Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (54867)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit niin kaunis tänään.
Kiitti! Missä näit?
Kaupunki
Älä kaipaa, älä soita, turhaan yrität tonttiasi hoitaa.
Paikkasi mennyt jo on, siellä loistaa tyhjiö armoton.
Painu sinne missä pippuri kasvaa, turha tähän oveen on enää laittaa rasvaa.
En kaipaa ketään, mutta luen ketjua siinä missä muitakin ketjuja täällä
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa ketään, mutta luen ketjua siinä missä muitakin ketjuja täällä
Sama täällä. Viihdyttävä lanka, vaikka kainalossa on oma ihana kulta.
On todella outoa, ettei saa kaivata varattua edes kaipausketjussa, vaikka se toinen osapuoli ei edes näitä viestejä näe. Tunteilleen ei voi mitään..
Vierailija kirjoitti:
On todella outoa, ettei saa kaivata varattua edes kaipausketjussa, vaikka se toinen osapuoli ei edes näitä viestejä näe. Tunteilleen ei voi mitään..
Miksei saa? Kuka sen sulta on kieltänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta söpöläinen. Nauti lämmöstä! 🌞🥰
Kenelle kirjoitat? Millon oot nähnyt hänet viimeksi?
Neitoselle joka on jo tunnistanut itsensä viesteistäni tälläkin viikolla. Näkemisestä onkin jo melkein kuukausi, enkä tiedä milloin uudestaan tavataan, toivottavasti pian.
Puolisosi ei ole minulle ollenkaan este vaan sinun rakas puolisosi, mutta sinä olet itse vedonnut esteisiin monituisia kertoja.
Kaikki tai ei mitään, sanoit. Sain sulta jälkimmäisen. Sillä mennään. Enää ei satu niin paljon, mutta ei se hyvältäkään tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihastunut Naapuriisi 😍
Sattuma tai jonkin suuremman matemaattinen leikki yhdisti polkumme. Hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tai ei mitään, sanoit. Sain sulta jälkimmäisen. Sillä mennään. Enää ei satu niin paljon, mutta ei se hyvältäkään tunnu.
Itse valitsit jälkimmäisen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihastunut Naapuriisi 😍
En todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse valitsit jälkimmäisen.
En todellakaan valinnut. Sulla vain ei ollut haluja edistää asioita, vaikka olisit voinut. Valinta on yksinomaan sinun.
Oi, jälleen tuli odottamaton ikävä sua, salainen ihastukseni. Onneksi et tiedä!
Vierailija kirjoitti:
Oi, jälleen tuli odottamaton ikävä sua, salainen ihastukseni. Onneksi et tiedä!
We are soulsisters💚
Onko sekin ghostausta jos ei ole näkevinään vaikka näkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghoustaus on henkistä väkivaltaa ja kiinnostunut pitää yhteyttä ja osoittaa kiinnostustaan. Se on fakta.
Kaikenlainen kykenemättömyys kommunikointiin ja katoaminen tms. on lapsellista ja typerää. Erottaa jyvät akanoista tuollainen käytös. Mutta hyvä että katoaa jne. niin näyttääpä ihminen typerän luonteensa.
Ei siinä ome mitään lapsellista ja typerää jos ei halua pitää yhteyttä johonkuhun ja hengailla tämän kanssa. Jokaisella on täysi vapaus valita seuransa ja siihen on tyytyminen.
Kiitti! Missä näit?