Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (54762)
Vierailija kirjoitti:
Sanot välittäväsi, mutta se ei näy missään. Pitkään toivoin yhteistä elämää ja niin sinäkin sanoit toivovasi, mutta aika on näyttänyt, että haluat vain kaipailla. Siksi toivon, että teet tämän mulle helpommaksi ja pysyt poissa kulmiltani. 😢
Minne päin Suomea?
Vierailija kirjoitti:
Mee vielä kerran.
Minne menisin?
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut olla reilu ja sanoa jo tuolloin suoraan ettei kiinnosta tutustua enempää.
Mitä hän sitten vastasi, kun kerroit että haluat tutustua häneen paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä näy sinuakaan.
En näy, olen taas täällä kaukana peltomaisemissa.
Eikö muakaan näkyis jos me kierittäis ruispellossa
Olis se aikamoinen kokemus hävitä ruispellon sekaan. Vieressä vielä pieni joki vilvoittelua varten.
Oon ihan yllytyshullu tuollaisen jokivilvottelun suhteen
Vierailija kirjoitti:
Gallup naisille: Jätski vai yli 20 cm penis?
Toinen on elintarvike, toinen on elin. Ei ole oikein mielekästä laittaa valitsemaan kahdesta täysin eri kategoriasta.
Kaikki turhaan. Kaikki menetykset, kärsimys ja piina. Haaveet, toiveet, rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut olla reilu ja sanoa jo tuolloin suoraan ettei kiinnosta tutustua enempää.
Olen halunnut koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki turhaan. Kaikki menetykset, kärsimys ja piina. Haaveet, toiveet, rakkaus.
Turhuutta sanoi saarnaaja, nautintoa, viiniä ja ruokaa vaan tänne kiitos.
PS. Haluatko kuulua osastoon "nautinto"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup naisille: Jätski vai yli 20 cm penis?
Toinen on elintarvike, toinen on elin. Ei ole oikein mielekästä laittaa valitsemaan kahdesta täysin eri kategoriasta.
Toisesta joutuu maksaan, toisen saa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko reilumpaa, ettet lupailisi yhdelle ja toiselle sitä, tätä ja tuota? Mitä mieltä olet?
Olen tehnyt itsetutkiskelua ja kyllä minusta virheitä löytyy. Mutta tietääkseni en ole lupaillut sitä tätä ja tuota. Vai oliko tää jollekin toiselle?
Hän lupaili monenlaista ja yhden koko elämän kestävän asian.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Menneisyyden minä, sinussa on virheitä joita et vielä näe. Näin myöhemmin kadut niitä.
Anteeksi. Tosin en tiedä onko liian myöhäistä jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun nähdään, sydän alkaa hakata rinnassa ja en saa sanaa sanottua. Mitenköhän tästä pääsisi eteenpäin?
Anna lappu johon olet piirtänyt sydämen
Tämä olisi aika ihana 😍😘
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä,kauniita unia! 🧡🤗
Ohi