Minä: Haluan joustavan Satosen saunan lauteille!
Saunajoogaava Satonen seuraavaan kuvaan, jookos Savon sanomat?
Kommentit (27)
Purralautojen lisäksi sellainen Satos-slinkie? Sitä voi pompottaa vaikka saunan laiteelta toiselle tai portaita alas. Pää olisi Satosen iso vauvapää ja ne vieterit ohuita munkkirinkeleitä
Miksi te haukutte lautoja? Teitä vaan kiinnostaa se jalkojenväli! Katsokaa miten sen saanti on nyt loppu senkin haukkujat
Yhdessä italialaisessa sarjassa mafiadiilerit lukitsi korruptoituneen poliitikon saunaan. Keittivät itse toisaalla 9 minuutin pastaa ja poliitikko teki melkein kuolemaa kuumassa. Tuli vain mieleen, että Satonen sopisi formaattiin, jos sellainen tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä italialaisessa sarjassa mafiadiilerit lukitsi korruptoituneen poliitikon saunaan. Keittivät itse toisaalla 9 minuutin pastaa ja poliitikko teki melkein kuolemaa kuumassa. Tuli vain mieleen, että Satonen sopisi formaattiin, jos sellainen tulisi.
Ay-mafia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ay-mafia?
En muista sarjan nimeä (Netflix), mutta hyviksiä siinä ei ollut. Eli ei varmaan ollut ammattiyhdistystä.
Satos-Arto ohjaa varmoin ottein Suomi-laivan oikealle kurssille.
Up