja että olet käsittänyt väärin.
Try to see it my way only time will tell if I'm wrong or right
Vierailija kirjoitti:
Sanoit et sua mun täytyy pyytää, vaikka muilla seisoo kun ohi kävelen, ha! En kuule ala anelemaan. Totta, oot ainoa mies johon mun täytyy jatkuvasti tehdä aloite. Oikeen kalastelet sitä, tunnut nauttivan siitä. Joten tuntuu ykspuoliselta koko homma. Millanen mies tykkää et nainen ottaa ohjat kokoajan? Pitkästyttävä, tylsä, oikutteleva, temppuileva etc. Terveiset. Nyt loppu. En pyydä enää. Ota tai jätä. Ottajia kyllä löytyy.
Valitse jonosta parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä ja mä Meikolla. Pikku pulahdus ja rakkautta siinä ehkä jonkun silmän alla.
Kaipaan sua ihan helvetisti.Hyvä olla valvovia silmiä niin pysyy nipin napin aisoissa
Joo aisa. Unohinkin sen. Ai että.
Voidaan me kokeilla niinki päin että sä muistat sen ja mä unohdan 😊
Vierailija kirjoitti:
Jotain 10km etäisyys ehkä?..
Max 70 metriä
Vierailija kirjoitti:
Sul on hoitavat kädet. Haluisin ne 🏻
On myös triangeli. Kädet - aivot - sydän. Eikö kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
En hyvästele, tai sano että se on ohi, mutta lähden nyt nukkumaan ja aamulla reissuun. 🌞🥰
Välillä vähäs seukkailet muiden kanssa ja sitte kuvittelet pääseväsi aina uudestaan samaan lähtöpisteeseen saman luo, niinköstä? Ee-ehei, ei onnistu enään.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla ensi kuukausi vaan jo heti.
Ai mitä tarkoitat?
Siim Roosipuu (Tammikuu 2026): Filippiinien maahanmuuttovirasto ja poliisi pidättivät 34-vuotiaan virolaisen vloginpitäjän Siim Roosipuun Dumaguete Cityssä. Hän ylläpiti YouTube-kanavaa nimeltä "Pro Life Traveler". Paikalliset viranomaiset julistivat hänet ei-toivotuksi henkilöksi (persona non grata), koska hänen kuvamateriaaleihinsa liittyi luvatonta kuvaamista, paikallisten halventamista sekä alaikäisten tyttöjen ja naisten häirintää epäasiallisilla kysymyksillä ja jahtaamisella. Hänet määrättiin karkotettavaksi maasta.
https://www.google.com/amp/s/metro.co.uk/2024/08/19/amouranth-says-craz…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H ja S on pari?
Ketkä yläpeukutti 🤔🤔
H. 😊😀
Tiedän, että sinuun on ottanut moni nainen yhteyttä, olet torjunut jokaisen ja kertonut yhteydenotoista kumppanillesi. Ei ole mitään syytä, miksi ihmeessä minulle kävisi toisin etenkin, kun oikeassa elämässä ei ole merkin merkkiä kiinnostuksesta.
En hyvästele, tai sano että se on ohi, mutta lähden nyt nukkumaan ja aamulla reissuun. 🌞🥰