Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Vierailija kirjoitti:
Et kai sinä huviksesi minua vilkuile toistuvasti?
Itse ainakin vilkuilen vain naisia, joita en pysty olemaan vilkuilematta. Muita naisia vältän edes katsomasta samoista syistä kuin naiset välttelee katsomasta suurinta osaa miehistä. Kokemukset on opettanut niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on aikuisten mielikuvitusleikki. Toisilla on paremmat leikkitaidot kuin toisilla.
Siltä vaikuttaa. Osa ei vain tiedä olevansa osa leikkiä vaan toivoo todellista ihmissuhdetta.
No sitä nyt kannattaa toivoa ihan muualta kuin täältä. Tuskinpa täällä muutenkaan kukaan kenenkään kaipailijan elämän osa on edes leikisti, joten turhaan tulit uhriutumaan. Eri
Vierailija kirjoitti:
Fuck you. Fuck me 🥰
I’d love to.
Muutenkin hänellä on useampi Y, jolle oltava uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän leikki tunteillani irl, mutta on nyt tosissaan anonyymillä palstalla...
Psykoosioireissa lääkäriin!
Mä jotenkin ajattelin että toi oli ironisesti kirjoitettu 😮
Sivusta
Sitä se jaksat aina vaan 'yllättää'.
Vierailija kirjoitti:
Kerro
Yllätit ettet ollut vetänyt pönttöä kun kävit aamupaskalla.....
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla tällä erää?
Mene puhumaan hänelle suoraan kerta niin hyvä irl yhteys on.
Vierailija kirjoitti:
Mutta olen iloinen että vastasin vuosia sitten eräs päivä erääseen sähköpostiin. Oltaisiin me muutenkin tavattu, mutta eri merkeissä.
Kokonaisuudessaan kaunis ja vilpittömän oloinen se eilisillaksi luvattu viesti. Tosin anonyymiksi jää auttamatta. Pieni filosofi ei vain ymmärrä, mistä tiedät että olisitte muutenkin tavanneet, mutta eri merkeissä? Mistä sellaisen voi kukaan tietää? Kohtaaminenhan on joskus kiinni muutamasta sekunnista. Jotkut asuvat lähekkäin eivätkä silti koskaan törmää, toiset taas törmäävät vaikka maailman toisella laidalla... 🤔
Sanotaanko näin että tässä tilanteessa oli varmaa ja kaivattu ymmärtäisi miksi, jos muistaa ensimmäisen tapaamisen olleen ensin, ennen kuin tapasimme muissa merkeissä.
En tiedä oliko hänelle ensimmäinen tapaaminen merkittävä kuten minulle.
Kaipaan tasapuolista, empaattista ystävää. Vielä en tunne sinua, mutta jospa pian kohdataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailen ihmisiä, jotka sanovat jos on jotain sanottavaa, eivät vihjaile tai kettuile. Ja osaavat tiivistää sanomansa napakkaan ja ymmärrettävään pakettiin. Myös kaipauspalstalla. Pus.
Puhuttelu,esittely ja asia.
Parempi olisi pusuttelu,esittely,asia
sivusta
Hyvää alkavaa viikkoa terrieritytölle, söpöläiselle, kaunokaiselle, nti25:lle, heppatytölle, täydelliselle naiselle jne jne. Sinulla on niin monta nimimeä, et en edes muista kaikkia...
50 +- pari vuotta