Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (54416)
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut omalle kaivatulleni henkisesti aikaa toimia korkeintaan vuoden loppuun ja sitten katoan kuvioista oman järkeni säilyttämiseksi. :) Tuli mieleen tuosta vuosien vitkuttelijasta.
Minäkin laitoin tuollaisen määräajan, mutta se ei muuta mitään paitsi lopettaa oman odottamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi, jos en tuu sinne enää.
Minne?
Sinne missä tänään meni kaikki väärin.
Mulla ei ehdi tulla kymmentä lasta. Yhden saattaisin vielä hyvällä onnella saada.
Vierailija kirjoitti:
Maijaa ikävä
Täällä yksi 🐝 lukee tätä salasuhdekeskustelua sivusta 🍿 Ja miettii, että en kyllä ikimaailmassa lähtisi mihinkään tuollaiseen mukaan. Toivottavasti kukaan ei sellaista multa koskaan pyydä tai haluaisi. Vastaus olisi ei kiitos.
Mentiin tänään peräkkäin Cittariin. Tiedän nyt ettei se kiinnostus ollu ikinä molemminpuolista.
Muuan mies katseli mua pitkään. Mitähän lie miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vaikea sanoa. Mulla tuo miettiminen saattaa viedä vuosia. En osaa arvioida, koska on se päivä, kun mietinnöt käyvät toteen. Joskus se on, mutta ajatukset kypsyvät omaan tahtiinsa, mitä en osaa ennustaa."
On tainnut viedä jo vuosia. Siksi en enää uskokaan, että tässä tulisi sillä tavalla valmista.
Jos et usko niin pistä peli reilusti poikki äläkä roikota.
En roikota. Hän on tehnyt sitä kauan. Siksi en enää uskokaan. Minun uskomisenu asioihin ei muuta kenenkään haluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mietit jo ratkaisuja niin olisiko aika ottaa askel ja puhua oikeasti?
Vaikea sanoa. Mulla tuo miettiminen saattaa viedä vuosia. En osaa arvioida, koska on se päivä, kun mietinnöt käyvät toteen. Joskus se on, mutta ajatukset kypsyvät omaan tahtiinsa, mitä en osaa ennustaa.
Tosissasi ajattelit miettiä VUOSIA ja sitten vasta puhua oikeasti.. ??? Mitä helvettiä. Kaivatullasi ehtii siinä ajassa olla uusi puoliso ja kymmenen lasta.. no ehkä ei ihan mutta sinne päin
En ajatellut. Sanoin vain että en osaa arvioida koska miettiminen riittää. En kertonut sitäkään, kauanko se on jo jatkunut. Tässä ei sanota että vielä aion vitkutella vuosia. Aika voi olla viikko tai kuukausi yhtä lailla.
Hyviä unia, sitten kun menet nukkuman.
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut omalle kaivatulleni henkisesti aikaa toimia korkeintaan vuoden loppuun ja sitten katoan kuvioista oman järkeni säilyttämiseksi. :) Tuli mieleen tuosta vuosien vitkuttelijasta.
Niin täälläkin, oon harventanut erilaisia pyyntöjä ja kutsuja kaivatulle. -sivusta tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mietit jo ratkaisuja niin olisiko aika ottaa askel ja puhua oikeasti?
Vaikea sanoa. Mulla tuo miettiminen saattaa viedä vuosia. En osaa arvioida, koska on se päivä, kun mietinnöt käyvät toteen. Joskus se on, mutta ajatukset kypsyvät omaan tahtiinsa, mitä en osaa ennustaa.
Tosissasi ajattelit miettiä VUOSIA ja sitten vasta puhua oikeasti.. ??? Mitä helvettiä. Kaivatullasi ehtii siinä ajassa olla uusi puoliso ja kymmenen lasta.. no ehkä ei ihan mutta sinne päin
En ajatellut. Sanoin vain että en osaa arvioida koska miettiminen riittää. En kertonut sitäkään, kauanko se on jo jatkunut. Tässä ei sanota että vielä aion vitkutella vuosia. Aika voi olla viikko tai kuukausi yhtä lailla.
Selvä, sori raivoaminen. Aloin kuvitella että oma kaivattu miettisi että voisi vielä muutaman vuoden pohdiskella ja suutuin jonkun tuntemattoman puolesta :))
Minulla on paljon kilpailijoita voitettavana. Naiskandini ei halua megasairasta keissiä.
Olin varma että näin sut Prismassa, mutta se olikin vaan joku saman näköinen. Katsoin niin pitkään, että mun seuralainenkin taatusti huomasi mitä katsoin. Ja hän on muuten huomannut meidän välisen energian muutenkin... hups. Ihastumista on niin vaikea peittää sivullisiltakin, kun aina sydän hyppää kurkkuun kun nähdään.
nn
Vierailija kirjoitti:
"Vaikea sanoa. Mulla tuo miettiminen saattaa viedä vuosia. En osaa arvioida, koska on se päivä, kun mietinnöt käyvät toteen. Joskus se on, mutta ajatukset kypsyvät omaan tahtiinsa, mitä en osaa ennustaa."
On tainnut viedä jo vuosia. Siksi en enää uskokaan, että tässä tulisi sillä tavalla valmista.
Jos prosessi kestää vaikkapa neljä vuotta, niin sitä lähempänä valmista, mitä pidempään on kestänyt.
Kokemuksesta tiedän, että aiemmin sellainen noin neljä vuotta siinä meni. En ole varma meneekö nyt yhtä kauan, mutta historia on hyvä ennuste.
Mulla ei ole ketään kenen kanssa saada kymmentä lasta, ellen nopeasti löytä jotain upporikasta pohattaa joka haluaa edustusvaimon minusta.
Vierailija kirjoitti:
Muuan mies katseli mua pitkään. Mitähän lie miettinyt.
Reisien vällii, reisien vällii tähtää juu
Kreisiä sällii, kreisiä sällii säätää tuu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paljon kilpailijoita voitettavana. Naiskandini ei halua megasairasta keissiä.
Mitähän tämä tarkoittaa?
Laita tunniste jos olet vielä täällä.
Jos et usko niin pistä peli reilusti poikki äläkä roikota.