Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58651)
Vierailija kirjoitti:
Kun sydän särkyy perinpohjin, niin se ei kai koskaan täysin ehjäksi edes tule. Kaikesta toipuu kyllä, mutta ikinä sydän ei enää ole sama nuori ja luottavainen hölmö sydän.
Näinhän se on. Mut haluaisin myös ajatella, et siitä tulee entistä kestävämpi ja myös hellempi, osaa ottaa huomioon toisen haavoittuvuuden, kun on itsekin ollut haavoittunut. Lisäksi osaa paremmin etsiä itselle sopivan kumppanin. Harva kuitenkaan löytää sen oikean heti nuorena. 😊
Vierailija kirjoitti:
Kouraise 😍
Kun tietäisi vaan, että kuka sellaista toivoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin rintaliiviostoksilla, kärsimys ei palkinnut näköjään runsaammalla rintavarustuksella. Elämähän on.
Ne on täydelliset noin.
Kyllä joo, huumori pitää paremmin hengissä ja järjissään. Realiteetit ovat muutenkin minulle mieleisiä, en pidä itseni huijaamisesta millään tavalla.
Ei se ollu huumoria. :) Pienet ja pienehköt on parhaimman näköisiä.
Itsekin tykkään ja vähän vitsailenkin toisinaan pienillä rinnoillani, sitä lähinnä tarkoitin. Pienet ovat läpi elämän. Sorry pojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä tykkää kun on kunnon tissit. Joku jopa tarjoutui ostamaan ne vaimolleen.
Ei auta alapeukku. Näin asia on.
Yleensä jos on hyvä perse niin on pienet tissit. Todella harva mies arvostaa silareita ollenkaan, mut hyvää persettä lähes kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä tykkää kun on kunnon tissit. Joku jopa tarjoutui ostamaan ne vaimolleen.
Yleensä jos on hyvä perse niin on pienet tissit. Todella harva mies arvostaa silareita ollenkaan, mut hyvää persettä lähes kaikki.
Mulla on sekä että. Hyvä perse ja isommat tissit. Hah. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa löytyy jotain arvostettavaa.
Miehet ei pysty pitämään itseään aisoissa. Asiallisinkin kaveri jossain vaiheessa ottaa sen tissin tuijotuksen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei pysty pitämään itseään aisoissa. Asiallisinkin kaveri jossain vaiheessa ottaa sen tissin tuijotuksen päälle.
Niin. On se hieman noloa kun olet palaverissa ja mies tuijottaa sun rintavarustusta. Tulee sellainen epäsopiva olo.
Mua ei haittaa yhtään jos kaivattu tuijottaa vartaloni muotoja, ainoa että mielikuvitukseni alkaa laukkaamaan vähän liikaa
Olen nähnyt vähän liian monta unta, jossa silmien sijaan asialla ovatkin kädet
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin pystyn.Ei kiinnosta tissien tai takapuolen tuijottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on! Tänäkin kesänä olen huvikseni ihmisiä katsellessa todennut, että kyllä se taitaa olla joko-tai. :D Eli ihmisellä on joko peppugeenit tai tissigeenit, äärimmäisen harvalla on molempia.
Ja Suomi on erityisesti peppumiesten maa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ota. Tissien tuijottelu on todella harvinaista, ei kai sellaista tee juuri kukaan? Miehet on vaivihkaa katselijoita, ei häpeilemättömästi tuijottavia saati jotain yhtä ruumiinosaa tuijottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. On se hieman noloa kun olet palaverissa ja mies tuijottaa sun rintavarustusta. Tulee sellainen epäsopiva olo.
Noissa tilanteissa kannattaa heti käyttää omia eleitä siten että sanattomasti näpäytät miehen ruotuun 😄 toimii. Lopulta se tulee niin automaatiolla että sun pitää muistuttaa itseäsi että älä kiusaa poikaystävääsi ottamalla kiinni vaeltelevista katseista. Tai sekin on hauskaa kunhan sitten sanoo että vitsailin, tietty sä saat katsoa miten haluut. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto oot söpö! Ei tuu työnteosta mitään!
Tiedän olevani söpö, en vaan nähnyt sinua missään tänään. Olisi kyllä kiva tietää jos saisin vieläkin erään miehen aivot sumppuun. Häntä oli hauska katsella kun meni sormet suuhun töissään. Välillä tosin kiukutteli minulle, minä taisin kiukutella takaisin.
Olet ollut viime päivinä kauempana, tunnen sen. Mitähän miettimässä?
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut viime päivinä kauempana, tunnen sen. Mitähän miettimässä?
Omaa oloa yrittänyt korjailla. Välillä "tippuu".
Jäit kaipaamaan vaikka itse sössit? Hän varmaan kutsuu sinua nykyään lempinimellä paskoja.