Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12069)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nähdään kysyn toki suoraan, että saako sitä pillua, kun monta vuotta sitä jo nuollut mielessäni
Ei taida olla kovin toimiva metodi. Etenkään jos kutsut naisen vaginaa tuolla nimellä.
No mieluummin sanoo intiimikeskustelussa p*lluksi kuin joksikin "vaginaksi" tai muuksi. Pillussa ei ole mitään pahaa!
- nainen sivusta
Sinulle se sopii, mutta minusta se on halventava ilmaus ja sitä käytetään myös paljon yhteydessä, kun naista välineellistetään.
Älä huoli, se oli ihan lesbofeministin tyhmä vitsi. Rauhoitu ja kivaa päivää!ap
Näin unta. Se oli aika paljon puhuva. Oltiin jossakin isossa tilassa, jossa oli satoja ihmisiä ympäri tilaa vähän niin kuin jollakin stadionilla. Kun tulin paikalle, kerrottiin, että sinun piti puhua siellä. Makasit puolisosi vieressä, nousit ja annoit hänelle suukon otsalle. Sitten menit muutaman askelen päähän ja aloit puhua. Siteerasit puolisosi sanomisia ja viestejä teidän seurusteluajoiltanne. Ne olivat hyvin lämpimiä ja rakkaudellisia, ja niistä välittyi jokin vahva, joka teidän välillänne on. Pysyttelin piilossa ja lähdin kävelemään pois.
Tänki halusit kertoa et tietää kenenköhän niminen sillo oli xD
Nii lähtisikö joku, joku jo tänään miittiin?
Johki kahville? Sovitaan aika ja paikka.
Mietin aloittaja eli minä tai muu sit varmaa pidän merkiksi vaik Aku ankka lehteen tai paperia jossa lukee
Miitti ?
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran unta ja mulla on kysymys. Saanko joskus testata käytännössä?
Yhdessä lauseessa koko tarina. 😃 Kysy ihmeessä, katsotaan, miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nähdään kysyn toki suoraan, että saako sitä pillua, kun monta vuotta sitä jo nuollut mielessäni
Ei taida olla kovin toimiva metodi. Etenkään jos kutsut naisen vaginaa tuolla nimellä.
No mieluummin sanoo intiimikeskustelussa p*lluksi kuin joksikin "vaginaksi" tai muuksi. Pillussa ei ole mitään pahaa!
- nainen sivusta
Sinulle se sopii, mutta minusta se on halventava ilmaus ja sitä käytetään myös paljon yhteydessä, kun naista välineellistetään.
Älä huoli, se oli ihan lesbofeministin tyhmä vitsi. Rauhoitu ja kivaa päivää!ap
En ole ollenkaan kiihtynyt, joten suotta suhtaudut noin. Ymmärrän vitsit, mutta en ihmettelisi, vaikka lesbotkin osaisivat objektisoida naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksplussalla on E-bileet 😉
Kukaan mene sinne. Tässäkin on jo yksi liikaa.
Ne on lyhyitä ketjuja. Siellä rauhallisempaa ja mukavempaa.
Ihan hirveä paikka, ihmiset hullumpia kuin täällä. Alustakin kökömpi kuin tämä, mikä on niin hyvin onnistuttu, että siitä sietäisi saada jo jonkin palkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Näkymätön salarakas.
Niin taidan sitten olla, mutta ilmestyn vielä jonain päivänä näkyville.
Vierailija kirjoitti:
Mitkäs on aamun aatokset
Onkohan kaivattuni ahkerana ulkohommissa, vai kussa kulkeekaan.
Mukavaa työpäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H
Miehelle vai naiselle?
Taas joku turha mies Heidille.
Kummasta olet mustis? Ei kuitenkaan ole Heidille.
No sitten Helille
Eipä oo hänen perään täällä enää hetkeen haikailtu. Helin kaipaaja on tainnut mennä elämässään eteenpäin. Oli jo aikakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- nainen sivusta
Joku vagina on lääketieteellisen kliininen kynekologinen termi jota käytettäessä nimenomaan nainen on pelkkä objekti, näyte, passiivinen tutkimuskohde, pala lihaa.
Pillussa on aina tunne mukana. Silloi puhutaan asiasta sen oikealla nimellä.
Oli mahtavaa kerran, kun kaipaamani nainen, joka on aika merkittävässä asemassa, erittäin korrekti ja harkitseva sanankäyttäjä ja kaikin pillin hillitty ja asiallinen, aivan luontevasti käytti sanaa pillu. Silloin viimeistään rakastuin lopullisesti.
Sivusta.
.
Minä en ole Helinä esiintynyt
missään kontekstissa, eivät
siis minulle. Ellei sitten niin,
että joku olisi digimaastossa
minua nimittänyt Helinä-keijuksi.
Siitä en tiedä.
.
*Seppå-huumor'hahmo olisi
sitten Helinä-Keijå.. 🥸🤔😆
.
Huomenta itse kullekin säädylle.
~📧🕺🖐~
Vierailija kirjoitti:
Tarttisin lomaa elämästä
Rapakon toiselle puolelle kesäksi meitsin kans?
Vierailija kirjoitti:
Tarttisin lomaa elämästä
Tervetuloa mun luo. Olen täällä manan majoilla, mutta en ole kukaan esi-isistäsi enkä viikatemies.
Tove eli ihanan vapaasti. Tosin teki ihan järkyttävän paljon töitä, mutta mikäs siinä jos työ on mielekästä.
Me nähdään noin kahden kuukauden välein, vaikka työskennellään lähekkäin. Toisaalta hyvä niin, meinasin saada sydänkohtauksen eilen kun kohdattiin sattumalta. Huh!