Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (56725)
Huomenna kotona, lähempänä sinua. Silti, liian kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän hallita tunteita ennen kaikkea ulkopuolisten silmien takia. Kaikesta päätellen osa epäilee silti jotain. Vaikka mitään ei ole tapahtunut
Ihastusta on vaikea peittää. Sille vetovoimalle ei vain voi mitään.
Sain ensimmäisen ulkopuolisen kommentin ensitapaamistamme seuraavana päivänä ennen kuin edes itse tajusin olevani mennyttä naista..
Minä vahingossa puhuin kaivatusta niin paljon, että eräs läheinen jo kuittaili... hups
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiliseen viitaten, onhan montaa eri Heliä kaivannut useampikin tyyppi. Itsekin kaipasin noin kolme vuotta, kunnes keväällä lopetin, kun tulin järkiini ja aloin sammutella tunteitani täällä ja minimoin myös irl-kommunikoinnin (olemme kai ystäviä). Olen hidas lämpeämään, joten toivon ettei sammutteluun mene samaa kahdeksaa vuotta, mikä meni lämpeämiseen. Käyn täällä enää lähinnä viimeisen tunnin aikana, ehkä vain vanhasta tottumuksesta.
• ⁃ nimim. välitilan haltija
Montaa eri Heliä? Ei kai se nyt niin yleinen nimi ole? Nimestä joku pakkomielle?
En ymmärrä mitä yrität selittää. Suomessa on noin 18 000 Heliä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset tekevät pahoja asioita toisilleen?
Me ollaan täällä oppimassa asioita ja sitten palataan kotiin. Tullaan ehkä toiselle kierrokselle, tai kymmenennelle, jos ei opita.
En oikeastaan enää usko kuulevani sinusta. Et sitten halunnut. En varmaan ole riittävän kelvollinen sinulle. Ei sulla noin kauan menis miettimiseen jos olisit ollut tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Kukin voi vastata omasta puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännät kasvosi pois.
En käännä, jos tulet kahden kesken juttelemaan.
Missä, miten ja milloin? Niinpä. Miksi sanot asioita, joiden tiedät olevan mahdottomia?
Team Eglanti, ihan van koska Mbabbe sikaili sitä maalivahtia kohtaan viime(?) ottelussa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat pysyä kaukana? Jos joku on riittävän tärkeä, sille kyllä järjestää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan enää usko kuulevani sinusta. Et sitten halunnut. En varmaan ole riittävän kelvollinen sinulle. Ei sulla noin kauan menis miettimiseen jos olisit ollut tosissasi.
Voit odottaa sitä toiselta vain, jos olet itse ottanut yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Hurt people hurt people. Some are just evil. Etc.
Vierailija kirjoitti:
Kai sä joskus tuut tännepäin... En jaksa ottaa stressiä tuollaisista yksityiskohdista jos jotkut ihmiset tippuu lentokoneesta ja selvii hengissä niin pikkuesteitä vaan nämä 🙂 hyvää kotimatkaa
Aivan järjetön ikävä sua. Sä teet mut hulluks. No et, vaan nää tunteet tekee mut hulluks. Mä en pääse niistä eroon, en millään. Hullua tää on, pidän susta ja tästä tunteesta kynsin hampain kiinni. Ei kukaan oo saanut mua tuntemaan mitään vastaavaa. Kunpa silmäni avautuis vaikka mielellään jo huomenna aamulla näkemään tän oikean elämän ja alkaisin elää vihdoin todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Käännät kasvosi pois.
Niin. Olet välillä pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kulta iso. Suorastaan läski!
Älä valehtele kaiken sen jälkeen.
En käännä, jos tulet kahden kesken juttelemaan.