Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (55245)
Vierailija kirjoitti:
Olitte taas hyvin söpöjä yhdessä. Silti sulan aina kun tulet vastaan. Miehelle.
Sulit niin nopeeta, ei susta oo vastusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelen sua oikeen kovasti. Laitatkohan viestiä.
Laita sä mulle
Laita sä sille että pääsette eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelen sua oikeen kovasti. Laitatkohan viestiä.
Valitettavasti en ole tarpeeksi herkällä taajuudella vastaanottaakseni tajunnanvirtaasi.
Vierailija kirjoitti:
Englanti vai Argentiina
Argentiina, Tiinan rage
Annoit mulle paperia kun mulla itketti. Ja sulla oli maailman lempeimmät silmät. 😍 Susta huokui sellainen rauhallisuus että mun hermosto tiesi heti että oot hyvä mies. Olispa joku yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Annoit mulle paperia kun mulla itketti. Ja sulla oli maailman lempeimmät silmät. 😍 Susta huokui sellainen rauhallisuus että mun hermosto tiesi heti että oot hyvä mies. Olispa joku yhteys.
Mäkin muistan tän valitettavasti 💩
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos kaivattusi on typerä, niin kuinka se ilmenee ?
Kaivattuin on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Hyvä muistuttaa, että nainen luotiin miehen kylkiluusta ja mies nimesi naisen, aivan kuten nimesi metsän eläimetkin.
Niin, ensimmäisenä Adam joutui tosiaan luovaan työhön, keksimään nimiä. Sehän on luonnollista, koska hänet luotiin Jumalan kuvaksi, joka on uutta jatkuvasti tekevä Luoja. Siten ihmisen tehtävä on Raamatun mukaan luoda ja tehdä hyviä asioita voimiensa mukaan kuutena päivänä viikossa ja levätä hyvällä omallatunnolla koko seitsemäs päivä. Hyvä diili.
Kyllä. Jumala luo kauttamme suoraan, voi kertoa meille asioita joita luoda tai voi tuoda mieleemme asioita joita luoda. Jumala myös haastaa meitä kehittymään ja keksimään itse asioita, hän tietysti tukee aina kuten on oikeellista. Jumala myös varmistaa ettei kukaan pääse tekemään mitään ilman hänen sallimustansa. Tapoja on erilaisia Jumalan toiminnalle ihmisessä.
Olet kallioseinä, jota ei voi ylittää, alittaa, kiertää eikä varsinkaan mennä luo, vaikka se kimaltaakin kuin kirkas vesi. Ainut suunta on kääntyä sinne, mistä tulikin.
Näin yhden naisen tyttärensä kanssa sattumalta ja nyt en voi olla miettimättä, miltä tuntuis olla molempien kans.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos kaivattusi on typerä, niin kuinka se ilmenee ?
Asioita, joita kertoisin kahden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Olet kallioseinä, jota ei voi ylittää, alittaa, kiertää eikä varsinkaan mennä luo, vaikka se kimaltaakin kuin kirkas vesi. Ainut suunta on kääntyä sinne, mistä tulikin.
Houkuttele siili esiin murkinalla (?) 🦔🍲👩🍳🍽
Tilanne on niin tulehtunut etten voi.