Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (59364)
Ehkä olet täällä, mutta kaipaamassa ihan toista henkilöä...
Mulle saa soittaa, laittaa mailia, lähestyä fb,wa, insta jne...Olen avoin tapaus.Kantsii kokeilla.Suosittelijoita en tietoturvasyistä nyt mainitse.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistitko itsesi?
It ain't me babe. Sry.
Vierailija kirjoitti:
Mulle saa soittaa, laittaa mailia, lähestyä fb,wa, insta jne...Olen avoin tapaus.Kantsii kokeilla.Suosittelijoita en tietoturvasyistä nyt mainitse.
Miksi et itse lähesty jos on noin monta kanavaa käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistitko itsesi?
It ain't me babe. Sry.
Dylan
Näytät aina niin viileelle, näyttää ettet huomaisi. Silti huomaat..🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse lähesty jos on noin monta kanavaa käytössä?
Tasavertaisuuden nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näen tämäntyyppisen kommentin, alkaa savu nousta korvista.... Ei jukra, en vaan tajua. Jos joku ajattelee minusta noin, voi mun puolesta vaikka paeta vuorille. Sommoro.
Miksi? Ei kaipaukset aina osu kohdilleen. Ihan hyvin noin voi käydä, se on realismia
Oletko huomannut että samat värit pukevat meitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon päästämässä irti. Aion vapauttaa itseni tältä piinalta. Jos toisesta ei saa mitään irti niin miksi enää odottaisin. Olen liian arvokas siihen että minut jätetään vuosiksi kitumaan vaille selitystä. Hyvästit! Voi hyvin.
Huomiseen 👋
Tällä kertaa olen tosissani. Enimmäistä kertaa oon huomannut itessäni näitä fiiliksiä. Tiesin että tää kesä on ratkaiseva. Hän ei varmasti ole ainoa mies täällä maailmassa vaikka ehkä siltä on tuntunut. Tästä päivästä lähtien alan kulkemaan silmät auki. Yhdelle innokkaalle annoin jo jokin aika sitten pakit koska luulin että kaivattu on ainoa kiinnostava mies tässä maailmassa.
Niinhän ne kaikki aina sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisikohan asuntosijoittaja
minulta kämpän pois kuleksimasta.
Saisi tosi hyvällä hinnalla
huoneiston, jossa kaikki taloyhtiön
hintavat biggie-rempat tehty..
Hkiin olisi mamalla kova kiire. E
Miksi häiriköit kaipausketjussa päivittäin?
Tarpeeks monta kertaa ku osuu niin ehkä sit arvaa jotain, molemminpuolisesti 🙂
Vierailija kirjoitti:
Näytät aina niin viileelle, näyttää ettet huomaisi. Silti huomaat..🤔
Mikä mut paljasti?
Vierailija kirjoitti:
Tyly mies, ei jatkoon
Laita varalle johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräily ei ole hyväksi miehen hedelmällisyydelle.
Tuskin on vaikuttanu mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon päästämässä irti. Aion vapauttaa itseni tältä piinalta. Jos toisesta ei saa mitään irti niin miksi enää odottaisin. Olen liian arvokas siihen että minut jätetään vuosiksi kitumaan vaille selitystä. Hyvästit! Voi hyvin.
Huomiseen 👋
Tällä kertaa olen tosissani. Enimmäistä kertaa oon huomannut itessäni näitä fiiliksiä. Tiesin että tää kesä on ratkaiseva. Hän ei varmasti ole ainoa mies täällä maailmassa vaikka ehkä siltä on tuntunut. Tästä päivästä lähtien alan kulkemaan silmät auki. Yhdelle innokkaalle annoin jo jokin aika sitten pakit koska luulin että kaivattu on ainoa kiinnostava mies tässä maailmassa.
No mikä sulla tässä nyt risoo? Kait oon ihan oikeutettu menemään vihdoin eteenpäin? Kärsivällinen oon kyllä ollut mutta nyt se on loppu.
Vierailija kirjoitti:
Tulin tänne kaipaamaan vain sitä tiettyä, joka on vienyt sydämen ja mielen rauhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomiseen 👋
No mikä sulla tässä nyt risoo? Kait oon ihan oikeutettu menemään vihdoin eteenpäin? Kärsivällinen oon kyllä ollut mutta nyt se on loppu.
Olet oikeutettu menemään eteenpäin, mutta et ole menossa.
Eli ei ollu sinulle. 😊