Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (54416)
Pitäisi keksiä joku huono tekosyy laittaa viesti fb kautta🤔😁
Mun miettimisessä olisi mennyt vuosikymmeniä, mutta toinen ehti miettiä mun puolestani. -Sivusta
Löysin pitkän etsinnän jälkeen täydellisen kissanpennun <3 saan sen torstaina. Terveisinä koiramiehelle (eriltä kuin se yhdyssanavirheilijä).
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi keksiä joku huono tekosyy laittaa viesti fb kautta🤔😁
Joku vitsimeemi :))
Vierailija kirjoitti:
H-ä-v-e-t-t-ä-ä
No, mikä hävettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuan mies katseli mua pitkään. Mitähän lie miettinyt.
Oletko saanut happoa naamallesi? Tai oliko mies niin vanha, että alzheimer? Jos vastaus molempiin on ei, tiedät kyllä mitä mietti.
Juu on ei, mutta en usko hänestä sellaista.
Tasoteoria?
Mikä hitsin tasoteoria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H-ä-v-e-t-t-ä-ä
No, mikä hävettää?
Ei mikään enää
Myönnän naisten olevan keskimäärin fiksumpia.Lisäks teillä on ylimääräiset tuntosarvet
Ehkä sittenkin käsitin väärin ja kuvittelin omiani.
Näytti hyvältä kun hölkkäsit ohi.
Hei sinä, jonka kanssa salasuhteilen, oot tosi komea ja niin rakas! Haluaisin tämän salasuhteilun loppuvan ja sut ihan omaksi! 🧡🥰
Vesi oli ihanan lämmintä. Tulin just uimasta. Vain seura puuttui.
Jutut ei luistanut yrityksestä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Kerran me täällä vain eletään, ihan sama mitä tapahtuu tulevaisuudessa, en jaksa enää hillitä itseäni ja olla järkevä. Mä en enää paina jarrua jos vielä toiste saan tilaisuuden sun kanssas. Kuukauden jo katunut menetettyä tilaisuutta ja kiusaus vain kasvanut sen jälkeen. Kyllä meistä on tulossa se työpaikan kuumin juoru, tunnen sen joka solullani. Miehelle, kuka tuoksui tänään samalle kuin silloin kuin syleiltiin.
Samankaltaisia mietintöjä. Vaikkakin en enää anna painoarvoa toisten mielipiteille näissä rakkauden asioissa.
Hyvää yötä kaivatulleni !