Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58530)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä pitää olla jotain korviketta, jos sua en voi saada. Elämä on liian lyhyt elää ilman pientä seikkailua.
Jos haluat varata minut omaksesi, sun pitää uskaltaa sanoa se ääneen.
Hyiii, siinähän seikkailet, mutta et mun kanssa. Korvikkeiden käyttäjiä en päästä lähellekään
Et tee mitään liikettä, mutta odotat että sanattomasti vain odotan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Aika toksista menoa.
Semmosta saa, kun rakastuu psykopaattiin/narsistiin. Ei, ei ole minun diagnoosini.
Vierailija kirjoitti:
Every knee will bow, just sayin'.
Kyllä. Se päivä on lähempänä kuin koskaan aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi kyllä mieli pussailla nyt
Eikö eukko anna? Ai niin, mutta haluat pusuja Annalta, Lauralta, Katariinalta, Merviltä, Heiniltä, Emilialta, Samilta ja Heikiltä + lukiotytöiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö eukko anna? Ai niin, mutta haluat pusuja Annalta, Lauralta, Katariinalta, Merviltä, Heiniltä, Emilialta, Samilta ja Heikiltä + lukiotytöiltä
Harhat much?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä pitää olla jotain korviketta, jos sua en voi saada. Elämä on liian lyhyt elää ilman pientä seikkailua.
Jos haluat varata minut omaksesi, sun pitää uskaltaa sanoa se ääneen.
Hyiii, siinähän seikkailet, mutta et mun kanssa. Korvikkeiden käyttäjiä en päästä lähellekään
Et tee mitään liikettä, mutta odotat että sanattomasti vain odotan sinua.
Onko sinua pyydetty odottamaan? Tuskin. Paljastit nyt vain itse, millainen olet. Se on tärkeää tietoa.
Syy, miksi jäit tänne, on se, että ei voinut jättää stalkattaviasi, koska tarviit heitä tunteaksesi kontrollin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhat much?
Ei voi olla harhaa, jos hän on sen täältä lukenu.
Varmasti onkin tärkeää tietoa: en ole sinun ellet sitä pyydä. Jos haluat minut, sinun pitää tehdä asian eteen jotain, sillä en istu odottelemassa. Jos sinua ei haittaa etten istu odottelemassa niin sittenhän mitään ongelmaa ei ole.
Uskotteko että jännät asiat tapahtuu vauvapalstan ulkopuolella? Shock.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti onkin tärkeää tietoa: en ole sinun ellet sitä pyydä. Jos haluat minut, sinun pitää tehdä asian eteen jotain, sillä en istu odottelemassa. Jos sinua ei haittaa etten istu odottelemassa niin sittenhän mitään ongelmaa ei ole.
Ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Syy, miksi jäit tänne, on se, että ei voinut jättää stalkattaviasi, koska tarviit heitä tunteaksesi kontrollin.
Sellainen on usean palstan miehen arki elämää.
Vierailija kirjoitti:
Voidaan treffata navetan takana 15 min kul.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi että hujahti. Ei ollut listassa ketään pusuteltavaa miestä jota ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhat much?
Se ei silloin voi olla kuin harhaa. Todellisessa maailmassa todelliset asiat on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on usean palstan miehen arki elämää.
Olet ylimielinen ja pöyhkeä palsta-asukki, joka yleistää jonkun torvelon nettikäyttäytymisen koskemaan useaa miestä. Hankithan apua itsellesi harhoihisi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhat much?
Se ei silloin voi olla kuin harhaa. Todellisessa maailmassa todelliset asiat on.
Nyt huijaat.
Vierailija kirjoitti:
On tärkeää tietoa. Sain tietää että sinä et katso minua kovinkaan kiinnostavaksi, kun et aio tehdä mitään asian eteen etkä odottaa että minä tekisin. Säästymme paljolta turhalta tämän myötä ja voin keskittyä sellaiseen, joka on yhtä kiinnostunut minusta kuin minä hänestä. Varmasti sellainen vielä löytyy.
🌷😍