Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12089)
Vierailija kirjoitti:
Mun veli on äärimmäisen lahjakas taiteellisesti. Osaan itekkin jonkin verran mutta joudun ponnistelemaan paljon enemmän. Hänen kohdalla puhutaan liioittelematta jostain edelfelt-tasosta. Tekee valitettavasti muuta palkkatyökseen, toivon et siirtyy jossain vaiheessa pelkästään taiteeseen.
Tue veljeäsi. E
Kevät on ihmeellistä aikaa, kun luonto herää ja maalaa taas vihreällä ruskean ja valkoisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastenhankinnassa ei ole mitään muuta logiikkaa kuin sisäsyntyinen halu tai sen puute. Esim. aika köyhätkin ihmiset Suomessa tekee monta lasta, koska haluavat. Heillä olosuhteet ei voita sitä sisäistä halua saada lapsia. Samalla tavalla, jos lapsia ei halua niin sillä ei ole merkitystä vaikka olisi hyvät olosuhteet tarjota. Joku muu elämässä on kiinnostavampi asia kuin jälkikasvun hankkiminen.
Juuri näin! Voisin tehdä lapsen ainoastaan siinä tapauksessa, että joku muu synnyttäisi ja hoitaisi sen, erillisessä kehossa ja asunnossa, mutta silti se olisi biologisesti minun. Kävisin sitä sitten hauskuuttamassa, veisin leffaan ja neuvoisin läksyissä jne, mutta varsinaiset hoitotoimet tekisi joku ihan muu. Ja koska mulla ei ole resursseja tähän asetelmaan, ei kiinnosta lasten hankinta tipan tippaa, vaan ihan muut asiat elämässä.
Just näin. Sellanen aatelismiesten elämä. Lapsia on, mutta niistä vaan hauskuus.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko majoittunut samassa opiskelija-asuntolassa hänen kanssaan?
Emme ole opiskelleet samaan aikaan, joten en
Kaivattu tais olla valmistumassa jo yliopistosta kun pääsin vasta lukiosta.
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaa viides kerta kun ehdotan.
Pidetäänkö kaipaajat live miitti porukalla :D
Miksi sua kiinnostaisi nähdä keitä täällä kirjoittelee? Itseäni ei kyllä yhtään, tiedän, etteivät olisi lainkaan mun tyylisiä ihmisiä.
Lapsia on synnytetty ja kasvatettu
lukuisissa edellisissä inkarnaatioissa
- sekä isänä että äitinä.
Myös lukemattomissa eri
tähtijärjestelmissä.
- your Lyran StarseEd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veli on äärimmäisen lahjakas taiteellisesti. Osaan itekkin jonkin verran mutta joudun ponnistelemaan paljon enemmän. Hänen kohdalla puhutaan liioittelematta jostain edelfelt-tasosta. Tekee valitettavasti muuta palkkatyökseen, toivon et siirtyy jossain vaiheessa pelkästään taiteeseen.
Tue veljeäsi. E
Sillä on vaan lahjakkuutta parissa muussakin asiassa niin energia ja aika hajaantuu. Mun mielestä vaan menee lahjat hukkaan kun tekee myös muita asioita, mutta jokainen päättää itse.
Pidän sinut mielessäni, jos...
Vierailija kirjoitti:
Kun valmistuin yliopistosta, kaivattu oli pääsemässä toiselta luokalta.
Vierailija kirjoitti:
Oot unelma
Ja sellaiseksi jään.
Kun niitä on monia muitakin.
Oon aika reppana, kun otin sinun tosissani. Leikkiä ei pitäs ottaa todesta.
En jaksa tekopirteitä ja tekopositiivisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun valmistuin yliopistosta, kaivattu oli pääsemässä toiselta luokalta.
😀..
Juuri näin! Voisin tehdä lapsen ainoastaan siinä tapauksessa, että joku muu synnyttäisi ja hoitaisi sen, erillisessä kehossa ja asunnossa, mutta silti se olisi biologisesti minun. Kävisin sitä sitten hauskuuttamassa, veisin leffaan ja neuvoisin läksyissä jne, mutta varsinaiset hoitotoimet tekisi joku ihan muu. Ja koska mulla ei ole resursseja tähän asetelmaan, ei kiinnosta lasten hankinta tipan tippaa, vaan ihan muut asiat elämässä.