Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (56725)
Vierailija kirjoitti:
”This is why I only swim in swimming pools”
Vierailija kirjoitti:
Mikä ero on miehellä ja miehellä. Sano mun sanoneen, että se kun toinen tarjoo heti numeroa tutustuakseen ja toinen jahkailee, pähkäilee, tuumailee, uumoilee, uinailee, tuumiskelee…
Mies tarjoaa numeroaan?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Kerrohan, kuka on tämä paljonpuhuttu tipu!
ei mikään peruslinnu vaan sellanen ihana😍
Hyvää yötä, toisen oma. Jospa minäkin löytäisin omani vielä. Joka tapauksessa toivon hartaasti vapautuvani tarpeettomista tunteista, kun ei tätä jaksa loputtomasti.
Vierailija kirjoitti:
A😘🥰A
😘-A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännät kasvosi pois.
En käännä, jos tulet kahden kesken juttelemaan.
Missä, miten ja milloin? Niinpä. Miksi sanot asioita, joiden tiedät olevan mahdottomia?
Kun kohdataan jossain.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastat niin kerro.
Kerro kyllä jos kysyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ero on miehellä ja miehellä. Sano mun sanoneen, että se kun toinen tarjoo heti numeroa tutustuakseen ja toinen jahkailee, pähkäilee, tuumailee, uumoilee, uinailee, tuumiskelee…
Mies tarjoaa numeroaan?
Sivusta
Nykyaikana voi olla roolit näinkinpäin että neitimäinen mies tarjoaa kainosti numeroaan sille kosijattarelle jonka katsoo otollisimmaksi. Sitten jää odottamaan, tuleeko se puhelu. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastat niin kerro.
RAKASTAN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”This is why I only swim in swimming pools”
^ muu
Vierailija kirjoitti:
Team Eglanti, ihan van koska Mbabbe sikaili sitä maalivahtia kohtaan viime(?) ottelussa.
Harry Kane 🧡🧡
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastat niin kerro.
Mikset itse kerro? 💡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastat niin kerro.
Kerro kyllä jos kysyt
Kerroin itse tunteistani, vastaus oli: "no kiitos"
Toivottavasti Siulla olna hyvä päivä, omain meni nukkuissa ja syödessa. Toipuminen toimenpiteestä edennyt hyvin, tein lyhvän lenkin sateessa ja kävin kaupassa, unohin lotota. Ikävä. Tuu tänne. Naiselle lounaaseen.
"Tapiolle" halipusu "Johannalta"