Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (54831)
Kivaa keskeistä viikkoa kaipaamalleni.
God morgon fru speciallärare från Helsingfors 😚
Du är vacker🥰
Aurinko nousee
Säteensä loistaa
Hyviltä, pahoilta,
Pimeyden poistaa.
Minulle kuiskaa:
Älä huoli, tuolla on hän,
Älä siis pelkää.
Poskia lämmitän,
Silitän selkää.
Aivan. Ymmärrän, uusi mielessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Älä piilota sun tunteita enää, jos niitä on.
Niitä on, mutta onko niitä lupa näyttää?
Välillä käy niin, että rakastuu ihmiseen, jonka kanssa ei vain voi olla, koska esteet kieltää sen. Jos nämä esteet poistuu, niin voisi avoimesti näyttää tunteensa.
Vierailija kirjoitti:
Älä piilota sun tunteita enää, jos niitä on.
No aivan varmasti piilotan. Ne on hyvässä kätkössä. 🐿 Ja omillaan saa tehdä mitä haluaa!
Vierailija kirjoitti:
Välillä käy niin, että rakastuu ihmiseen, jonka kanssa ei vain voi olla, koska esteet kieltää sen. Jos nämä esteet poistuu, niin voisi avoimesti näyttää tunteensa.
Minulla esteet ei poistu. Syyt on terveydellisiä ja sen tuomana myös taloudellisia. Ja kun tämän pysyvyyden tajusi fyysisten ongelmien lisäksi tuli psyykkisiäkin.
Täällä kaikki oletukset kirjoitustyylistä yms. voivat mennä metsään ja useimmiten menevätkin, muutamaa täysin tunnistettavaa poikkeusta lukuunottamatta. Ja heitäkin voi joku kiusallaan esittää. Eli mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Nää kaikki kehut ja kaipaukset on tarkoitettu mulle 🥰 oon palstan jumalatar
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti näytät pian!
Pelkään kuollakseni vainoajaa, eikä kukaan usko tai auta, pelkästään syyttää minua.
Vierailija kirjoitti:
Jos on sitoutunut esteisiinsä, sitten ei pidä muita miettiä.
Pian tulee se päivä, kun ihmiskunta kokee viimeisen tuomionsa, jonka Herra itse asettaa. Sinä päivänä jokainen, joka minua uhmasi ja kaltoinkohteli, joka minun mainettani tahrasi tai minusta pilkkaa teki, palaa helvetin ikuisessa tulessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kateellinen kusipää, joka toivoo hädässä olevalle itsemurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut ihmisiä. Esteitä on monenlaisia.
Et pian ehdi tajutakaan, mikä sinuun iski.
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää huomenta💖🥰🌞
Tähän asti oon yrittänyt piilotella tunteitani hammasta purren, nyt näytän ne, vaikka ujostuttaisi.