Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53965)
Hän leikki tunteillani irl, mutta on nyt tosissaan anonyymillä palstalla...
Vierailija kirjoitti:
Ihailen ihmisiä, jotka sanovat jos on jotain sanottavaa, eivät vihjaile tai kettuile. Ja osaavat tiivistää sanomansa napakkaan ja ymmärrettävään pakettiin. Myös kaipauspalstalla. Pus.
Puhuttelu,esittely ja asia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on aikuisten mielikuvitusleikki. Toisilla on paremmat leikkitaidot kuin toisilla.
Voihan sitä leikisti leikkiä sitten, kun mitään ei oikeasti näytä tapahtuvan. Tähän pieneenkin iloon on vain tyytyminen. Eikä luulisi kenenkään mieltään pahoittavan, kun vaan kiltisti kaipailee kaukana.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole leikkinyt, hän on.
Vierailija kirjoitti:
Sun kaltaisten typerysten ansiosta tässä ketjussa ei jaksa enää käydä kuin satunnaisesti.
Puistattaa pelkkä ajatuskin, että mitä jos joku, josta itse tykkää, tunnistelisi täällä anonyymeja ja sitten vielä uhriutuisi ja kiukuttelisi.
Palstalaisia ei tule päästää mielenterveyttä koskevan kirjallisuuden pariin.
Vierailija kirjoitti:
Galluppia kehiin. Mikä on sinun ja kaivattusi yhteenlaskettu ikä?
50 +- pari vuotta
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, en ole pätkääkään kiinnostunut kakkosestasi. Tai kenenkään. Peräreiällä on maailmassani vain yksi tehtävä eikä se liity seksiin kuinkaan. Peppusi on muuten kiva katseltava ja kosketeltava.
Itse kyllä haaveilen siitä, että saisin vähän nuolaista asentoa vaihtaessa.
Vierailija kirjoitti:
Et kai sinä huviksesi minua vilkuile toistuvasti?
Itse ainakin vilkuilen vain naisia, joita en pysty olemaan vilkuilematta. Muita naisia vältän edes katsomasta samoista syistä kuin naiset välttelee katsomasta suurinta osaa miehistä. Kokemukset on opettanut niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on aikuisten mielikuvitusleikki. Toisilla on paremmat leikkitaidot kuin toisilla.
Siltä vaikuttaa. Osa ei vain tiedä olevansa osa leikkiä vaan toivoo todellista ihmissuhdetta.
No sitä nyt kannattaa toivoa ihan muualta kuin täältä. Tuskinpa täällä muutenkaan kukaan kenenkään kaipailijan elämän osa on edes leikisti, joten turhaan tulit uhriutumaan. Eri
Vierailija kirjoitti:
Fuck you. Fuck me 🥰
I’d love to.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kaltaisten typerysten ansiosta tässä ketjussa ei jaksa enää käydä kuin satunnaisesti.
Puistattaa pelkkä ajatuskin, että mitä jos joku, josta itse tykkää, tunnistelisi täällä anonyymeja ja sitten vielä uhriutuisi ja kiukuttelisi.
Tämä!!!!!!!!!!
Muutenkin hänellä on useampi Y, jolle oltava uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Psykoosioireissa lääkäriin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosioireissa lääkäriin!
Mä jotenkin ajattelin että toi oli ironisesti kirjoitettu 😮
Sivusta
Hyviä leikkejä tunteiden parissa!