Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (56725)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kulta iso. Suorastaan läski!
🤗
God natt min favorilärare, fru speciallärare från Helsingfors 😚.
Vierailija kirjoitti:
Oon vaan tajunnut sen että pian on taas syksy eikä susta edelleenkään kuulunut eikä varmasti kuulu. En tiiä sitte kuka sulla on mielessä mut se en sitte ollu minä ainakaan.
Sivusta sama. Ketjusta lähdetään pää kainalossa.
Yhä kaunein koskaan näkemäni ihminen ja edelleen usein mielessä
Nuku hyvin rakas. Mä oon unelmoinut tänään yhteisestä ajasta ja yhteisistä tekemisistä vaikka kuinka. Ihan hirmuisesti tykkään.
-Mangusti
Mikä ero on miehellä ja miehellä. Sano mun sanoneen, että se kun toinen tarjoo heti numeroa tutustuakseen ja toinen jahkailee, pähkäilee, tuumailee, uumoilee, uinailee, tuumiskelee…
Vierailija kirjoitti:
Mikä ero on miehellä ja miehellä. Sano mun sanoneen, että se kun toinen tarjoo heti numeroa tutustuakseen ja toinen jahkailee, pähkäilee, tuumailee, uumoilee, uinailee, tuumiskelee…
Kun hän ei ole sinun miehesi. Jos olisi, ei tuumailisi. Itselleni samat sanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Team Eglanti, ihan van koska Mbabbe sikaili sitä maalivahtia kohtaan viime(?) ottelussa.
Mama sano et niille pitäis antaa omat pallot niin ei tarvitsisi tapella. Ja että ei ne kovin hyväkuntoisia voi olla kun pitää taluttaa kentälle. :D
Eivät taida pelata narupalloa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisiä Helejä tuskin enää kukaan kaipaa. Ovat 60-70 vuotiaita mummoja.
Saatko orkun joka kerta kun vähättelet vanhempia ihmisiä?Muuten et sitten taida saadakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kestää vähän aikaa, että saan siitä onnellisen.
Ai kenestä aiot tehdä onnellisen?
Ihastun kyllä perheellisiinkin, mutta järki sanoo, että ei voi ryhtyä mihinkään uusperhekuvioon muuta kuin siinä tapauksessa, että itselläkin on lapsia. Vaikka olisin 100-vuotias, tavoitteena on ensijaisesti omat biologiset lapset. Joo, voit sanoa, että aika on ajanut ohi lapsihaaveiden, mutta näin tämä vain on. Ei se ole sen tyhmempää kuin kaipaaminen ylipäänsäkään. Jos en löydä itseäni nuorempaa naista, niin sitten olen yksin, mahdollisia satunnaisia flingejä lukuunottamatta. Kukaan ei ole niin hyvä seksissä, että pelkän seksin takia alkaisin seurustella.
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Kerrohan, kuka on tämä paljonpuhuttu tipu!
Oon vaan tajunnut sen että pian on taas syksy eikä susta edelleenkään kuulunut eikä varmasti kuulu. En tiiä sitte kuka sulla on mielessä mut se en sitte ollu minä ainakaan.