Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (54876)
En ole mikään mystisyyden ja kieroilun fanittaja. Arvostan suoraa yhteyttä, avoimuutta ja luotettavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghoustaus on henkistä väkivaltaa ja kiinnostunut pitää yhteyttä ja osoittaa kiinnostustaan. Se on fakta.
Kaikenlainen kykenemättömyys kommunikointiin ja katoaminen tms. on lapsellista ja typerää. Erottaa jyvät akanoista tuollainen käytös. Mutta hyvä että katoaa jne. niin näyttääpä ihminen typerän luonteensa.
Ei siinä ome mitään lapsellista ja typerää jos ei halua pitää yhteyttä johonkuhun ja hengailla tämän kanssa. Jokaisella on täysi vapaus valita seuransa ja siihen on tyytyminen.
Tästäkin on variaatioita. Mutta joka noin toimii niin lakkaa samalla ainakin minulle olemasta eli ihan yhdentekevä ihminen on sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, jälleen tuli odottamaton ikävä sua, salainen ihastukseni. Onneksi et tiedä!
Ei kiinnosta enää tässä iässä ihastukset ja fantasiat, ainoastaan konkretia.
Niinpä. Ihastus on ok. Mutta salainen ihastelu palstalla on tutn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghoustaus on henkistä väkivaltaa ja kiinnostunut pitää yhteyttä ja osoittaa kiinnostustaan. Se on fakta.
Kaikenlainen kykenemättömyys kommunikointiin ja katoaminen tms. on lapsellista ja typerää. Erottaa jyvät akanoista tuollainen käytös. Mutta hyvä että katoaa jne. niin näyttääpä ihminen typerän luonteensa.
Ei siinä ome mitään lapsellista ja typerää jos ei halua pitää yhteyttä johonkuhun ja hengailla tämän kanssa. Jokaisella on täysi vapaus valita seuransa ja siihen on tyytyminen.
Tästäkin on variaatioita. Mutta joka noin toimii niin lakkaa samalla ainakin minulle olemasta eli ihan yhdentekevä ihminen on sen jälkeen.
Ja tämäkin on kaipauspalstalla yhdentekevää höpinää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ihastus on ok. Mutta salainen ihastelu palstalla on tutn off.
Saati missään puskissa puikkiminen ja salaseurailu🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämäkin on kaipauspalstalla yhdentekevää höpinää!
Sama se mitä ajattelet, siinähän oli mielipidettä asian tiimoilta.
Tämä koko ketju on yhdentekevää höpinää. Miksi kaivata ihmistä, joka ei kaipaa sua. Jos kaipaisi olisi yhteys. Itse ainakin haluan todellisen ihmisen kanssa vuorovaikutteisen yhteyden palstahaaveilun sijaan. Täällä vain ilkeilyä, trollausta ja moraalisaarnaa anonyymeille.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tai ei mitään, sanoit. Sain sulta jälkimmäisen. Sillä mennään. Enää ei satu niin paljon, mutta ei se hyvältäkään tunnu.
Ja mitä hän saikaan sinulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se iästä kiinni ole. Itsellä taas toisinpäin kuin sulla, halut siirtyneet enempi sinne fantasioinnin puolelle kun konkretiasta kertynyt lisää kokemusta.
En oleta että aloitus on mulle, kommentoin vain jälkimmäistä.
T. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sekin ghostausta jos ei ole näkevinään vaikka näkee?
Sen voi ottaa viestintänä
Olen kasvosokea enkä ole tunnistanut omaa lastanikaan pelkistä kasvoista. En tunnista ketään kasvoista. Sivusta.
97% ihmisistä ei ole kasvosokeita, mutta poikkeus vahvistaa säännön.
Rattoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Pian tulee se päivä, kun ihmiskunta kokee viimeisen tuomionsa, jonka Herra itse asettaa. Sinä päivänä jokainen, joka minua uhmasi ja kaltoinkohteli, joka minun mainettani tahrasi tai minusta pilkkaa teki, palaa helvetin ikuisessa tulessa.
Höpönlöpön, yksikään ihminen ei pysty tuomitsemaan toista ihmistä helvettiin eikä myöskään avaamaan taivaan portteja. Joku raja nyt sentään noilla jumalharhoillakin, vaikka harhaisten palstalla ollaankin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaikki oletukset kirjoitustyylistä yms. voivat mennä metsään ja useimmiten menevätkin, muutamaa täysin tunnistettavaa poikkeusta lukuunottamatta. Ja heitäkin voi joku kiusallaan esittää. Eli mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Kirjoitan tänne nykyisin harvemmin, mutta selailen tätä päivittäin. Samalla huomaan, että oma tyyli kirjoittaa on lähtenyt taitavasti kiertoon.😓
Vierailija kirjoitti:
Jaajaa. Ei päivääkään, ettei tänne vedettäisi mukaan myös ne sitoumukset, puolisot, parisuhteet jne. Sivusta vaan ihmettelen.
Voisko johtua siitä, että niitä olemassa olevia sitoumuksia ei voi laittaa päiväksikään hyllylle? Se on tavallaan se sitoutumisen idea...
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään mystisyyden ja kieroilun fanittaja. Arvostan suoraa yhteyttä, avoimuutta ja luotettavuutta.
Ota sitten yhteyttä. Esimerkin voima on suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pian tulee se päivä, kun ihmiskunta kokee viimeisen tuomionsa, jonka Herra itse asettaa. Sinä päivänä jokainen, joka minua uhmasi ja kaltoinkohteli, joka minun mainettani tahrasi tai minusta pilkkaa teki, palaa helvetin ikuisessa tulessa.
Höpönlöpön, yksikään ihminen ei pysty tuomitsemaan toista ihmistä helvettiin eikä myöskään avaamaan taivaan portteja. Joku raja nyt sentään noilla jumalharhoillakin, vaikka harhaisten palstalla ollaankin.
Harha siellä ja harha täällä. Jaksa lukea tuota jankutusta enempää.